Телебачення Асахі

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Телебачення Асахі
Заснування 1957
Штаб-квартира Мінато, Токіо, Японія
Послуги телемовлення
Операційний прибуток 366,4 мільярдів єн (2003)
Співробітники 3539 осіб (2008)
Сайт http://www.tv-asahi.co.jp/

Телебачення Асахі (яп. 株式会社テレビ朝日, かぶしきがいしゃてれびあさひ, кабусікі-ґайся теребі асахі; англ. TV Asahi Corporation) — японська компанія комерційного телемовлення.

Заснована 1 листопада 1957 року. Розпочала мовлення 1959 року як канал «Японське освітянське телебачення». Початково працювала в регіоні Канто. З 1977 року працює на загальнонаціональному рівні. Має два канали — кабельний та супутниковий (BS Asahi). Спеціалізується на розважальних програмах.

Головна штаб-квартира компанії розташована в місцевості Роппонґі району Мінато метрополії Токіо. Власниця компанії Всеяпонська мережа новин (All-Nippon News Network, ANN). Має тісні управлінські зв'язки із газетою «Асахі сімбун», кіностудією «Тоей» і видавництвом «Обунся».

Скорочена назва — ТБ Асахі (яп. テレビ朝日, てれびあさひ, теребі асахі; англ. tv asahi).

Джерела та література[ред.ред. код]

Посилання[ред.ред. код]