Відмінності між версіями «Перший незалежний»

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
[перевірена версія][неперевірена версія]
(Створена сторінка: {{пишу}} {{Телевізійний канал |Колір = |Колір_тексту = |назва = |повна на...)
 
(вікіфікація джерел, оформлення)
Мітка: редагування коду 2017
(Не показані 138 проміжних версій 26 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
{{пишу}}

{{Телевізійний канал
{{Телевізійний канал
|Колір =
|Колір =
|Колір_тексту =
|Колір_тексту =
|назва =
|назва = Перший незалежний
|повна назва = ТОВ «Тайм Медіа»<ref>{{Cite web|title=ТАЙМ МЕДІА ТОВ|url=https://www.nrada.gov.ua/state-register/tajm-media-tov/|website=Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення|accessdate=2021-02-27}}</ref>
|повна назва =
|логотип =
|логотип =
|логоназва =
|логоназва =
|країна =
|країна = {{UKR}}
|зона мовлення =
|зона мовлення = {{UKR}}
|час мовлення =
|час мовлення = цілодобово
|мова =
|мова = {{російська}}, {{українська}}
|центр =
|центр =
|формат =
|формат = інформаційний
|тематика =
|тематика =
|дата початку мовлення =
|дата початку мовлення = 1 листопада 2019 року
|дата кінця мовлення =
|дата кінця мовлення =
|причина закриття =
|причина закриття =
|замінить =
|замінить =
|замінив = {{Прапор|UKR}} [[112 Україна]],<br/>{{Прапор|UKR}} [[ZIK (телеканал)|ZIK]],<br/>{{Прапор|UKR}} [[NewsOne]]
|замінив =
|замінено =
|замінено =
|цифровий мультиплекс =
|цифровий мультиплекс =
|аудиторія =
|аудиторія =
|доля =
|доля =
|засновник =
|засновник = Роман Любицький
|власник = Роман Любицький (2019—2021)<br/>ТОВ «[[Медіахолдинг «Новини»]]» (2021-донині)
|власник =
|керівники =
|керівники = Роман Любицький (2019—2021)<br/>Павло Єгоричев (2021-донині)
|політична належність =
|політична належність = [[Опозиційна платформа — За життя|ОПЗЖ]]
|ранні назви =
|ранні назви =
|споріднені канали =
|споріднені канали =
|голос каналу =
|голос каналу = Володимир Андрієвський, Євген Міхін
|мережевий партнер =
|мережевий партнер =
|слоган =
|слоган = «Телеканал правди і свободи слова» (2021-донині)
|сайт =
|сайт = pnk.tv
}}
}}
'''Перший незалежний'''&nbsp;— проросійський<ref>{{cite web |author=Борис Ткачук |url=https://hromadske.ua/posts/kolishni-spivrobitniki-kanaliv-medvedchuka-stali-vlasnikami-lvivskogo-telekanalu-pershij-nezalezhnij |title=Колишні співробітники «каналів Медведчука» стали власниками львівського телеканалу «Перший незалежний» |lang=uk |website=hromadske.ua |publisher=Громадське Телебачення. |date= |access-date=2021-02-28}}</ref> інформаційний [[Телевізійний канал (ЗМІ)|телеканал]] в Україні, чиїм неофіційним власником вважають політика [[Медведчук Віктор Володимирович|Віктора Медведчука]] (через пов'язаного з ним [[Козак Тарас Романович|Тараса Козака]])<ref>{{cite web |author= |url=https://www.radiosvoboda.org/a/news-kanal-medvedchuka-vymknuly/31124078.html |title=Новий телеканал на базі підсанкційних «каналів Медведчука» зник із ефіру через годину після початку мовлення |lang=uk |website=radiosvoboda.org |publisher=Радіо Свобода |date=26 лютого 2021 |access-date=2021-02-28}}</ref>. Канал було формально створено 1 листопада 2019 року, але впродовж перших двох років він не мовив як повноцінний інформаційний канал й по-справжньому запрацював лише після перезапуску у лютому 2021 року, після того як його викупив медіахолдинг Медведчука [[Новини (медіахолдинг)|«Новини»]]<ref>{{Cite web|title=Канал «Перший незалежний» очолив представник медіагрупи Тараса Козака|url=https://detector.media/infospace/article/185298/2021-02-26-kanal-pershyy-nezalezhnyy-ocholyv-predstavnyk-mediagrupy-tarasa-kozaka/|website=detector.media|date=2021-02-26|accessdate=2021-02-26|language=uk}}</ref><ref>{{cite web |author= |url=https://www.bbc.com/ukrainian/news-56196715 |title=Запуск нового каналу замість ZIK, 112 та NewsOne. Що відомо |lang=bbc.com |website= |publisher= BBC |date=25 лютого 2021 |access-date=2021-02-28}}</ref>.


