Уніка-TV

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
УНІКА-TV
Телемережа «УНІКА-TV» (ТК «ПЛАНЕТА»)
Телеканал Сварожичи.jpg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення Цілодобово
Мова мовлення українська, російська
Центр керування Первомайський, Харківська область[1]
Формат
зображення
576i 4:3 (SDTV)
Замінив Горизонт TV
Ранні назви Горизонт ТВ (Горизонт TV), Планета (Планета ТВ)
Споріднені канали Україна Планета, Україна КіКо
Слоган Порятунок потопаючих — справа рук самих потопаючих![2]
Сайт tkplaneta.com

Телемережа «УНІКА-TV» — українська телевізійна компанія, яка в різний час транслювала телепрограми на каналах «Горизонт TV», «Планета», «Сварожичи». Телеканали мережі позиціонували себе як «єдині слов'яно-арійські» канали.[3]

Канали[ред. | ред. код]

Свій перший пакет «Уніка ТВ» представила в 2008 році. Спочатку туди входило тільки чотири телеканали, але представники компанії відразу ж повідомили, що в подальшому він буде розширюватися. Перші нішеві проекти, «Планета», «Світ», «КіКо» та «2Т», почали мовити у форматі MPEG-4 із супутника Sirius-4 (5 ° східної довготи).[4]

У 2016 році канал «Планета» отримав низку попереджень від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення за порушення, а тому не отримав продовження ліцензії після лютого 2017 року. Замість «Планети» почав транслюватися телеканал «Горизонт TV» з подібним наболром програм.[5]

Влітку 2018 року телеканал «Горизонт TV» змінив логотип й назву — спочатку, тимчасово, на «Планета», а потім на «Сварожичи».[6] При цьому канал трохи змінив сітку мовлення, зменшивши обсяг інформаційно-аналітичних програм з 6 годин на день до однієї, натомість додавши 4 годинии просвітницьких передач.

Власники та керівники[ред. | ред. код]

Власниками телеканалу станом на 2016 рік були компанія «Горизонт-М», дистриб'ютор фільтрів росіянина Віктора Петрика[en], а також мешканець Києва Сергій Ягода.[7] Станом на 2018 рік власниками 70 % активів каналу є Констянтин Шпак з Первомайського, а 30 % — киянин Сергій Ягода[5].

Керівником компанії є Ігор Вадимович Кравцов.

Супутникове мовлення[ред. | ред. код]

  • Супутник: Astra 4A (Sirius), 5 East
  • Частота: 12399 МГц
  • Поляризація: Vertical
  • Швидкість потоку: 27500
  • Кодування: FTA
  • ID: Horizont

Критика[ред. | ред. код]

У середині 2015 році Нацрада з питань телебачення і радіомовлення спробувала через суд анулювати ліцензію телеканалу «Планета» через неможливість встановити місце знаходження редакції. Члени Нацради повідомляли, що телеканал транслюється з окупованого Севастополя, що пізніше підтвеердив юрист компанії.[8] Канал «Горизонт-TV» також звинувачували в демонстрації виступів російських телезірок з чорного списку Міністерства культури України, а також у показі документального фільму «Олесь Бузина: Жизнь вне времени».[9]

У вересні 2016 року посольство Ізраїлю в Україні передало в МЗС України ноту щодо ксенофобських та антисемітських передач каналу «Планета». Ще раніше Нацрада з питань телебачення і радіомовлення робила каналу зауваження подібної тематики.[7]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. Первомайський. GLAVCOM (ru-RU). Процитовано 2019-01-28. 
  2. Слоган каналу. Сварожичи (ru-RU). Процитовано 2019-01-28. 
  3. Нацрада покарала «слов’яно-арійський» телеканал. detector.media (uk). Процитовано 2019-01-28. 
  4. «Горизонт ТВ» — украинский спутниковый телеканал. Информационный портал SputRes.ru. 2015-11-14. Процитовано 2019-01-28. 
  5. а б Побратим «единственного славяно-арийского» канала изменил название «для процветания». Медіаняня. 02.10.2018. (рос.)
  6. triolan.tv http://triolan.tv/ru/news.aspx Пропущений або порожній |title= (довідка). Процитовано 2019-01-28. 
  7. а б Израиль пожаловался на украинский "славяно-арийский телеканал". Левый берег. 28 сентября 2016. (рос.)
  8. Нацрада оголосила попередження супутниковому телеканалу «Планета» (ДОПОВНЕНО). Детектор медіа. 15 Липня 2016. 
  9. Нацрада перевірить телеканал «Горизонт-TV» через показ фільму про Олеся Бузину. Детектор медіа. 16 лютого 2017.