UBR

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
UBR
Logo UBR new.jpg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Центр керування Київ, телецентр «Олівець»
Формат
зображення
576і 4:3 (SDTV)
Дата початку
мовлення
2 березня 2009
Дата кінця мовлення 1 січня 2017
Причина закриття Анулювання ліцензії
Власник(и) «Мультимедіа-інвест Груп»
Сайт ubr.ua

UBR (англ. Ukrainian Business Resource — Український Бізнес Ресурс) — у минулому український телевізійний бізнесовий канал, що почав супутникове мовлення 2009 року[1][2].

Історія[ред. | ред. код]

Телеканал почав «UBR» працювати у 2007 році як інтернет-портал[2][3]. В ефірі були економічні новини в Україні і світі, інтерв'ю з першими особами українського бізнесу, експрес-інформація про тенденції ринку у вигляді інформерів: курси валют від НБУ, динаміка цін на нафту, золото і безліч іншої інформації.

З 2013 року телеканал входив до складу медіахолдингу «Вести Україна».

У 2014 році телеканал посилив свій інформаційний блок шляхом введення оперативних online трансляцій з місць подій, збільшення частоти трансляцій новинних блоків, які оновлювалися в режимі реального часу і виходили кожні 30 хвилин.

28 грудня 2016 року стало відомо, що з 1 січня 2017 року телеканал UBR припиняє мовлення. 29 грудня медіахолдинг «Вести Украина» повідомив, що прийняв рішення припинити мовлення телеканалу UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необґрунтовані претензії Нацради»[4].

Програми[ред. | ред. код]

  • Новини — кожні 30 хвилин, у випусках ― лише оперативна інформація і аналіз головних тем та подій дня
  • Без коментарів
  • Країна live — програма, в якій піднімалися найбільш складні питання, які турбували людей
  • Моменти тижня — недільна ротація серії сюжетів, що відображують зміни в країні та світі протягом тижня
  • Радіо «Вести» («Точка Зрения», «Тема Калныша», «Максимум Мнений», «Деньги Блинова», «Мужчина и Женщина», «Большое Интервью»)
  • Автоманія
  • Техноманія
  • Масштабні трагедії
  • Топ ЮТУБ
  • Спорт
  • Футбол
  • Огляд преси
  • Погода
  • Ділові події — програма про важливі, ексклюзивні, актуальні і резонансні теми, коментарі, прогнози, матеріали-поради, життєві матеріали
  • Прямі ефіри різних подій — трансляції із засідань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, штабу ВСУ, прес-конференцій, подій, мітингів тощо

Логотипи[ред. | ред. код]

Досягнення[ред. | ред. код]

Власники[ред. | ред. код]

У серпні 2011 року 70 % акцій «ESG» було продано кіпрській компанії «Multimedia Ltd»[5], і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у «ESG». Кінцеві власники кіпрської компанії «Multimedia Ltd» невідомі, але, за припущеннями тогочасного гендиректора телеканалу «ТВі» Миколи Княжицького, власники не змінювались і продаж був формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведенні коштів через офшор[6].

У 2012 році власниками каналу були українська компанія ТОВ «ES Group» (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович.

У червні 2013 року телеканал UBR придбав Ігор Гужва з наміром переформатувати до кінця року у цілодобовий новинний канал, змінивши назву на «Вести TV», чого так і не сталося. Телеканал приєднали до медіа-холдингу «Мультимедіа-інвест груп», у який також входять щоденна безкоштовна газета «Вести», тижневий журнал «Вести. Репортёр», «Радио Вести» та сайт vest-ukr.com[7][8]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. http://www.telekritika.ua/news/2009-02-26/44083 Архівовано 2012-09-26 у WebCite Телекритика: 2 березня розпочне повноцінне мовлення канал UBR компанії ESGroup
  2. а б http://esg.ua/uk/page/history.html Архівовано 24 серпень 2012 у Wayback Machine. Історія ESG
  3. Архівована копія. Архів оригіналу за 26 вересень 2012. Процитовано 23 серпень 2012. 
  4. Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина» - Детектор медіа.. web.archive.org. 2017-01-12. Процитовано 2021-05-04. 
  5. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-31/65377 Архівовано 2012-09-26 у WebCite Телекритика: Кіпрська компанія стала власником 70 % UBR
  6. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-30/65356 Архівовано 2012-01-06 у Wayback Machine. Власником UBR стала кіпрська компанія Multimedia Ltd.
  7. Ігор Гужва купив канал UBR і переформатує його на «Вести TV». web.archive.org. 2013-06-17. Процитовано 2021-05-04. 
  8. Гужва залишив медіа-холдинг «Вести Украина». Радіо Свобода (uk). Процитовано 2021-05-04.