Джерусалем пост

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
«The Jerusalem Post»

Jerusalem Post Logo.svg

Логотип
Країна Flag of Israel.svg Ізраїль
Тип Щоденна (окрім суботи)
Формат A2
Періодичність 1 доба
Тема Ізраїль

Засновник Gershon Agron[d]
Власник Міркаей Тікшорет
Редактор Yaakov Katz[d]
Засновано 1932
Мова англійська і французька
Головний офіс Єрусалим,
Палестина / Ізраїль
ISSN 0792-822X

Вебсторінка jpost.com
CMNS: Джерусалем пост на Вікісховищі

«The Jerusalem Post» — щоденна ізраїльська газета, що виходить англійською та французькою мовами. Заснована в Єрусалимі 1932 року під назвою «Palestine Post».

Історія[ред. | ред. код]

Газета «Palestine Post» була заснована 1 грудня 1932 року журналістом Гершоном Агроном[1].

Політична орієнтація[ред. | ред. код]

В історії газети були періоди різкої зміни її політичної орієнтації, що завдало певних збитків JPost.

До 1989 року «Джерусалем пост» мала сильний лівий ухил. Після того, як її придбав Конрад Блек, вона стала правою, що призвело до втрати колишніх читачів — її наклад скоротився вдвічі[2]. Цим скористалась газета «Гаарец», що почала видавати свій англомовний варіант. Значна частина колишніх журналістів залишила газету, заснувавши тижневик «Джерусалем рипот». 2004 року газета знову змінила власників і політичну орієнтацію[2], що, втім, не повернуло підписників.

Відомі автори JPost[ред. | ред. код]

Головні редактори газети[3][ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

Література[ред. | ред. код]

Посилання[ред. | ред. код]