Відмінності між версіями «Обговорення:Орест Субтельний»

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
(→‎7 чи 17 травня?: додав пару джерел (наче офіційних) із 17 травня 1941)
Рядок 19: Рядок 19:
* в ЕІУ 17 травня.
* в ЕІУ 17 травня.
*:В [http://resource.history.org.ua/cgi-bin/eiu/history.exe?&I21DBN=EIU&P21DBN=EIU&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=eiu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=TRN=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Subtelnyj_O ЕІУ] 17 травня 1943 (рік інший).--'''[[Користувач:Ahonc|<tt style="color:purple">Анатолій</tt>]]''' ([[Обговорення користувача:Ahonc|обг.]]) 22:12, 8 травня 2021 (UTC)
*:В [http://resource.history.org.ua/cgi-bin/eiu/history.exe?&I21DBN=EIU&P21DBN=EIU&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=eiu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=TRN=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Subtelnyj_O ЕІУ] 17 травня 1943 (рік інший).--'''[[Користувач:Ahonc|<tt style="color:purple">Анатолій</tt>]]''' ([[Обговорення користувача:Ahonc|обг.]]) 22:12, 8 травня 2021 (UTC)
*:: Справді інший. Дякую за те, що помітили! Там вони посилаються на американський бібліографічний довідник 1975-го року випуску. Цікаво, чи вони із нього брали інформацію. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)
* Здається, що початкова інформація у статті про 7 травня була узята із сайту Національної академії наук України. На [https://www.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000013080 сторінці профілю Субтельного] справді вказано 7 травня (1941), але вже у [https://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=2453 некролозі розміщеному на тому ж сайті] вказано 17 травня (1941) року. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]])
* Здається, що початкова інформація у статті про 7 травня була узята із сайту Національної академії наук України. На [https://www.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000013080 сторінці профілю Субтельного] справді вказано 7 травня (1941), але вже у [https://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=2453 некролозі розміщеному на тому ж сайті] вказано 17 травня (1941) року. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]])
* Ось ще посилання на [https://yfile.news.yorku.ca/2016/07/27/passings-orest-subtelny-made-significant-contributions-to-history-research/ некролог на офіційному сайті Йоркського університету], в якому Орест Субтельний працював. Там вказано '''17 травня 1941 року'''. Думаю, що це може бути найавторитетнішим джерелом, оскільки в університеті мали зберігатися паспортні дані Субтельного (як у співробітника), тож вони мали доступ до точної інформації. До того ж там розміщено запрошення на похорон від імені родичів, тож скоріше за все матеріал готувався за їхньої участі. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 00:47, 9 травня 2021 (UTC)
* Ось ще посилання на [https://yfile.news.yorku.ca/2016/07/27/passings-orest-subtelny-made-significant-contributions-to-history-research/ некролог на офіційному сайті Йоркського університету], в якому Орест Субтельний працював. Там вказано '''17 травня 1941 року'''. Думаю, що це може бути найавторитетнішим джерелом, оскільки в університеті мали зберігатися паспортні дані Субтельного (як у співробітника), тож вони мали доступ до точної інформації. До того ж там розміщено запрошення на похорон від імені родичів, тож скоріше за все матеріал готувався за їхньої участі. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 00:47, 9 травня 2021 (UTC)
* В EofU (Струка) 17 травня 1943, а в інтернетній (Стеха) 17 травня 1941 - отаке, хоча Інтернетна позиціонувалась як осучаснена версія тої попередньої. Можу подзвонити спитати Стеха особисто, чому різниця в датах... [[Користувач:Mykola Swarnyk|Mykola Swarnyk]] ([[Обговорення користувача:Mykola Swarnyk|обговорення]]) 01:49, 9 травня 2021 (UTC)
* В EofU (Струка) 17 травня 1943, а в інтернетній (Стеха) 17 травня 1941 - отаке, хоча Інтернетна позиціонувалась як осучаснена версія тої попередньої. Можу подзвонити спитати Стеха особисто, чому різниця в датах... [[Користувач:Mykola Swarnyk|Mykola Swarnyk]] ([[Обговорення користувача:Mykola Swarnyk|обговорення]]) 01:49, 9 травня 2021 (UTC)
*: Наче вже багато підтверджень для 1941-го року. Можливо, що вони для паперової версії використали якісь застарілі/неточні дані і потім просто оновили інформацію, коли точніші дані стали доступні. На [http://www.encyclopediaofukraine.com/display.asp?linkpath=pages%5CS%5CU%5CSubtelnyOrest.htm інтернет-сторінці] написано, що вони оновили інформацію у 2016-го році — мабуть після смерті Субтельного.
*: Хоча, якщо у Вас ще є бажання і час уточнити, то цікаво було б дізнатися, які джерела вони використовували для паперової і онлайн-версій. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)
* Ось ще [https://www.legacy.com/obituaries/thestar/obituary.aspx?n=orest-subtelny&pid=180799114 некролог з газети Toronto Star] — схожий на офіційний — із посиланням на деталі похорону і на похоронну службу. Тут теж 17 травня 1941. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)
* Ось ще [https://www.legacy.com/obituaries/thestar/obituary.aspx?n=orest-subtelny&pid=180799114 некролог з газети Toronto Star] — схожий на офіційний — із посиланням на деталі похорону і на похоронну службу. Тут теж 17 травня 1941. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)
* В [https://turnerporter.permavita.com/site/OrestSubtelny.html онлайн-меморіалі] на сайті похоронної служби також вказано 17 травня 1941. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)
* В [https://turnerporter.permavita.com/site/OrestSubtelny.html онлайн-меморіалі] на сайті похоронної служби також вказано 17 травня 1941. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)
* Для повноти ще додам, що у статті є посилання на архівовану версію сайту Дипломатичної академії України при МЗС, де Орест Субтельний був почесним доктором. Так там взагалі був вказаний 1942 як рік народження. Водночас на їхньому новому сайті, здається, взагалі немає окремої сторінки про Субтельного. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)

