Відмінності між версіями «НАШ»

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
[неперевірена версія][перевірена версія]
м (доповнила про медіаплатформу, та забрала прикметники, які симвооізують чиєсь субєктивне ставлення до персон, виправила прізвище ведучого.)
м (Відкинуто редагування Yevgenia Baranska (обговорення) до зробленого Goo3)
Мітка: Відкіт
Рядок 25: Рядок 25:
 
|замінив=Maxxi TV}}
 
|замінив=Maxxi TV}}
   
'''«НАШ.МАКСІ-ТВ»'''&nbsp;— інформаційна медіаплатформа й український новинний телеканал. Почав тестове мовлення 7-го, а повноцінне&nbsp;— 19 листопада 2018 року<ref>{{Cite web|url=https://detector.media/rinok/article/142376/2018-11-07-muraev-zapustiv-telekanal-nash-na-bazi-zhinochogo-kanalu-maksi-tv/|title=Мураєв запустив телеканал «НАШ» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ»|language=uk-UA|work=detector.media|accessdate=2018-11-07}}</ref> на базі жіночого каналу «МАКСІ-ТВ».
+
'''«НАШ.МАКСІ-ТВ»'''&nbsp;— український новинно-політичний телеканал. Почав тестове мовлення 7-го, а повноцінне&nbsp;— 19 листопада 2018 року<ref>{{Cite web|url=https://detector.media/rinok/article/142376/2018-11-07-muraev-zapustiv-telekanal-nash-na-bazi-zhinochogo-kanalu-maksi-tv/|title=Мураєв запустив телеканал «НАШ» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ»|language=uk-UA|work=detector.media|accessdate=2018-11-07}}</ref> на базі жіночого каналу «МАКСІ-ТВ».
   
 
== Про канал ==
 
== Про канал ==
Канал створено на базі жіночого телеканалу «Максі-ТВ», що мовив з 2007 року. Перший час канал мав логотип «Максі-ТВ, незабаром НАШ». Спочатку канал мовив як Максі-ТВ, маючи ліцензію, не отримавши відповідний дозвіл, змінило назву, як це передбачено законом.<ref name=":0">{{Cite web|title=Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?|url=https://24tv.ua/news/showNews.do?noviy_kanal_skandalnogo_murayeva_shho_z_nim_ne_tak_i_chomu_tse_vazhlivo&objectId=1076879|website=24 Канал|accessdate=2019-03-24}}</ref><ref>{{Cite web|title=Как Нацсовет не разрешил новому каналу Мураева легализоваться. Психологическая драма с элементами художественного свиста|url=https://mediananny.com/raznoe/2331207/|website=МедиаНяня - таблоид для и про медиа|accessdate=2019-03-24}}</ref>
+
Канал створено на базі жіночого телеканалу «Максі-ТВ», що мовив з 2007 року. Перший час канал мав логотип «Максі-ТВ, незабаром НАШ». Спочатку канал мовив незаконно. Максі-ТВ, маючи ліцензію, не отримавши відповідний дозвіл, змінило назву, як це передбачено законом.<ref name=":0">{{Cite web|title=Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?|url=https://24tv.ua/news/showNews.do?noviy_kanal_skandalnogo_murayeva_shho_z_nim_ne_tak_i_chomu_tse_vazhlivo&objectId=1076879|website=24 Канал|accessdate=2019-03-24}}</ref><ref>{{Cite web|title=Как Нацсовет не разрешил новому каналу Мураева легализоваться. Психологическая драма с элементами художественного свиста|url=https://mediananny.com/raznoe/2331207/|website=МедиаНяня - таблоид для и про медиа|accessdate=2019-03-24}}</ref>
   
Керує каналом [[Тигран Мартиросян (продюсер)|Тигран Мартиросян]], колишній продюсер каналу [[NewsOne]]. В ефірі транслюються відеоролики, де директором медіаплатформи вказано Олену Рудік, колишню гендиректорку NewsOne.
+
Керує каналом [[Тигран Мартиросян (продюсер)|Тигран Мартиросян]], колишній продюсер антиукраїнського політичного каналу [[NewsOne]]. В ефірі транслюються відеоролики, де директором каналу вказано Олену Рудік, колишню гендиректорку NewsOne.
   
Засновник&nbsp;— народний депутат, власник партії «<nowiki/>[[Наші (політична партія)|Наші]]<nowiki/>» [[Мураєв Євгеній Володимирович|Євген Мураєв]].<ref name=":0" /><ref>[https://www.pravda.com.ua/articles/2019/02/8/7206355/ Що треба знати виборцю про Євгена Мураєва]</ref>
+
Засновник&nbsp;— проросійський антиукраїнський політик, народний депутат, власник партії «<nowiki/>[[Наші (політична партія)|Наші]]<nowiki/>» [[Мураєв Євгеній Володимирович|Євген Мураєв]].<ref name=":0" /><ref>[https://www.pravda.com.ua/articles/2019/02/8/7206355/ Що треба знати виборцю про Євгена Мураєва]</ref>
   
