РТР Планета

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
РТР Планета
Rtr-rossiya.png
Країна РосіяРосія
Місто реєстрації Москва
Слоган Краще з Росії[1]
Зона мовлення Земля
Власник(и) ВГТРК
Заснована 1 липня 2002
Інтернет rtr-planeta.com

«РТР-Планета» (Російське телебачення і радіо — Планета[2], «Росія РТР» для СНД, «Planeta RTR» для зарубіжних країн) — російський міжнародний супутниковий телеканал. Входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії. Почав мовлення 1 липня 2002 року.

Версії каналу[ред.ред. код]

  • У світі транслюється основна версія каналу з логотипом і міжпрограмних оформленням «Planeta RTR». В Америці ця версія транслюється зі значними змінами, викликаними різницею в часових поясах.
  • У країнах СНД (України, Азербайджан, Вірменія, Казахстан, Киргизія, Молдова, Таджикистан та Узбекистан ) транслюється спеціальна версія каналу з логотипом і міжпрограмних оформленням « Росія РТР'».
  • У Балтійських країнах транслюється спеціальна версія каналу: «РТР-Планета — Балтика» з логотипом і міжпрограмних оформленням « 'Росія РТР'».

Історія каналу[ред.ред. код]

  • 30 червня 2002 року на прес-конференції генеральний директор ВГТРК Олег Добродєєв повідомив про початок мовлення з 1 липня нового телеканалу «РТР-Планета»[3]
  • 1 липня 2002 почалося мовлення з супутника «Експрес-3А»[4]
  • 29 грудня 2005 стало відомо про те, що з 1 січня 2006 року в кабельних мережах Таллінн а буде припинено мовлення російських телеканалів, включаючи «РТР-Планету»[5] 2 січня 2006 мовлення було припинено[6] і відновлено 4 січня[7]
  • 6 березня 2006 почалося мовлення «РТР-Планети» в Согдійської області Таджикистан а[8]
  • 11 березня 2006 року — з ефіру телеканалу «Росія» знято випуск програми «Формула влади» за участю президента України Віктора Ющенка, замість нього було показано інтерв'ю з прем'єр-міністром Індії Манмоханом Сінгхом. Інтерв'ю з Ющенком, тим не менш, було показано по телеканалу «РТР-Планета»[9]
  • 15 квітня 2006 припинено мовлення каналу в соціальному пакеті київської кабельної мережі «Воля»[10] .
  • 26 грудня 2006 року — влади Азербайджан а пригрозили відключити мовлення каналу з 1 січня 2007[11]
  • 10 липня 2007 року — мовлення каналу в Азербайджані продовжено на один місяць[12]
  • 20 серпня 2007 року — мовлення каналу в Азербайджані продовжено до початку вересня[13]
  • 1 січня 2008 року — мовлення каналу в Азербайджані припинено[14]
  • 22 січня 2008 року — голова Національної ради Азербайджану по телебаченню і радіо Нушираван Магеррамов заявив, що мовлення каналу буде відновлено, якщо Росія в обмін транслюватиме один із азербайджанських каналів на території, що дорівнює за площею Азербайджану[15]
  • 29 травня 2008 року — Національна телекомпанія Україна висловила намір домагатися позбавлення ліцензії «РТР-Планети» через трансляцію конкурсу «Євробачення» паралельно з Першим національним каналом, що володіє ексклюзивними правами на його трансляцію на території країни[16]
  • 22 липня 2008 року — Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення попередив кілька російських телеканалів, в тому числі і «РТР-Планету», про намір оцінити правомірність їх перебування в кабельних мережах України[17]
  • 8 серпня 2008 припинено мовлення каналу в Тбілісі, а 9 серпня — у всій Грузії[18]
  • 1 листопада 2008 року — згідно з рішенням НРТР Україна, припинено мовлення «РТР-Планета» і ще кількох російських телеканалів[19] проте влада Запоріжжя[20] і Севастополя[21] відмовилися виконувати це розпорядження.
  • 21 січня 2009 року — влада Таджикистану пригрозили відключити мовлення каналу[22]
  • 2 березня 2009 мовлення каналу в Таджикистані було припинено[23] 2 березня і відновлено через декілька днів[24] 4 березня
  • 2 квітня 2009 мовлення каналу в Таджикистані знову припинено[25]
  • 1 квітня 2009 припинено мовлення каналу в кабельних мережах Білорусі[26]
  • 12 жовтня 2009 року — НРТР Україна повідомив про надійшов до них листі ВГТРК, в якому компанія заявила про створення адаптованої до українського законодавства версії каналу і висловила бажання відновити мовлення «РТР-Планети»[27]
  • 21 квітня 2010 року — НРТР Україна дозволила мовлення каналу[28]
  • 1 липня 2010 припинено мовлення каналу в пакеті супутникового оператора Viasat на території Прибалтики[29]
  • 21 серпня 2010 року — мовлення каналу в Таджикистані відновлено[30].

