Білорусь-24

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Беларусь-24
Bel24tv.png
Країна БілорусьБілорусь
Місто реєстрації Мінськ
Зона мовлення ефірне — понад 97 % території Білорусі, кабельне, супутникове, Інтернет
Власник(и) «Національна державна телерадіокомпанія Республіки Білорусь»
Заснована 1 лютого 2005
Інтернет http://www.belarus24.by

Білору́сь-24 (біл. Беларусь-ТБ) — державний некомерційний супутниковий телеканал. Канал входить в структуру Національної державної телерадіокомпанії Республіки Білорусь і покликаний забезпечувати інформаційний зв'язок етнічних білорусів з історичною батьківщиною.

Мова передач каналу змішана: як білоруська, так і російська.

Історія[ред. | ред. код]

Вперше вийшов у ефір 1 лютого 2005 року.

Цілями, поставленими при створенні телеканалу «Білорусь-ТБ», були: розширення білоруської інформаційної присутності на пострадянському просторі та у світі, формування позитивного іміджу та зміцнення авторитету країни на міжнародній арені.

Транслюється в кабельних мережах міст: Москви, Санкт-Петербургу, Рославля і Єкатеринбурга.

Мовлення[ред. | ред. код]

Канал має договори на ретрансляцію з 335 кабельними операторами в 246 містах 12 держав світу . Сумарна аудиторія телеканалу за оцінками головного директора головної дирекції «Білорусь-ТБ» становить близько 4,5 млн осіб, в тому числі близько 700 тис. росіян в 80 містах — Москві, Санкт-Петербурзі, Самарі, Новгороді, Владимирі, Рязані, Саратові, Смоленську, Тулі, Уфі, Іваново та інших[1].

З 2011 року планується запуск телеканалу на супутниковій платформі «НТВ-Плюс» у складі пакету «Співдружність».

З 10 червня 2021 року, згідно рішення Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, ухвалено рішення щодо вилучення телеканалу «Беларусь 24», що має юрисдикцію Республіки Білорусь, з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. Підставою для заборони телеканалу «Беларусь 24» в Україні став показ в його ефірі програм за участю акторів, внесених Міністерством культури та інформаційної політики України до переліку осіб, які загрожують національній безпеці України[2].

Програми[ред. | ред. код]

  • «24 питання. Об'єктив-конференція (12 +)»
  • «Митний союз (12 +)»
  • «Секрет фірми (6 +)»
  • «АРТиШОК (6+)»
  • «Гаманець і життя (12 +)»
  • «Білоруська кухня (6 +)»
  • «Реальна дипломатія (12 +)»
  • «Білорусь LIFE (12 +)»
  • «Здоров'я (6 +)»
  • «Наші (6 +)»
  • «Земля білоруська (0 +)»
  • «Доля гігантів (12 +)»
  • «Terra incognita. Білорусь невідома (6 +)»
  • «Відеоенциклопедія Білорусі (6 +)»
  • «Під грифом „Відомі“ (6 +)»
  • «Завтра — це ми! (0 +)»
  • «Журналістське розслідування (12 +)»
  • «Навколо планети (12 +)»
  • «XXL WOMAN TV (12+)»
  • «Все гаразд (6 +)»
  • «Лікарські таємниці з доктором А. Терещенко (12 +)»
  • «Про їжу (6 +)»
  • «Дача (6 +)»
  • «Вечір важкого дня (12 +)»

Примітки[ред. | ред. код]

  1. Білоруські новини — «Білорусь-ТБ» транслюється у 12-х країнах
  2. В Україні заборонили державний білоруський телеканал (uk). Четверта студія. 2021-06-10. Архів оригіналу за 2021-06-11. Процитовано 2021-06-11. 

Посилання[ред. | ред. код]