Обговорення:Івано-Франківськ

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук

Видалив нову картку, в ній не було жодної корисної інформації. Новою карткою можна замінити існуючу таблицю, а не використовувати їх одночасно. --Gutsul 12:36, 9 лютого 2006 (UTC)

так треба було її заповнити а не вилучати--Albedo @ 13:25, 9 лютого 2006 (UTC)

Хто знає скільки було євреїв за переписом 1921 року - будь ласка перепишіть у статті. У неті як бачимо є 2 різні версії - 13969 і 20208, скоріше за все це просто без (з) урахування передмість чи щось таке, але краще уточнити з надійним джерелом. --Грезько Вовчинецький 13:06, 3 січня 2010 (UTC)

Чисельність населення[ред.ред. код]

Пропоную зробити чисельність населення по датам переписів населення. Перепис населення - найцінніший довів чисельності населення. Я начав шукати інформацію але потрібна ваша допомога і надійні джерла інформації.

Отже в ІФ проходили переписи:

  • 5 грудня 2001 - Перший всеукраїнський - http://www.ukrcensus.gov.ua/ - http://www.ukrcensus.gov.ua/regions/reg_ivfr/ - http://stat.if.ukrtel.net/ виберіть всеукраїнський перепис 2001
  • 12 січня 1989 - СРСР - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 17 січня 1979 - СРСР - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 15 січня 1970 - СРСР - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 15 січня 1959 - СРСР - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 17 січня 1939 - СРСР (уточнити як так анексія відбулась пізніше) - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1931 - Польща - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1931 - Польща - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1910 - Австро-Угорщина - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1900 - Австро-Угорщина - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1890 - Австро-Угорщина - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1880 - Австро-Угорщина - лінки на надійні джерела даних вставте тут
  • 1869 - Австро-Угорщина - лінки на надійні джерела даних вставте тут

RonRodex 21:28, 20 серпня 2010 (UTC)

Помилки[ред.ред. код]

Населення[ред.ред. код]

Зверніть увагу на 1732 рік. Вказана загальна чисельність 3300 жителів міста Станіслав, таді як за національним складом вказано що проживало 1518+333+1420=3271 жителів. Потрібно внести ясність в це питання. RonRodex 14:52, 21 серпня 2010 (UTC)

За офційними даними перепису 2001 року http://www.ukrcensus.gov.ua/results/general/estimated/ivano-frankivsk/ в Франкіській міськраді проживало 233,4 тис осіб а вказано в таблиці 230 443. Згідно тогож джерела дані 1989 року також невірні. Пропоную не використовувати сайт http://www.portal.if.ua як надійне джерело інформації і шукати альтернативні джерела. RonRodex 14:52, 21 серпня 2010 (UTC)

Стосовно посилань[ред.ред. код]

Вважаю, що непотрібно засмічувати статтю багатьма лінками на дуже подібні сайти. Пояснюю чому я видалив деякі посилання--vart 22:01, 23 вересня 2010 (UTC)

Перші два то таки гарантовано треба вилучати, а от два інших радив би залишити. Щодо третьої позиції, то в практиці вікі (особливо іноземних) доволі часто зустрічав саме дублювання в картці й в зовнішніх посиланнях саме офіційного сайту, як для Кейптауна чи Делі чи ... це посилання ставиться самим першим (адже найчастіше зовнішні посилання переглядаються наприкінці читання текстівок, а при значній кількості інфи, доволі часто, читачеві ліньки крутити пімпочку до картки- й виходить, що офіційна сторінка сиротинець не прочитаний, а вона то таки основна). Тому відносно сего маю пропозицію, аби привели зовнішні посилання на [1], тобто по видам: офіційні, пізнавально-розважальні, особливі чи інші. --Когутяк Зенко 22:53, 23 вересня 2010 (UTC)

Станіславів чи Станиславів?[ред.ред. код]

Шановно вікі-громадо, думаю, що треба визначитись який з цих двох варіантів слід використовувати. Все ж таки у вступі до основної статті говориться, що місто називалось Станиславів, тоді як в багатьох інших статтях й надалі вживають неправильну форму Станіславів. Є авторитетне джерело в якості книги "200 вулиць Івано-Франківська", де автор розписує цей момент.

П.С. Дуже хорошу книжку "200 вулиць Івано-Франківська" можна безплатно завантажити тут.--vart 20:25, 7 листопада 2010 (UTC)

Бачу, що ніхто не відповів, тоді візьмусь сам виправити на правильну назву хоча б в статті про Івано-Франківськ--vart 20:10, 13 листопада 2010 (UTC)
Просто всі з вами мовчки погодились) --Грезько Вовчинецький 05:44, 14 листопада 2010 (UTC)
Ось це: "«Станисла́вів» (польський варіант), «Станісла́в» (австрійський варіант)" - абсолютна неправда, бо польською назва звучить як "Станіславув", а німецькою "Станіслау". "Станиславів" - це суто український варіант, який вживали, зокрема, у 1918-1919 роках, коли місто було у складі ЗУНР, тобто у єдиний період, коли воно називалося українською мовою офіційно.Shiiadra 14:39, 21 лютого 2011 (UTC)

Які точно були прапори?[ред.ред. код]

Іванофранківці, разом з усіма мешканцями Галичини, захоплено сприйняли демократичним перетворенням 1990-х років, були їхньою рушійною силою. Національні жовто-блакитні прапори піднялися над містом уже у квітні 1990 року, а на референдумі 1991 року громадяни масово проголосували за незалежність України.

  Державний прапор ніби синьо-жовтий :) Перевернутий прапор був здається в УНР. То які прапори були підняті над містом? :)