=== Підсумок ===
Усі джерела опубліковані/оновлені після смерті Субтельного вказують його дату народження як 17 травня 1941 (три некрологи, онлайн-меморіал, онлайн-енциклопедія історії України). Тож, якщо ні в кого немає заперечень, пропоную так і вказувати без згадки про інші варіанти. --[[Користувач:Kammerer55|Kammerer55]] ([[Обговорення користувача:Kammerer55|обговорення]]) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)

Версія за 21:54, 11 травня 2021

Дата народження

Перше українське видання (Україна: Історія. 1991. С. 13) та офсайт НАН України вказують 1941. Максим Пе 17:15, 13 листопада 2011 (UTC)[відповісти]

7 чи 17 травня?

Товариство, схоже ми наближаємось до війни редагувань із приводу точної дати народження. Згадуються як 7 травня, так і 17 травня. Тож пропоную перелічити тут авторитетні джерела, що вказують на різні дати народження, щоб можна було визначити, яка дата більш вживана. Якщо обидві дати широко вживані, то потрібно буде згадати обидві з них у тексті статті згідно Вікіпедія:Нейтральна точка зору і Вікіпедія:Критерії значущості. Прохання до досягнення консенсусу залишити поки що версію 7 травня, оскільки вона була найбільш стабільною протягом довгого часу. --Kammerer55 (обговорення) 18:04, 7 травня 2021 (UTC)[відповісти]

Додав Шаблон:Достовірність до статті, щоб спрямовувати людей сюди із основної сторінки, і щоб уникнути війни редагувань.--Kammerer55 (обговорення) 18:20, 7 травня 2021 (UTC)[відповісти]

  • В англомовній 5-томній Енциклопедії України 17 травня. Mykola Swarnyk (обговорення) 00:28, 8 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • В Інтернет-Енциклопедії України 17 травня.
    Дякую за посилання. Це схоже розширена (і оновлена) онлайн версія 5-томної енциклопедії з попереднього пункту. --Kammerer55 (обговорення)
  • в ЕІУ 17 травня.
    В ЕІУ 17 травня 1943 (рік інший).--Анатолій (обг.) 22:12, 8 травня 2021 (UTC)[відповісти]
    Справді інший. Дякую за те, що помітили! Там вони посилаються на американський бібліографічний довідник 1975-го року випуску. Цікаво, чи вони із нього брали інформацію. --Kammerer55 (обговорення) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • Здається, що початкова інформація у статті про 7 травня була узята із сайту Національної академії наук України. На сторінці профілю Субтельного справді вказано 7 травня (1941), але вже у некролозі розміщеному на тому ж сайті вказано 17 травня (1941) року. --Kammerer55 (обговорення)
  • Ось ще посилання на некролог на офіційному сайті Йоркського університету, в якому Орест Субтельний працював. Там вказано 17 травня 1941 року. Думаю, що це може бути найавторитетнішим джерелом, оскільки в університеті мали зберігатися паспортні дані Субтельного (як у співробітника), тож вони мали доступ до точної інформації. До того ж там розміщено запрошення на похорон від імені родичів, тож скоріше за все матеріал готувався за їхньої участі. --Kammerer55 (обговорення) 00:47, 9 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • В EofU (Струка) 17 травня 1943, а в інтернетній (Стеха) 17 травня 1941 - отаке, хоча Інтернетна позиціонувалась як осучаснена версія тої попередньої. Можу подзвонити спитати Стеха особисто, чому різниця в датах... Mykola Swarnyk (обговорення) 01:49, 9 травня 2021 (UTC)[відповісти]
    Наче вже багато підтверджень для 1941-го року. Можливо, що вони для паперової версії використали якісь застарілі/неточні дані і потім просто оновили інформацію, коли точніші дані стали доступні. На інтернет-сторінці написано, що вони оновили інформацію у 2016-го році — мабуть після смерті Субтельного.
    Хоча, якщо у Вас ще є бажання і час уточнити, то цікаво було б дізнатися, які джерела вони використовували для паперової і онлайн-версій. --Kammerer55 (обговорення) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • Ось ще некролог з газети Toronto Star — схожий на офіційний — із посиланням на деталі похорону і на похоронну службу. Тут теж 17 травня 1941. --Kammerer55 (обговорення) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • В онлайн-меморіалі на сайті похоронної служби також вказано 17 травня 1941. --Kammerer55 (обговорення) 21:16, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]
  • Для повноти ще додам, що у статті є посилання на архівовану версію сайту Дипломатичної академії України при МЗС, де Орест Субтельний був почесним доктором. Так там взагалі був вказаний 1942 як рік народження. Водночас на їхньому новому сайті, здається, взагалі немає окремої сторінки про Субтельного. --Kammerer55 (обговорення) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]

Підсумок

Усі джерела опубліковані/оновлені після смерті Субтельного вказують його дату народження як 17 травня 1941 (три некрологи, онлайн-меморіал, онлайн-енциклопедія історії України). Тож, якщо ні в кого немає заперечень, пропоную так і вказувати без згадки про інші варіанти. --Kammerer55 (обговорення) 21:54, 11 травня 2021 (UTC)[відповісти]