 
З 1 січня 2019-го мережа [[Ланет|Lanet]] припинила трансляцію каналу.<ref>{{Cite web|title=З 01.01 Мережа Ланет припиняє трансляцію каналів «NewsOne» та «Максі TV» («НАШ») у всіх технологіях {{!}} Київ|url=https://www.lanet.ua/uk/news/vidkliuchennia-newsone-i-maksitv/|website=Ланет|date=2018-12-31|accessdate=2019-03-24|language=uk-UA}}</ref>
 
З 1 січня 2019-го мережа [[Ланет|Lanet]] припинила трансляцію каналу.<ref>{{Cite web|title=З 01.01 Мережа Ланет припиняє трансляцію каналів «NewsOne» та «Максі TV» («НАШ») у всіх технологіях {{!}} Київ|url=https://www.lanet.ua/uk/news/vidkliuchennia-newsone-i-maksitv/|website=Ланет|date=2018-12-31|accessdate=2019-03-24|language=uk-UA}}</ref>
Рядок 56: Рядок 56:
 
* Поліна Логунова
 
* Поліна Логунова
 
* Олександра Сігал
 
* Олександра Сігал
* Іван Дудчак
+
* Іван Дутчак
 
* Ярослава Маслова
 
* Ярослава Маслова
 
* Артем Нікіфоров
 
* Артем Нікіфоров

Версія за 15:35, 19 червня 2019

НАШ.МАКСІ-ТВ
ТОВ «Наша Прага»
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення цілодобово
Мова мовлення українська, російська
Центр керування Київ
Формат
зображення
576i 16:9 (SDTV)
Тематика каналу Інформаційна
Дата початку
мовлення
19 листопада 2018 (повноцінне мовлення)
Замінив Maxxi TV
Засновник Євген Мураєв
Власник(и) Євген Мураєв
Керівник(и) Тигран Мартиросян (керівник каналу)
Євген Дудник (генеральний продюсер)
Олена Рудік (генеральний директор)
Слоган Наш. Покаже
Сайт nash.live

«НАШ.МАКСІ-ТВ» — український новинно-політичний телеканал. Почав тестове мовлення 7-го, а повноцінне — 19 листопада 2018 року[1] на базі жіночого каналу «МАКСІ-ТВ».

Про канал

Канал створено на базі жіночого телеканалу «Максі-ТВ», що мовив з 2007 року. Перший час канал мав логотип «Максі-ТВ, незабаром НАШ». Спочатку канал мовив незаконно. Максі-ТВ, маючи ліцензію, не отримавши відповідний дозвіл, змінило назву, як це передбачено законом.[2][3]

Керує каналом Тигран Мартиросян, колишній продюсер антиукраїнського політичного каналу NewsOne. В ефірі транслюються відеоролики, де директором каналу вказано Олену Рудік, колишню гендиректорку NewsOne.

Засновник — проросійський антиукраїнський політик, народний депутат, власник партії «Наші» Євген Мураєв.[2][4]

З 1 січня 2019-го мережа Lanet припинила трансляцію каналу.[5]

Власники

Телеканал належить ТОВ «Наша Прага», що у свою чергу належить офшору кіпріоток Єлени Папахрістодулу Псінтру та Зої Іоанну «Demosena Investments Ltd.»[6]. Кінцевим бенефіціаром є Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.[7]

Також, вказаним кіпріоткам належить офшор «Bimersano Services Ltd.», якому підпорядковано 9,96 % акцій російського банку «Промсвязьбанк», що обслуговує всі фінансові операції Міністерства оборони РФ[8].

Параметри супутникового мовлення

  • супутник: ASTRA 4A (4.8°E);
  • частота: 12.284 ГГц;
  • поляризація: вертикальна
  • символьна швидкість: 27500;

Ведучі

  • Тигран Мартиросян
  • Ростислав Сухачов
  • Макс Назаров
  • Ярослава Маслова
  • Поліна Логунова
  • Олександра Сігал
  • Іван Дутчак
  • Ярослава Маслова
  • Артем Нікіфоров
  • Володимир Грановський
  • Дмитро Гордон
  • Олеся Бацман

Примітки

  1. Мураєв запустив телеканал «НАШ» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ». detector.media (uk-UA). Процитовано 2018-11-07. 
  2. а б Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. 24 Канал. Процитовано 2019-03-24. 
  3. Как Нацсовет не разрешил новому каналу Мураева легализоваться. Психологическая драма с элементами художественного свиста. МедиаНяня - таблоид для и про медиа. Процитовано 2019-03-24. 
  4. Що треба знати виборцю про Євгена Мураєва
  5. З 01.01 Мережа Ланет припиняє трансляцію каналів «NewsOne» та «Максі TV» («НАШ») у всіх технологіях | Київ. Ланет (uk-UA). 2018-12-31. Процитовано 2019-03-24. 
  6. Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. detector.media (uk). Процитовано 2018-12-08. 
  7. Мураєв запустив телеканал «Наш» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ». detector.media (uk). Процитовано 2019-03-24. 
  8. Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. detector.media (uk). Процитовано 2018-12-08. 

Посилання