Відмінності між версіями «Главред»

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
[неперевірена версія][неперевірена версія]
(Створена сторінка: '''Главред»''' — україномовний тижневий журнал, який виходив друком з...)
 
Рядок 4: Рядок 4:
 
У грудні 2010 року холдинг «Главред-медіа» прийняв рішення "призупинити" видання журналу, навівши таку аргументацію:
 
У грудні 2010 року холдинг «Главред-медіа» прийняв рішення "призупинити" видання журналу, навівши таку аргументацію:
 
"По перше: фінансові складності у розвитку друкованих ЗМІ, зростання у наступному році цін на папір і друк з одного боку і звуження ринку реклами в пресі з другого віддаляє видання від виходу на точку беззбитковості, зменшення фінансування акціонерів. І ця ситуація погіршується. По друге, як відомо "Главред-медіа" є видавцем журналу "Профіль", що знаходиться теж у ніші загальнополітичних тижневих журналів. В результаті чого присутній елемент взаємоконкуренції у вкрай перегрітому сегменті ринку"<ref>[http://www.telekritika.ua/news/2010-12-21/58602 «Главред-медіа» призупиняє випуск журналу «Главред»//Телекритика. 21 грудня 2010]</ref>.
 
"По перше: фінансові складності у розвитку друкованих ЗМІ, зростання у наступному році цін на папір і друк з одного боку і звуження ринку реклами в пресі з другого віддаляє видання від виходу на точку беззбитковості, зменшення фінансування акціонерів. І ця ситуація погіршується. По друге, як відомо "Главред-медіа" є видавцем журналу "Профіль", що знаходиться теж у ніші загальнополітичних тижневих журналів. В результаті чого присутній елемент взаємоконкуренції у вкрай перегрітому сегменті ринку"<ref>[http://www.telekritika.ua/news/2010-12-21/58602 «Главред-медіа» призупиняє випуск журналу «Главред»//Телекритика. 21 грудня 2010]</ref>.
  +
  +
== Примітки ==
  +
{{reflist}}

Версія за 16:32, 21 січня 2011

Главред» — україномовний тижневий журнал, який виходив друком з березня 2007 року по грудень 2010 року. Був заснований ТОВ "Главред-Медіа", яке на той час вже володіло веб-сайтом "Главред". Особливістю журналу було те, що він складався з двох частин - "білої" (присвяченої політиці, економіці та соціальним проблемам) та "жовтої" (яка висвітлювала переважно шоу-бізнес та поп-культуру), маючи, відповідно, дві обкладинки. "Главред" був першим україномовним тижневиком, який з'явився на медіа-ринку України після закриття журналу ПіК (пізніше 2007 року на ринок вийшли також Новинар та Український тиждень).


У грудні 2010 року холдинг «Главред-медіа» прийняв рішення "призупинити" видання журналу, навівши таку аргументацію: "По перше: фінансові складності у розвитку друкованих ЗМІ, зростання у наступному році цін на папір і друк з одного боку і звуження ринку реклами в пресі з другого віддаляє видання від виходу на точку беззбитковості, зменшення фінансування акціонерів. І ця ситуація погіршується. По друге, як відомо "Главред-медіа" є видавцем журналу "Профіль", що знаходиться теж у ніші загальнополітичних тижневих журналів. В результаті чого присутній елемент взаємоконкуренції у вкрай перегрітому сегменті ринку"[1].

Примітки