== Історія ==
'''Перший незалежний'''&nbsp;— український проросійський телеканал, формально створений колишніми працівниками інших проросійьских телекналів в Україні: 112 Україна, ZIK, NewsOne.

=== Початкове заснування (2019—2021) ===
Канал було створено 1 листопада 2019 року, він вважався львівським регіональним каналом, хоча його ефір та студія створювалися в Києві<ref>{{Cite web|title=Перший Незалежний|url=https://ukrtvr.org/trk/838|website=ukrtvr.org|accessdate=2021-02-26|language=uk|first=Савицький|last=Владислав}}</ref><ref>{{Cite web|title=Колишні співробітники «каналів Медведчука» стали власниками львівського телеканалу «Перший незалежний» {{!}} Громадське телебачення|url=https://hromadske.ua/posts/kolishni-spivrobitniki-kanaliv-medvedchuka-stali-vlasnikami-lvivskogo-telekanalu-pershij-nezalezhnij|website=hromadske.ua|accessdate=2021-02-26|language=uk}}</ref>. Національна рада з телебачення та радіомовлення року проліцензувала телеканал 17 січня 2019, а 1 листопада 2019 року канал розпочав супутникове мовлення у форматі новинних сюжетів з чоловічою та жіночою начитками.

Фактично канал ніколи не працював як повноцінний інформаційний телеканал і ймовірно створювався виключно заради подальшого перепродажу: упродовж перших двох років свого існування періодично канал взагалі не працював, а у ті періоди коли він таки працював, до перепродажу каналу у лютому 2021 року, весь контент мовника робили всього лиш три людини з оточення ексвласника каналу Романа Любицького ймовірно аби канал хоч якось мовив і його не вимкнула Нацрада з ТБ та радіо; після продажу каналу Медведчуку у лютому 2021 року всі ці три людини що раніше творили для нього контент більше не мають жодного відношення до роботи переформатованого каналу<ref>{{Cite web|title=Команда «каналів Медведчука» розпочала мовлення на Першому незалежному|url=https://detector.media/rinok/article/185302/2021-02-26-komanda-kanaliv-medvedchuka-rozpochala-movlennya-na-pershomu-nezalezhnomu/|website=detector.media|date=2021-02-26|accessdate=2021-03-01|language=uk}}</ref>.

З запуску каналу у листопаді 2019 року й до його продажу Медведчуку у лютому 2021 року, керівником і власником каналу був колишній генеральний продюсер каналу «[[НТА]]» Роман Любицький.

=== Перезапуск каналу (2021) ===
25 лютого 2021 року керівництво і журналісти заборонених телеканалів [[Новини (медіахолдинг)|медіахолдингу «Новини»]], що належить народному депутату від проросійської партії [[Опозиційна платформа — За життя|ОПЗЖ]] [[Козак Тарас Романович|Тарасу Козаку]], придбало телеканал у [[Любицький Роман Теодорович|Романа Любицького]] і наступного дня о 18:00 провели перезапуск.

25 лютого 2021 року у [[Всеукраїнське об'єднання «Свобода»|ВО «Свобода»]] наголосили на неприпустимості співпраці з колаборантами, проінформувавши про виключення Любицького з партії<ref>{{Cite web|title="Свобода" виключила з партії Романа Любицького, який продав свій телеканал Медведчуку|url=https://www.032.ua/news/3033758/svoboda-viklucila-z-partii-romana-lubickogo-akij-prodav-svij-telekanal-medvedcuku|website=032.ua - Сайт міста Львова|accessdate=2021-02-27|language=uk}}</ref>.

