Arab News

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Arab News
Логотип газети
Газета Arab News.jpg

Перша сторінка видання, 14 березня 2022
Країна Flag of Saudi Arabia.svg Саудівська Аравія[1]
Тип щоденна
Мова Англійська
Видавець Saudi Research and Media Group
Формат широкоформатнийd

Засновано 1975
Засновник Hisham Hafizd
Власник Turki bin Salman Al Saudd
Головний редактор Faisal J. Abbas
Головний офіс Ер-Ріяд
Наклад 51 481
ISSN 0254-833X

www.arabnews.com

Arab News - щоденна газета англійською мовою, що видається в Саудівській Аравії. Станом на травень 2019 року Arab News належить принцу Turki bin Salman Al Saud, брату правлячого спадкового принца Саудівської Аравії Мухаммеда ібн Салмана. Газета була описана як "рупор саудівського режиму" (The New Arab)[2] і "та, яка відображає офіційну позицію уряду Саудівської Аравії" (Гаарец)[3].

Примітки[ред. | ред. код]

  1. а б The ISSN portalParis: ISSN International Centre, 2005. — ISSN 0254-833X
  2. Florence Dixon (16 травня 2009). MbS-aligned Saudi newspaper urges 'surgical strikes' on Iran (англ.). 
  3. Saudi Newspaper, Owned by MBS' Brother, Urges U.S. 'Surgical Strikes' on Iran (англ.). The Associated Press and Haaretz. 16 травня 2009. Архів оригіналу за 14 березня 2022. Процитовано 14 березня 2022. 

Посилання[ред. | ред. код]