Логотип[ред.ред. код]

  • Телеканал змінив 2 логотипу. Нинішній 3-го по рахунку.
RTR planeta 2nd logo.jpg Rtr-rossiya.png
З 1 січня по 30 травня 2010 З 31 травня 2010

Програми і трансляції[ред.ред. код]

Власних програм у каналу немає, ретранслюються програми, фільми та серіали каналів ВГТРК:

  • «Росія-1»:
    • « Вести» — головна інформаційна програма телеканалу.
    • «Вести +» — вечірня інформаційно-аналітична програма.
    • «Вести-Москва» — новини Москви і Московської області.
    • «Вести недели» — головна інформаційно-аналітична програма телеканалу.
    • «Вся Росія» — інформаційно-пізнавальний тележурнал.
    • « Городок» — гумористична програма Іллі Олейникова і Юрія Стоянова.
    • «Про найголовніше» — програма про здоров'я.
    • «Сам собі режисер» — програма аматорських відеозйомок.
    • «Сміхопанорама» — гумористична програма.
    • «Сміятися дозволяється» — гумористичний концерт.
    • «Ранок Росії» — ранковий інформаційно-розважальний канал.
    • «Ранкова пошта» — музична програма за проханнями телеглядачів.
  • «Росія-2»:
    • «Вести.ru» — головна інформаційна програма телеканалу.
    • «Вести-спорт» — новини спорту.
  • «Росія-К»:
    • «Новини культури» — головна інформаційна програма телеканалу.
    • «Academia» — цикл лекцій відомих вчених.
    • «Нотатки натураліста» — пізнавальний журнал.
    • «Чорні діри, білі плями» — науковий альманах.
  • «Росія-24»:
    • Аналітична інфографіка (Світ у цифрах / Росія в цифрах).
  • « Карусель» (раніше Бібігон):
    • «В гостях у діда-краєзнавця» — пізнавальний серіал про регіони Росії.
    • «Говоримо без помилок» — програма про поширені труднощі в російській мові

Критика[ред.ред. код]

Оглядач «Газети.Ru» Наталія Геворкян стверджує, що коли почався захоплення школи в Беслані, телеканали CNN та BBC World в прямому ефірі передавали «картинку» з місця подій, а «РТР-Планета» показував фільм про «продажну любов», тим самим називаючи себе як «канал, що представляє Росію за кордоном»[31]

Поширення сигналу[ред.ред. код]

Через супутник[ред.ред. код]

Супутник (позиція) Частота Поляризація Швидкість FEC Зона прийому Кодування
AsiaSat 5 (100.5 ° E) 4000 горизонтальна 27500 3/4 Азія FTA
Hot Bird 6 (13.0 ° E) 11034 вертикальна 27500 3/4 Європа, Близький Схід FTA
Експрес-АМ44 (11.0 ° W) 3662 права 10808 1/2 Глобальний FTA
Amos 2/3 (4.0 ° W) 11389 горизонтальна 27500 3/4 Європа, Близький Схід Biss

Через кабельні мережі[ред.ред. код]

Канал можна дивитися в кабельних мережах Австралії, Азербайджана, Вірменії, Болгарії, Угорщини, Німеччини , Ізраїлю, Казахстана, Киргизії, Латвії, Литви, Македонії , Молдавії, Польщі, Румунії, США, Узбекистана, Україні, Франції, Чехії, Естонії та ПАР.