26 лютого 2021 року в ТОВ «Тайм Медіа», що володіє торговельною маркою каналу, змінився керівник&nbsp;— замість Любицького ним став Павло Єгоричев, директор ТОВ «Новий формат ТВ» та голова ТОВ «ТВ Вибір», які входять до медіагрупи ТОВ «Медіахолдинг Новини» Тараса Козака<ref>{{Cite web|title=Представник медіагрупи Козака очолив канал “Перший незалежний”|url=https://www.pravda.com.ua/news/2021/02/26/7284874/|website=Українська правда|accessdate=2021-02-26|language=uk}}</ref>.

Канал, як і інші канали, звідки до нього перейшли колишні журналісти, пов'язано з Тарасом Козаком та іншим проросійським політиком і олігархом [[Медведчук Віктор Володимирович|Віктором Медведчуком]]<ref>{{Cite web|title=Данілов про канал "Перший незалежний": такого свавілля, як було, не допустимо|url=https://www.rbc.ua/ukr/news/danilov-kanale-pervyy-nezavisimyy-takogo-1614360825.html|website=РБК-Украина|accessdate=2021-02-26|language=ru}}</ref>. Після продажу колишній власник Роман Любицький заявив, що не має жодного стосунку до ТОВ «Медіахолдинг Новини» та працівників телеканалів Медведчука<ref>{{Cite web|title=Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали|url=https://detector.media/infospace/article/185237/2021-02-25-lyubytskyy-pro-prodazh-pershogo-nezalezhnogo-pratsivnykam-kanaliv-medvedchuka-shche-vchora-ne-znav-komu-prodaly/|website=detector.media|date=2021-02-25|accessdate=2021-02-26|language=uk|first=Гала|last=Скляревська}}</ref>. На канал перейшло близько 100 працівників каналів Медведчука, створивши ТОВ із статутним капіталом 100 грн<ref>{{Cite web|title=Співробітники «каналів Медведчука» створили нове ТОВ зі статутним капіталом у 100 грн|url=https://detector.media/rinok/article/185171/2021-02-23-spivrobitnyky-kanaliv-medvedchuka-stvoryly-nove-tov-zi-statutnym-kapitalom-u-100-grn/|website=detector.media|date=2021-02-23|accessdate=2021-02-26|language=uk}}</ref><ref>{{Cite web|title=Співробітники медіахолдингу Козака створюють свій канал на базі львівського «Першого незалежного»|url=https://detector.media/rinok/article/185210/2021-02-24-spivrobitnyky-mediakholdyngu-kozaka-stvoryuyut-sviy-kanal-na-bazi-lvivskogo-pershogo-nezalezhnogo/|website=detector.media|date=2021-02-24|accessdate=2021-02-26|language=uk|first=Гала|last=Скляревська}}</ref>.

26 лютого 2021 року команда «каналів Медведчука» повідомила, що мовлення телеканалу було вимкнуто на супутнику<ref name="suputnyk_smert">{{Cite web|title=Перший незалежний вимкнули на супутнику – команда «каналів Медведчука» повідомила про це в ефірі|url=https://detector.media/rinok/article/185307/2021-02-26-pershyy-nezalezhnyy-vymknuly-na-suputnyku-komanda-kanaliv-medvedchuka-povidomyla-pro-tse-v-efiri/|website=detector.media|date=2021-02-26|accessdate=2021-02-27|language=uk}}</ref><ref>{{cite web |author= |url=https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3198691-persij-nezaleznij-z-zurnalistami-kanaliv-medvedcuka-vidklucili-pisla-godini-efiru.html |title=«Перший Незалежний» з журналістами каналів Медведчука відключили після години ефіру |lang=uk |website=ukrinform.ua |publisher=Укрінформ |date=28 лютого 2021 |access-date=2021-02-28}}</ref>. Того ж дня на питання журналістів щодо законності мовлення каналу, секретар [[Рада національної безпеки і оборони України|РНБО]] [[Данілов Олексій Мячеславович|Олексій Данілов]] сказав, що заборони можливі у випадку повторних порушень<ref>{{Cite web|title=Данілов про канал "Перший незалежний": такого свавілля, як було, не допустимо|url=https://www.rbc.ua/ukr/news/danilov-kanale-pervyy-nezavisimyy-takogo-1614360825.html|website=РБК-Украина|accessdate=2021-02-28|language=ru}}</ref>.

