News of the World (газета)

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Перший номер журналу від 1 жовтня 1843 року

News of the World (англ. «Новини світу») — британський таблоїд, що видавався з 1843 по 2011 рік. Виходив щосуботи. Створений як братське видання газети The Sun.

Тираж кожного випуску (на березень 2010 року) — 2 904 566 екземплярів[1]. Друге за тиражем англомовне видання у світі[2].

Історія[ред.ред. код]

Редактор Енді Коулсон змушений 26 січня 2007 року подати у відставку після т. зв. «королівського телефонного скандалу»[3]. Його замінив Колін Майлер, що раніше очолював Daily Mirror і працював у New York Post.

7 липня 2011 року Джеймс Мердок, син власника News of the World Руперта Мердока, оголосив, що останній випуск газети вийде у неділю 10 липня 2011 року. Газета буде закрита у зв'язку із скандалом з прослуховуванням телефонних розмов зірок.[4][5].

Скандальні публікації[ред.ред. код]

Номер журналу від 29 червня 1919 з карикатурою на кайзера Німеччини Вільгельма II
  • Транссексуал «Bond Girl» у фільмі Тільки для ваших очей (1981).
  • Про католицького священника Родеріка Райте (1996).
  • У 2000 році видання розв'язало антипедофільну кампанію, через що постраждали однофамільці педофілів, розкритих газетою[6]; серед інцидентів були зареєстровані й атаки на домівки підозрюваних[7], і напади на них[8][9]; реакція читачів вийшла з-під контролю[10].
  • Принц Гаррі п'є і вживає наркотики (2002).
  • Девід Бекхем і Ребекка Лус (2004).
  • Сексуальний скандал з участю президента FIA Макса Мослі[11] (2008).
  • Володар 14 золотих медалей курить бонг (2009).
  • Чемпіон світу по снукеру Джон Гіггінс був спровокований позаштатним журналістом видання на ніби участь у неіснуючих договірних матчах, вигаданих самою газетою[12] (2010).

Примітки[ред.ред. код]

Посилання[ред.ред. код]