Україна 24

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Україна 24
ТОВ «Аспера 2011»[1]
ТОВ «Новинна група Україна»[2]
Ukraine24 logo.svg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Європа Європа
Земля Близький Схід
Час мовлення Цілодобово
Мова мовлення українська
російська
Центр керування Київ, вул. Героїв Космосу, 4
Формат
зображення
576i 16:9 (SDTV)
1080i (HDTV)
Тематика каналу Інформаційна
Дата початку
мовлення
2 грудня 2019 (тестове мовлення)
16 грудня 2019 (повноцінне мовлення)
Дата кінця мовлення 22 липня 2022
Причина закриття вихід материнської компанії «SCM» з медіабізнесу
Замінив Україна Ескулап TV
Замінено Україна Ми — Україна
Цифровий
мультиплекс
MX-2 (16)
Аудиторія 0+
Власник(и) Медіа Група Україна
Керівник(и) Юрій Сугак
Споріднені канали Україна Україна
Україна Індиго TV
Україна НЛО TV
Україна Футбол 1
Україна Футбол 2
Україна Футбол 3
Україна Україна 24 International
Голос каналу Григорій Шинкаренко
Мережеві партнери Xtra TV
Слоган «Канал різноманітних думок»
Сайт u24.ua/ua

«Україна 24» — закритий загальноукраїнський інформаційно-аналітичний телеканал, що входив до медіаконгломерату «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова[3][4][5][6].

Історія[ред. | ред. код]

2 грудня 2019 року телеканал «Україна 24», створений шляхом ребрендингу телеканалу «Ескулап TV», розпочав тестове мовлення[4].

16 грудня 2019 року телеканал розпочав цілодобове ефірне мовлення на всій території України, у кабельних мережах операторів, на супутниковій платформі «Xtra TV» та ОТТ-платформі «Oll.tv». Відбувся запуск прямоефірних talk-студій із ведучими та щогодинних випусків новин[7].

У січні 2020 року канал отримав супутникову ліцензію на мовлення у відкритому, некодованому вигляді[7].

2020 року в ефірі телеканалу відбувся запуск таких інформаційних програм, як: «Реальна політика з Євгенієм Кисельовим», «Зворотній зв'язок», «Час Голованова», «Україна з Тиграном Мартиросяном», «HARD з Влащенко», «Світогляд. Сьогодні» тощо.

У березні 2020 року телеканал «Україна 24», продакшн новин телеканалу «Україна» «Сьогодні» та сайт segodnya.ua увійшли до «Новинної групи Україна».

Наприкінці листопада 2020 року була запущена нова студія з технологією 360 градусів[8].

2021 року телеканал став лауреатом премії «Людина року» в номінації «Інформаційно-новинний телеканал року»[9].

З 1 жовтня 2021 року запущена нова телестудія з оновленою технологією доповненої реальності та камерою MAT-TOWERCAM[10].

У зв'язку з російським вторгненням в Україну з 24 лютого по 21 липня 2022 року телеканал цілодобово транслював інформаційний марафон «Єдині новини»[11]. В етері відсутня реклама.

22 липня 2022 року телеканал припинив своє мовлення[12].

Рейтинги[ред. | ред. код]

2021 року частка телеканалу склала 0,22 % з рейтингом 0,03 % (дані системи рейтингів Nielsen, аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 30-е місце серед українських каналів)[13].

Керівництво[ред. | ред. код]

Канал «Україна 24» входив до медіа-холдингу «Медіа Група Україна», якою володіла група «Систем кепітал менеджмент» бізнесмена Ріната Ахметова[6].

  • Дмитро Белянський — голова «Новинної Групи Україна»
  • Сергій Логунов — директор «Новинної Групи Україна»
  • Юрій Сугак — головний редактор «Новинної Групи Україна»

Програми[ред. | ред. код]

  • «Реальна політика з Євгеном Кисельовим»
  • «Час Голованова»
  • «Україна з Тиграном Мартиросяном»
  • «Україна сьогодні»
  • «Сьогодні. Ранок»
  • «Сьогодні. Ранок. Вихідний»
  • «Сьогодні. День»
  • «Сьогодні. День. Вихідний»
  • «Сьогодні. Ввечері»
  • «Сьогодні. live»
  • «Сьогодні. Новини»
  • «Народ проти» (раніше — на «ZIK»)
  • «HARD з Влащенко» (раніше — на «ZIK»)
  • «Ток-шоу № 1»
  • «Ранок чемпіонів»
  • «Новини спорту»
  • «Без краватки» (раніше — на «НЛО TV»)
  • «Свобода слова Савіка Шустера»
  • «Велика П'ятниця»
  • «Правда з Дмитром Співаком»
  • «Підсумки місяця з Доктором Комаровським»
  • «Чергові по країні»
  • «Ток-шоу Сьогодні»
  • «Висока напруга»
  • «Крим.Реалії»
  • «Донбас Реалії»
  • «Велике інтерв'ю з Тиграном Мартиросяном»
  • «Вечір з Яніною Соколовою»
  • «Як вам не соромно»
  • «Міфоломи»
  • «Україна завтра»
  • «Зворотній зв'язок»
  • «Як звучить Україна»
  • «Світогляд. Сьогодні»
  • «Споживач має право»
  • «Дійові особи тижня»
  • «Україна обирає»
  • «Лабораторія здоров'я»
  • «Зіркоманія»
  • «Перші»
  • «Велика деолігархізація»
  • «Економіка»
  • Новорічне шоу «Все буде красиво»