1 березня 2021 року команда медіахолдингу «Новини» повідомила, що мовлення телеканалу було вимкнуто IPTV/OTT/кабельним розповсюджувачем «[[Ланет]]»<ref name="lanet_block">{{Cite web|title=Провайдер «Ланет» припинив співпрацю з Першим незалежним через зміни у власності - Детектор медіа.|url=http://web.archive.org/web/20210301195440/https://detector.media/rinok/article/185379/2021-03-01-provayder-lanet-prypynyv-spivpratsyu-z-pershym-nezalezhnym-cherez-zminy-u-vlasnosti/|website=web.archive.org|date=2021-03-01|accessdate=2021-03-02}}</ref>. «Ланет» розірвав договір про співпрацю з каналом у зв'язку зі зміною кінцевого бенефіціара телеканалу<ref>{{Cite web|title=«Ринок вирішує»: Мережа Ланет припинила співпрацю з «Першим Незалежним» {{!}} Київ|url=https://www.lanet.ua/news/rynok-vyrishuye-merezha-lanet-prypysala-spivpratsyu-z-pershym-nezalezhnym/|website=Ланет|date=2021-03-01|accessdate=2021-03-02|language=uk}}</ref>.

== Параметри мовлення ==

=== Мережеве Youtube-мовлення ===
Канал мовить на своєму Youtube-каналі, а також на Youtube-каналах «[[112 Україна]]», «[[ZIK (телеканал)|ZIK]]», та «[[NewsOne]]».

=== IPTV/OTT, кабельні мережі ===
Доступ до каналу присутній в IPTV/OTT і кабельному мовленні багатьох всеукраїнських та місцевих IPTV/OTT провайдерів, таких як «[[Volia]]», «[[Triolan]]» тощо на території всієї України. Деякі провайдери IPTV/OTT та кабельного мовлення, зокрема «Ланет»<ref name="lanet_block"/>, відключили «Перший незалежний» 1 березня 2021 року.

=== Супутникове мовлення ===
Доступ до каналу був присутнім в супутниковому мовленні на території всієї України з 1 листопада 2019 року по 26 лютого 2021 року<ref name="suputnyk_smert"/>.

* [[Astra 4A]]&nbsp;— 4,8°E&nbsp;— 11747 V 30000
* Astra 4A&nbsp;— 4,8°E&nbsp;— 12073 H 27500

=== Ефірне мовлення ===
Доступ до каналу відсутній в ефірному цифровому мовленні DVB-T2 на території всієї України.


== Див. також ==
== Див. також ==
* [[Список українських телеканалів]]


== Примітки ==
== Примітки ==
{{reflist}}
{{reflist|2}}

== Посилання ==
* {{official|pnk.tv}} {{ref-ru}} {{ref-uk}}
* {{Youtube|c=UC-l6fZMH7JLumIR-9o7xrQg|Перший незалежний}} {{ref-ru}} {{ref-uk}}
* ''[https://ukrtvr.org/trk/838 Перший незалежний]'' на сайті ukrtvr.org

{{Бібліоінформація}}
{{Українські телеканали}}

[[Категорія:Російськомовні телеканали в Україні]]
[[Категорія:Проросійські телеканали України]]
[[Категорія:Телеканали, запущені 2019]]
[[Категорія:Цілодобові телеканали]]
[[Категорія:Російська пропаганда]]

Версія за 07:36, 2 березня 2021

Перший незалежний
ТОВ «Тайм Медіа»[1]
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення цілодобово
Мова мовлення російська, українська
Формат
зображення
інформаційний
Дата початку
мовлення
1 листопада 2019 року
Замінив Україна 112 Україна,
Україна ZIK,
Україна NewsOne
Засновник Роман Любицький
Власник(и) Роман Любицький (2019—2021)
ТОВ «Медіахолдинг «Новини»» (2021-донині)
Керівник(и) Роман Любицький (2019—2021)
Павло Єгоричев (2021-донині)
Політична належність ОПЗЖ
Голос каналу Володимир Андрієвський, Євген Міхін
Слоган «Телеканал правди і свободи слова» (2021-донині)
Сайт pnk.tv

