Українська Думка (Велика Британія): відмінності між версіями

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
[перевірена версія][очікує на перевірку]
Немає опису редагування
Немає опису редагування
 
Рядок 1: Рядок 1:
{{Otheruses|Українська Думка}}
{{Otheruses|Українська Думка}}
{{Газета
{{Газета
| назва = Українська Думка
| назва = Українська Думка
| зображення =
| зображення =
| підпис =
| підпис =
| тип = щотижнева газета
| тип = щотижнева газета
| формат =
| формат =
| заснована = 1945
| заснована = 1945
| припинення публікацій = 1.7.2017
| припинення публікацій = 1 червня 2017
| власник = [[Союз українців у Великій Британії]]
| ціна =
| видавець =
| власник = [[Союз українців у Великій Британії]]
| редактор =
| видавець =
| редактор =
| головний редактор = Людмила Пекарська (2004-2006, 2011-2017)
| політична належність =
| головний редактор = Людмила Пекарська (2004 - 2006, 2011 - 2017)
| мова = українська
| політична належність =
| тираж = 1500 (2000)
| мова = українська
| головний офіс = [[Лондон]]
| тираж = 1500 (2000)
| ISSN =
| головний офіс = [[Лондон]]
| передплатний індекс =
| ISSN =
| вебсторінка =
}}
}}
'''«Українська Думка»''' — [[тижневик]], орган [[Союз українців у Великій Британії|Союзу Українців у Великій Британії]] (СУБ), що видавався в [[Лондон]]і у 1945—2017 рр.
'''«Українська Думка»''' — [[тижневик]], орган [[Союз українців у Великій Британії|Союзу Українців у Великій Британії]] (СУБ), що видавався в [[Лондон]]і у 1945—2017 рр.
Рядок 43: Рядок 40:
* Січень — квітень 2007 — [[Пилипчук Павло Мар'янович|Павло Пилипчук]]
* Січень — квітень 2007 — [[Пилипчук Павло Мар'янович|Павло Пилипчук]]
* Травень — липень 2007 — Володимир Олейко
* Травень — липень 2007 — Володимир Олейко
* Серпень 2007&nbsp;— липень 2011&nbsp;— [[Семенченко Олекса|Олекса Семенченко]]<ref>{{Cite web |url=http://www.telekritika.ua/personalii/2011-08-02/64763 |title=«Команда україномовних журналістів Euronews». Телекритика. 02-08-2011 |accessdate=25-10-2011 |archiveurl=https://web.archive.org/web/20111107161024/http://www.telekritika.ua/personalii/2011-08-02/64763 |archivedate=07-11-2011 |deadurl=yes }}</ref>
* Серпень 2007&nbsp;— липень 2011&nbsp;— [[Семенченко Олекса|Олекса Семенченко]]<ref>{{Cite web
|url=http://www.telekritika.ua/personalii/2011-08-02/64763
|title=«Команда україномовних журналістів Euronews»
|publisher=[[Телекритика]]
|date=2011-08-02
|accessdate=2011-10-25
|archiveurl=https://web.archive.org/web/20111107161024/http://www.telekritika.ua/personalii/2011-08-02/64763
|archivedate=2011-11-07
|deadurl=yes}}</ref>


== Примітки ==
== Примітки ==
Рядок 55: Рядок 60:
* [http://www.augb.co.uk/ukrayinska-dumka.php Українська Думка на офіційному сайті СУБ] {{Webarchive|url=https://web.archive.org/web/20111002053350/http://www.augb.co.uk/ukrayinska-dumka.php |date=2 жовтня 2011 }}
* [http://www.augb.co.uk/ukrayinska-dumka.php Українська Думка на офіційному сайті СУБ] {{Webarchive|url=https://web.archive.org/web/20111002053350/http://www.augb.co.uk/ukrayinska-dumka.php |date=2 жовтня 2011 }}


[[Категорія:Українські періодичні видання]]
[[Категорія:Газети української діаспори]]
[[Категорія:Українська діаспора Лондона]]
[[Категорія:Українська діаспора Лондона]]

Поточна версія на 04:19, 4 грудня 2022

Українська Думка
Тип щотижнева газета
Мова українська

Засновано 1945
Власник Союз українців у Великій Британії
Головний редактор Людмила Пекарська (2004-2006, 2011-2017)
Припинення публікацій 1 червня 2017
Головний офіс Лондон
Наклад 1500 (2000)

«Українська Думка» — тижневик, орган Союзу Українців у Великій Британії (СУБ), що видавався в Лондоні у 1945—2017 рр.

Історія[ред. | ред. код]

Засновником часопису була тимчасова управа організації, яка спочатку називалася «Союз Українських Вояків у Польських Збройних Силах», а в січні 1946 р. оформилася в СУБ. Часопис спершу був інформаційним бюлетенем для членів СУБ і виходив нерегулярно під назвою «Наш Клич» (19 чисел з 18 листопада 1945 р. до 19 січня 1947 р.). Потім його перейменовано на «Українську Думку», щоб підкреслити український характер. 9 лютого 1947 р. часопис почав виходити під новою назвою що два тижні. 15 вересня 1947 р. газета стала тижневиком, і з цього дня виходила як загальноукраїнський часопис у Великій Британії до кінця вересня 2004 р. Опісля знову як двотижневик. У зв'язку зі зменшенням кількості передплатників, 2017 року було вирішено припинити випуск газети, останнє число якої вийшло 1 липня 2017 року.

Крім звітно-інформативного матеріалу з діяльності Централі і Відділів, комунікатів і інструкцій, давав огляд українського громадського життя у діаспорі і подій в Україні. Містив світоглядові статті націоналістичного спрямування і культурно-освітні. Провадив окремі сторінки СУМ-у, Пласту, Спілки українських учителів і виховників, жіночу сторінку тощо. Чимало уваги присвячував літературі й мистецтву.

Головні редактори[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. «Команда україномовних журналістів Euronews». Телекритика. 2 серпня 2011. Архів оригіналу за 7 листопада 2011. Процитовано 25 жовтня 2011. 

Література[ред. | ред. код]

Посилання[ред. | ред. код]