Ведучі[ред. | ред. код]

Редакційна політика[ред. | ред. код]

Регулярними гостями телеканалу у прайм-тайм були: інтерв'юєр Дмитро Гордон, екс-спікер Дмитро Разумков, проросійський політолог Дмитро Співак, проросійський політик Євген Мураєв, проросійський політик і громадський діяч Вадим Рабінович та лідери Радикальної партії Олег Ляшко, «Української стратегії» Володимир Гройсман та «Сили і Честі» Ігор Смешко.

До каналу окрім Євгена Кисельова, Олега Білецького, Івана Яковини та Олексія Бурлакова й інших журналістів на каналі почали з'являтися відомі «джинсовики»: колишні генеральні продюсери телеканалів проросійського пулу — «NewsOne» та НАШ (Тигран Мартиросян), «NewsOne» (Василь Голованов) та ZIK (Наташа Влащенко).

15 вересня 2020 до денного ефіру каналу було запрошено як політичного експерта для коментування ситуації в Білорусі та розвитку «Союзного государства» росіянина Сергія Маркова‎, незважаючи на його антиукраїнські погляди та наявність рішення СБУ про визнання його персоною нон грата в Україні від 2008 року[14]. Згодом Маркова вивели з ефіру задля трансляції передвиборчого брифінгу Олега Ляшка.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. АСПЕРА 2011 ТОВ, Київ - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (укр.). Процитовано 25 серпня 2018. [недоступне посилання]
  2. НОВИННА ГРУПА УКРАЇНА ТОВ, м. Київ. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Процитовано 24 липня 2022. 
  3. УПЦ Московського патріархату провела «форум миру» — від впливу Медведчука відхрещується. hromadske.ua (укр.). Архів оригіналу за 3 жовтня 2020. Процитовано 28 вересня 2020. 
  4. а б Телеканал Ахметова «Ескулап TV» змінить назву і перезапуститься до кінця року. detector.media (укр.). Архів оригіналу за 7 листопада 2019. Процитовано 25 серпня 2018. 
  5. Новостной телеканал Ахметова начал полноценную работу. LIGA (рос.). 16 грудня 2019. Архів оригіналу за 24 листопада 2020. Процитовано 28 вересня 2020. 
  6. а б Колишній генпродюсер NewsOne пішов займатися політикою на канал Ахметова. Українська правда (укр.). Архів оригіналу за 26 лютого 2020. Процитовано 28 вересня 2020. 
  7. а б Закусило, Мар'яна (16 січня 2020). «Україна 24» мовитиме на супутнику в некодованому вигляді. detector.media (укр.). Архів оригіналу за 16 січня 2020. Процитовано 22 травня 2020. 
  8. Для каналів «Україна» і «Україна 24» облаштували нову студію. detector.media (укр.). 30 листопада 2020. Архів оригіналу за 10 квітня 2021. Процитовано 10 квітня 2021. 
  9. «Чверть століття високої місії» нагородження переможців 25-ї ювілейної загальнонаціональної премії «Людина року-2020». www.ukrinform.ua (укр.). Архів оригіналу за 9 червня 2021. Процитовано 9 червня 2021. 
  10. Новий сезон на «Україна 24»: унікальна студія та гучні прем'єри. 1 жовтня 2021. Архів оригіналу за 1 жовтня 2021. Процитовано 12 жовтня 2021. 
  11. Телеканал «Рада» вестиме марафон до 12.00, і з 00.00 до 6.00. detector.media (укр.). 26 лютого 2022. Архів оригіналу за 9 березня 2022. Процитовано 14 березня 2022. 
  12. Нацрада анулювала ліцензії телеканалів Ахметова. Українська правда (укр.). Процитовано 21 липня 2022. 
  13. Аналітичний відділ MBR (24 січня 2022). Ігри з часткою. Підсумки 2021 року: падіння теледивлення та переворот в інформаційній ніші. Media Business Reports (укр.). Архів оригіналу за 24 січня 2022. Процитовано 24 січня 2022. 
  14. В Украине нет правительства вообще, это реальная хунта - политолог. КРЫМ24 (ru-RU). 15 липня 2020. Архів оригіналу за 16 липня 2020. Процитовано 15 вересня 2020. 

Посилання[ред. | ред. код]