Телебачення Асахі

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Версія від 15:31, 9 грудня 2013, створена Green Zero (обговорення | внесок) (додана Категорія:Підприємства, засновані 1957 з допомогою HotCat)
(різн.) ← Попередня версія | Поточна версія (різн.) | Новіша версія → (різн.)
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Телебачення Асахі
яп. 株式会社テレビ朝日
англ. TV Asahi Corporation
Тип телецентр[d] і Q11499011?
Форма власності Кабусікі-ґайся
Засновано 1957
Штаб-квартира Мінато, Токіо, Японія
Послуги телемовлення
Операційний прибуток (EBIT) 366,4 мільярдів єн (2003)
Співробітники 3539 осіб (2008)
Холдингова компанія TV Asahi Holdings[d]
Сайт tv-asahi.co.jp

CMNS: Телебачення Асахі на Вікісховищі

Телебачення Асахі (яп. 株式会社テレビ朝日, かぶしきがいしゃてれびあさひ, кабусікі-ґайся теребі асахі; англ. TV Asahi Corporation) — японська компанія комерційного телемовлення.

Заснована 1 листопада 1957 року. Розпочала мовлення 1959 року як канал «Японське освітянське телебачення». Початково працювала в регіоні Канто. З 1977 року працює на загальнонаціональному рівні. Має два канали — кабельний та супутниковий (BS Asahi). Спеціалізується на розважальних програмах.

Головна штаб-квартира компанії розташована в місцевості Роппонґі району Мінато метрополії Токіо. Власниця компанії Всеяпонська мережа новин (All-Nippon News Network, ANN). Має тісні управлінські зв'язки із газетою «Асахі сімбун», кіностудією «Тоей» і видавництвом «Обунся».

Скорочена назва — ТБ Асахі (яп. テレビ朝日, てれびあさひ, теребі асахі; англ. tv asahi).

Джерела та література[ред. | ред. код]

Посилання[ред. | ред. код]