ОК (телеканал)

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
ОК
КраїнаУкраїна Україна
Зона мовленняОдеса
Одеська область
Час мовленняЦілодобово
Мова мовленняукраїнська, російська
Центр керуванняОдеса, вул. Гагарінське Плато, 5/3
Формат
зображення
576i 4:3 (SDTV) (з 6 лютого 2007 року - 31 грудня 2012 року)
Тематика каналуІнформаційно-розважальна
Дата початку
мовлення
6 лютого 2007 року (як "ОСК") (тестове мовлення)
6 лютого 2008 року (як "ОК") (повноцінне мовлення)
Дата кінця мовлення31 грудня 2012 року
Причина закриттяПрипинення мовлення, небажання власника займатися ТВ із-за низького рівня роботи журналістів каналу
ЗамінивКібер Зона
Аудиторіячоловіки 25-50 років
Власник(и)Музальов Борис Вікторович
Ранні назвиОСК (до 5 лютого 2008)

ОК — колишній одеський приватний супутниково-кабельний телеканал. Мовлення відбувалося через супутник «Sirius 4» (Astra 4A) і кабельні мережі.

Заснований у лютому 2007 року, належав Борису Музальову, власнику мережі супермаркетів «Таврія В».

Цільова авдиторія — чоловіки середнього віку. Серед програм (деякі виходили російською, деякі — українською мовою): «Политика для блондинок», «Киноподробности», «Європейський простір», «Резиденти», «Не перший погляд», «Екіпаж», «Перший тест», «Морское обозрение», «Успешные люди»[1].

У гумористично-інформаційній програмі «ЧОГО-радио» з'являлися жарти про президента Віктора Януковича, прем'єра Миколу Азарова та Сергія Тігіпка[2].

У грудні 2012 року працівники заявили, що без попередження їм повідомили рішення власника про закриття телеканалу[3]. Припинив мовлення 31 грудня 2012 року. Борис Музальов обґрунтував це низьким рівнем роботи журналістів, які не змогли створити якісний інформаційний продукт попри «створені умови, гроші й техніку»[4].

Примітки

[ред. | ред. код]

Посилання

[ред. | ред. код]