Перший незалежний — проросійський[2] інформаційний телеканал в Україні, чиїм неофіційним власником вважають політика Віктора Медведчука (через пов'язаного з ним Тараса Козака)[3]. Канал було формально створено 1 листопада 2019 року, але впродовж перших двох років він не мовив як повноцінний інформаційний канал й по-справжньому запрацював лише після перезапуску у лютому 2021 року, після того як його викупив медіахолдинг Медведчука «Новини»[4][5].

Історія

Початкове заснування (2019—2021)

Канал було створено 1 листопада 2019 року, він вважався львівським регіональним каналом, хоча його ефір та студія створювалися в Києві[6][7]. Національна рада з телебачення та радіомовлення року проліцензувала телеканал 17 січня 2019, а 1 листопада 2019 року канал розпочав супутникове мовлення у форматі новинних сюжетів з чоловічою та жіночою начитками.

Фактично канал ніколи не працював як повноцінний інформаційний телеканал і ймовірно створювався виключно заради подальшого перепродажу: упродовж перших двох років свого існування періодично канал взагалі не працював, а у ті періоди коли він таки працював, до перепродажу каналу у лютому 2021 року, весь контент мовника робили всього лиш три людини з оточення ексвласника каналу Романа Любицького ймовірно аби канал хоч якось мовив і його не вимкнула Нацрада з ТБ та радіо; після продажу каналу Медведчуку у лютому 2021 року всі ці три людини що раніше творили для нього контент більше не мають жодного відношення до роботи переформатованого каналу[8].

З запуску каналу у листопаді 2019 року й до його продажу Медведчуку у лютому 2021 року, керівником і власником каналу був колишній генеральний продюсер каналу «НТА» Роман Любицький.

Перезапуск каналу (2021)

25 лютого 2021 року керівництво і журналісти заборонених телеканалів медіахолдингу «Новини», що належить народному депутату від проросійської партії ОПЗЖ Тарасу Козаку, придбало телеканал у Романа Любицького і наступного дня о 18:00 провели перезапуск.

25 лютого 2021 року у ВО «Свобода» наголосили на неприпустимості співпраці з колаборантами, проінформувавши про виключення Любицького з партії[9].

26 лютого 2021 року в ТОВ «Тайм Медіа», що володіє торговельною маркою каналу, змінився керівник — замість Любицького ним став Павло Єгоричев, директор ТОВ «Новий формат ТВ» та голова ТОВ «ТВ Вибір», які входять до медіагрупи ТОВ «Медіахолдинг Новини» Тараса Козака[10].

Канал, як і інші канали, звідки до нього перейшли колишні журналісти, пов'язано з Тарасом Козаком та іншим проросійським політиком і олігархом Віктором Медведчуком[11]. Після продажу колишній власник Роман Любицький заявив, що не має жодного стосунку до ТОВ «Медіахолдинг Новини» та працівників телеканалів Медведчука[12]. На канал перейшло близько 100 працівників каналів Медведчука, створивши ТОВ із статутним капіталом 100 грн[13][14].

26 лютого 2021 року команда «каналів Медведчука» повідомила, що мовлення телеканалу було вимкнуто на супутнику[15][16]. Того ж дня на питання журналістів щодо законності мовлення каналу, секретар РНБО Олексій Данілов сказав, що заборони можливі у випадку повторних порушень[17].

1 березня 2021 року команда медіахолдингу «Новини» повідомила, що мовлення телеканалу було вимкнуто IPTV/OTT/кабельним розповсюджувачем «Ланет»[18]. «Ланет» розірвав договір про співпрацю з каналом у зв'язку зі зміною кінцевого бенефіціара телеканалу[19].

Параметри мовлення

Мережеве Youtube-мовлення

Канал мовить на своєму Youtube-каналі, а також на Youtube-каналах «112 Україна», «ZIK», та «NewsOne».

