Відмінності між версіями «Обговорення:Орест Субтельний»

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
(→‎7 чи 17 травня?: коментарі; додав посилання на некролог)
Рядок 21: Рядок 21:
 
* Здається, що початкова інформація у статті про 7 травня була узята із сайту Національної академії наук України. На [https://www.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000013080 сторінці профілю Субтельного] справді вказано 7 травня (1941), але вже у [https://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=2453 некролозі розміщеному на тому ж сайті] вказано 17 травня (1941) року. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]])
 
* Здається, що початкова інформація у статті про 7 травня була узята із сайту Національної академії наук України. На [https://www.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000013080 сторінці профілю Субтельного] справді вказано 7 травня (1941), але вже у [https://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=2453 некролозі розміщеному на тому ж сайті] вказано 17 травня (1941) року. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]])
 
* Ось ще посилання на [https://yfile.news.yorku.ca/2016/07/27/passings-orest-subtelny-made-significant-contributions-to-history-research/ некролог на офіційному сайті Йоркського університету], в якому Орест Субтельний працював. Там вказано '''17 травня 1941 року'''. Думаю, що це може бути найавторитетнішим джерелом, оскільки в університеті мали зберігатися паспортні дані Субтельного (як у співробітника), тож вони мали доступ до точної інформації. До того ж там розміщено запрошення на похорон від імені родичів, тож скоріше за все матеріал готувався за їхньої участі. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 00:47, 9 травня 2021 (UTC)
 
* Ось ще посилання на [https://yfile.news.yorku.ca/2016/07/27/passings-orest-subtelny-made-significant-contributions-to-history-research/ некролог на офіційному сайті Йоркського університету], в якому Орест Субтельний працював. Там вказано '''17 травня 1941 року'''. Думаю, що це може бути найавторитетнішим джерелом, оскільки в університеті мали зберігатися паспортні дані Субтельного (як у співробітника), тож вони мали доступ до точної інформації. До того ж там розміщено запрошення на похорон від імені родичів, тож скоріше за все матеріал готувався за їхньої участі. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 00:47, 9 травня 2021 (UTC)
  +
* В EofU (Струка) 17 травня 1943, а в інтернетній (Стеха) 17 травня 1941 - отаке, хоча Інтернетна позиціонувалась як осучаснена версія тої попередньої. Можу подзвонити спитати Стеха особисто, чому різниця в датах... [[Користувач:Mykola Swarnyk|Mykola Swarnyk]] ([[Обговорення користувача:Mykola Swarnyk|обговорення]]) 01:49, 9 травня 2021 (UTC)

Версія за 01:49, 9 травня 2021

Дата народження

Перше українське видання (Україна: Історія. 1991. С. 13) та офсайт НАН України вказують 1941. Максим Пе 17:15, 13 листопада 2011 (UTC)[відповісти]

7 чи 17 травня?

Товариство, схоже ми наближаємось до війни редагувань із приводу точної дати народження. Згадуються як 7 травня, так і 17 травня. Тож пропоную перелічити тут авторитетні джерела, що вказують на різні дати народження, щоб можна було визначити, яка дата більш вживана. Якщо обидві дати широко вживані, то потрібно буде згадати обидві з них у тексті статті згідно Вікіпедія:Нейтральна точка зору і Вікіпедія:Критерії значущості. Прохання до досягнення консенсусу залишити поки що версію 7 травня, оскільки вона була найбільш стабільною протягом довгого часу. --Kammerer55 (обговорення) 18:04, 7 травня 2021 (UTC)[відповісти]

Додав Шаблон:Достовірність до статті, щоб спрямовувати людей сюди із основної сторінки, і щоб уникнути війни редагувань.--Kammerer55 (обговорення) 18:20, 7 травня 2021 (UTC)[відповісти]