TV Asahi

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Телебачення Асахі
яп. 株式会社テレビ朝日
англ. TV Asahi Corporation
テレ朝
Тип телецентрd і Broadcasterd
Форма власності кабусікі-ґайся
Галузь телекомунікація
Засновано 1957
Штаб-квартира Мінато, Токіо, Японія
Продукція телепередача
Послуги телемовлення
Операційний прибуток (EBIT) 366,4 мільярдів єн (2003)
Власник(и) Асахі Сімбун
Співробітники 3539 осіб (2008)
Холдингова компанія TV Asahi Holdingsd
Дочірні компанії AbemaTVd
tv-asahi.co.jp
CMNS: TV Asahi у Вікісховищі

Телебачення Асахі (яп. 株式会社テレビ朝日, かぶしきがいしゃてれびあさひ, кабусікі-ґайся теребі асахі; англ. TV Asahi Corporation) — японська компанія комерційного телемовлення.

Заснована 1 листопада 1957 року. Розпочала мовлення 1959 року як канал «Японське освітянське телебачення». Початково працювала в регіоні Канто. З 1977 року працює на загальнонаціональному рівні. Має два канали — кабельний та супутниковий (BS Asahi). Спеціалізується на розважальних програмах.

Головна штаб-квартира компанії розташована в місцевості Роппонґі району Мінато метрополії Токіо. Власниця компанії Всеяпонська мережа новин (All-Nippon News Network, ANN). Має тісні управлінські зв'язки із газетою «Асахі сімбун», кіностудією «Тоей» і видавництвом «Обунся».

Скорочена назва — ТБ Асахі (яп. テレビ朝日, てれびあさひ, теребі асахі; англ. tv asahi).

Джерела та література[ред. | ред. код]

TV Asahi // 『日本大百科全書』 [Енциклопедія Ніппоніка]. — 第2版. — 東京: 小学館, 1994—1997. — 全26冊. (яп.)

Посилання[ред. | ред. код]