IPTV/OTT, кабельні мережі

Доступ до каналу присутній в IPTV/OTT і кабельному мовленні багатьох всеукраїнських та місцевих IPTV/OTT провайдерів, таких як «Volia», «Triolan» тощо на території всієї України. Деякі провайдери IPTV/OTT та кабельного мовлення, зокрема «Ланет»[18], відключили «Перший незалежний» 1 березня 2021 року.

Супутникове мовлення

Доступ до каналу був присутнім в супутниковому мовленні на території всієї України з 1 листопада 2019 року по 26 лютого 2021 року[15].

  • Astra 4A — 4,8°E — 11747 V 30000
  • Astra 4A — 4,8°E — 12073 H 27500

Ефірне мовлення

Доступ до каналу відсутній в ефірному цифровому мовленні DVB-T2 на території всієї України.

Див. також

Примітки

  1. ТАЙМ МЕДІА ТОВ. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Процитовано 2021-02-27. 
  2. Борис Ткачук. Колишні співробітники «каналів Медведчука» стали власниками львівського телеканалу «Перший незалежний». hromadske.ua (uk). Громадське Телебачення. Процитовано 2021-02-28. 
  3. Новий телеканал на базі підсанкційних «каналів Медведчука» зник із ефіру через годину після початку мовлення. radiosvoboda.org (uk). Радіо Свобода. 26 лютого 2021. Процитовано 2021-02-28. 
  4. Канал «Перший незалежний» очолив представник медіагрупи Тараса Козака. detector.media (uk). 2021-02-26. Процитовано 2021-02-26. 
  5. Запуск нового каналу замість ZIK, 112 та NewsOne. Що відомо (bbc.com). BBC. 25 лютого 2021. Процитовано 2021-02-28. 
  6. Владислав, Савицький. Перший Незалежний. ukrtvr.org (uk). Процитовано 2021-02-26. 
  7. Колишні співробітники «каналів Медведчука» стали власниками львівського телеканалу «Перший незалежний» | Громадське телебачення. hromadske.ua (uk). Процитовано 2021-02-26. 
  8. Команда «каналів Медведчука» розпочала мовлення на Першому незалежному. detector.media (uk). 2021-02-26. Процитовано 2021-03-01. 
  9. "Свобода" виключила з партії Романа Любицького, який продав свій телеканал Медведчуку. 032.ua - Сайт міста Львова (uk). Процитовано 2021-02-27. 
  10. Представник медіагрупи Козака очолив канал “Перший незалежний”. Українська правда (uk). Процитовано 2021-02-26. 
  11. Данілов про канал "Перший незалежний": такого свавілля, як було, не допустимо. РБК-Украина (ru). Процитовано 2021-02-26. 
  12. Скляревська, Гала (2021-02-25). Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали. detector.media (uk). Процитовано 2021-02-26. 
  13. Співробітники «каналів Медведчука» створили нове ТОВ зі статутним капіталом у 100 грн. detector.media (uk). 2021-02-23. Процитовано 2021-02-26. 
  14. Скляревська, Гала (2021-02-24). Співробітники медіахолдингу Козака створюють свій канал на базі львівського «Першого незалежного». detector.media (uk). Процитовано 2021-02-26. 
  15. а б Перший незалежний вимкнули на супутнику – команда «каналів Медведчука» повідомила про це в ефірі. detector.media (uk). 2021-02-26. Процитовано 2021-02-27. 
  16. «Перший Незалежний» з журналістами каналів Медведчука відключили після години ефіру. ukrinform.ua (uk). Укрінформ. 28 лютого 2021. Процитовано 2021-02-28. 
  17. Данілов про канал "Перший незалежний": такого свавілля, як було, не допустимо. РБК-Украина (ru). Процитовано 2021-02-28. 
  18. а б Провайдер «Ланет» припинив співпрацю з Першим незалежним через зміни у власності - Детектор медіа.. web.archive.org. 2021-03-01. Процитовано 2021-03-02. 
  19. «Ринок вирішує»: Мережа Ланет припинила співпрацю з «Першим Незалежним» | Київ. Ланет (uk). 2021-03-01. Процитовано 2021-03-02. 

Посилання