Через інтернет[ред.ред. код]

Мовлення каналу ведеться також[32] на сайті «РТР-Планети»] і за допомогою IPTV у деяких провайдерів. В інтернеті віщає американська версія каналу.

Примітки[ред.ред. код]

  1. Презентаційний ролик телеканалу
  2. Перелік найменувань зареєстрованих Роскомнадзор ЗМІ
  3. [http:/ / lenta.ru/most/2002/06/30/rtr2 / | title = РТР покаже Західній Європі наші «Вести» «Городок» і серіали, але без реклами | date = 30 червня]
  4. мовлення "РТР -Планета "| date = 1 липня
  5. [http:/ / lenta.ru/news/2005/12/29/rustv / | title = Естонія припиняє трансляцію російських телеканалів | date = 29 грудня]
  6. Естонії позбавили російських телеканалів | date = 2 січня
  7. повернула в ефір більшість російських телеканалів | date = 5 січня
  8. 18559 / | title = В Согдійської області почали транслювати «РТР-Планету» | date = 16 березня
  9. РТР не наважився розкрити перед росіянами особистість Ющенко | date = 13 березня
  10. [http://www.finmarket.ru/z/nws/ news.asp? id = 479455 & fid = 0 | title = В Києві припинив мовлення канал «РТР-Планета» | date = 16 квітня 2006 | publisher = Фінмаркет | accessdate = 2010-08-17}}
  11. = На вихід з мовленням. З 1 січня в країні відключать російські телеканали | author = Рафаель Мустафаєв. | Date = 27 грудня
  12. РТР-Планета отримала місяць відстрочки в Азербайджані | date = 10 липня
  13. [http://www.gazeta.ru/news/lenta/2007/08/20/n_1107606.shtml%7Ctitle = Мовлення каналу «РТР-Планета» в Азербайджані продовжено | date = 20 серпня 2007 | publisher = РИА
  14. азербайджанського телеефіру зник останній російський канал | date = 1 січня
  15. вимагає транслювати його ТВ в Росії | date = 22 січня
  16. відкинула українські претензії до трансляції «Євробачення» | date = 30 травня
  17. [http :// lenta.ru/news/2008/07/22/channels / | title = Російським телеканалам загрожують виключенням з кабельних мереж України | date = 22 липня]
  18. lastnews/2008/08/08/n_1254077.shtml | title = Грузія припиняє мовлення російських телеканалів з 9 серпня | date = 8 серпня
  19. / | title = На Україну припинено кабельна трансляція чотирьох російських телеканалів | date = 1 листопада
  20. депутати зобов'язали кабельних операторів відновити показ російських каналів | date = 9 жовтня
  21. Севастополі трансляція російських каналів продовжиться | date = 31 жовтня
  22. пригрозив відключити єдиний в країні російський телеканал | date = 21 січня
  23. припинив трансляцію каналу «РТР-Планета» за борги | date =
  24. = «РТР-Планета» відновить мовлення в Таджикистані | date =
  25. розірвав контракт на мовлення останнього російського телеканалу | date = 2 квітня
  26. shtml | title = В Білорусі припинено мовлення низки російських каналів | date = 1 квітня
  27. [http: // lenta.ru/news/2009/10/12/rtrukraine / | title = Канал «РТР-Планета» адаптували для мовлення на Україну | date = 12 жовтня]
  28. Україна дозволили трансляцію каналу «РТР-Планета» | date = 21 квітня
  29. 2010/07/01/n_1514905.shtml | title = В Латвії, Литві та Естонії припинено мовлення популярних російських телеканалів | date = 1 липня
  30. [http://www.itar-tass.com/level2.html?NewsID=15423006%7Ctitle=В Таджикистані відновлюється мовлення російського телеканалу " РТР Планета "| date = 21 серпня 2010 | publisher = ИТАР-ТАСС | accessdate = 2010-08-21 | deadlink = 404}}
  31. [http:// kommersant.ru / doc.aspx? docsid = 698376 | title = Інше телебачення | author = Наталія Геворкян. | date = 17 серпня]
  32. [http://www.rtr-planeta.com/video_efir.html?namee =

Посилання[ред.ред. код]


Телебачення Це незавершена стаття про телебачення.
Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її.