Росія сьогодні

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Росія сьогодні
Тип Інформаційна агенція
інтернет-ЗМІ
Форма власності Унітарне підприємство
Галузь Інформаційна агенція
Спеціалізація онлайн-ЗМІ
Засновано 9 грудня 2013
Штаб-квартира Росія Росія
Продукція новини
Власник(и) Уряд Російської Федерації
Дочірні компанії
  • Prime[d], Sputnik і РИА Новости
  • россиясегодня.рф
    CMNS: Росія сьогодні у Вікісховищі

    «Росія сьогодні» (рос. Россия Сегодня) — пропагандистська державна російська медіа-компанія, що керує новинним порталом та радіостанціями 30 мовами під торговою маркою Sputnik.

    Компанія[ред. | ред. код]

    Компанія вийшла з колишнього інформаційного агентства «РІА Новини» (раніше « Совінформбюро»), закордонного голосу мовлення Росії (раніше « Радіо Москва»), телерадіомовлення RT (раніше Russia Today) і телевізійного агентства Ruptly, пов'язаного з RT. Росія сьогодні заснована Указом президента Росії у грудні 2013 року. Очолює її Дмитро Кисельов[1]. Перший головний редактор — Маргарита Симоньян. За даними російської газети «RBKdaily», Росія сьогодні за 2015 рік отримала близько 263 мільйонів євро за розширення міжнародного асортименту.[2]

    Історія[ред. | ред. код]

    2013 року Путін об'єднав «Голос Росії» та «РІА Новини» в ІА «Міжнародне агентство новин Росія сьогодні».[3] Кисельов того ж дня був призначений генеральним директором нового відомства.[4]

    «Спутник»[ред. | ред. код]

    Замість багатомовних сервісів інформаційного агентства «РІА Новини» та міжнародного радіоголосу Росії, нову медіа-службу Sputnik почали використовувати в кінці 2014 року.[5][6]

    Згідно з власним твердженням, сервіс повинен представляти російську інтерпретацію глобальних подій.[7] Науковий центр Клуб Зінов'єва пише політичні коментарі для Sputnik. Експертний форум, названий на честь письменника Олександра Зінов'єва, зазначає, що має на меті «донести справедливий образ Росії за допомогою обґрунтованих аналізів та коментарів».[8]

    Інше[ред. | ред. код]

    17 жовтнія 2015 року атака DDoS тимчасово унеможливила доступ до веб-сайтів інформаційного агентства.

    Примітки[ред. | ред. код]

    1. Putin gründet großen Propaganda-Apparat, dpa/Handelsblatt vom 9. Dezember 2013, abgerufen am 6. April 2014.
    2. Propaganda-Portal — Wladimir Putins zweifelhafte Zeugen, Stuttgarter Zeitung, 20. November 2014
    3. Klaus-Helge Donath: Die Propaganda-Megamaschine. In: taz.de. 11. Dezember 2013. Abgerufen am 13. Dezember 2013.
    4. Neuer Kreml-treuer Medienkonzern: Putin betraut Schwulen-Hasser mit Staatspropaganda, Focus vom 9. Dezember 2013, abgerufen am 6. April 2014.
    5. http://www.n24.de/n24/Nachrichten/Politik/d/5689780/moskau-will--westliche-propaganda--bekaempfen.html
    6. http://de.sputniknews.com/panorama/20141224/300354128.html
    7. Hubertus Volmer: «Medienkrieg mit dem Westen: Russland bringt Sputnik an den Start», n-tv, 12. November 2014. Abfragedatum: 31. Dezember 2014.
    8. Sinowjew-Klub, abgerufen am 8. Juli 2020.