Вікіпедія:Заявки на позбавлення прав патрульного

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Заявки на позбавлення прав патрульного
Скорочення
ВП:ЗППП
Будь ласка, додавайте нові заявки угорі. Додати…

На цій сторінці будь-який користувач має право подати кандидатуру патрульного на зняття його прав, якщо виявить систематичні порушення. Адміністратори підбивають підсумки обговорення, позбавляють прав патрульного, використовуючи сторінку керування правами користувачів, або залишають права.


Архіви

2017201620152014201320122009—2011

Учасник позбавляється прав патрульного в наступних випадках:

  1. Довготермінове блокування учасника, що має цей прапорець, за вандалізм;
  2. Зловживання можливостями або несумлінне ставлення до функцій патрульного (неодноразове створення або схвалення статей, що порушують правила Вікіпедії: спаму, порожніх статей, статей, що є результатом вандалізму, порушення авторських прав тощо).

Заявку на позбавлення прав патрульного може подати будь-який зареєстрований учасник Вікіпедії. На підставі заявки відкривається процедура обговорення, що триває не менше семи діб з моменту подачі заявки. За підсумками обговорення один з адміністраторів виносить ухвалу про зняття прапора або відмову в знятті і виконує його. У разі явного консенсусу про зняття прапора підсумок може бути підведений раніше встановленого терміну. Рішення адміністратора повинне містити чіткі пояснення, посилання на правила.

Минулі обговорення переносяться до архіву.

Заявки на позбавлення статусу[ред. код]

ДмитрОст[ред. код]

Користувач ставить у статті «ліві» джерела, тобто джерела, в яких нема інформації про об'єкт статті. Джерело — це те, звідки взята інформація у статті. Але в наведених ним джерелах вказаної інформації нема. Наприклад у статті 93 км (платформа, Кримська дирекція), 8 км (зупинний пункт, Придніпровська залізниця), 13 км (зупинний пункт, Придніпровська залізниця), 108 км були додані посилання на {{ЖДС}}, хоча в тому виданні «номерних» зупинних пунктів нема. У статті 97 км (зупинний пункт, Одеська залізниця), 108 км (зупинний пункт), 92 км (колійний пост) додані посилання на ЖДС і ТК4, хоча ні в ЖДС, ні в ТК4 їх нема. Так само там нема і з.п Семисотка (зупинний пункт). Він відкритий у 2000-х, а ТК4 вийшло в 2001 році, а ЖДС в 1981, тож там ніяк не може бути цього зупинного пункту. Я вже писав про це користувачу, проте він проігнорував цее звернення і далі додає неправильні джерела до статей.--Анатолій (обг.) 20:19, 23 квітня 2017 (UTC)

Symbol support vote.svg За[ред. код]

  1. --Анатолій (обг.) 20:19, 23 квітня 2017 (UTC)

Symbol oppose vote.svg Проти[ред. код]

  1. За 36 років та паперова книга годиться хіба що як мемуар (а на рік видачі книги, інформація що там друкується вже на 2-3 роки застарівала), я думаю ДмитрОст це визнає і корона не впаде від цього, тим паче, речі про які він писав не одіозні, не потребують високоавторитетних АД, легко знаходяться в доступних джерелах, зміст статті коректний і не є містифікацією. На мою думку, системності порушень немає, аж три статті з некоректним джерелом, шкода від деномінації буде більша ніж очікувана користь + моральна шкода і (довгочасова) втрата редактора. P.S. Хочу також зазначити що ви, Ahonc, теж хворієте хворобою зоряності, в аналогічній ситуації, коли до вас по-людськи (не вороже) пишуть, щоб ви пояснили що ваш бот творить, ви вважаєте за доцільне ігнорувати, а чужу працю по пошуку англомовних відповідних категорій на вікісховищі ви явно не цінуєте. Чим ви кращий? — Alex Khimich 21:59, 23 квітня 2017 (UTC)
    Узагалі-то я навів 7, але це далеко не всі, лише ті, які знайшов швидко. Він, схоже, в усі статті ставить такі «джерела». Незалежно від того, є там станція/зп чи ні. А щодо 36 років, то у тій книзі вказані роки відкриття станцій, а вони не зміняться і через 100 років. І звідки ви знаєте, що зміст статті коректний? Таке враження, що інформація береться «зі стелі». Ось тут наприклад було вказано 1867 рік відкриття (невідомо звідки, адже в ТК4 2001 року і Атласі залізниць 2008 року такого з.п. ще нема) і дві колії і платформи, хоча дільниця від Сирового до Врадіївки одноколійна. Якщо я не знаю, скільки там колій чи в якому році відкрита, то я цього просто не вказую. Краще відсутня інформація, ніж неправильна.--Анатолій (обг.) 22:03, 23 квітня 2017 (UTC)
    Ну добре, нехай 7, або 17, це суті не змінює; коректний, так як ви його не оскаржили, він підтверджується онлайн-сервісами; ПДН: Вікіпедія - акумулятор знань, тому, частина інформації береться зі стелі (бо не все написано ще десь), а сумнівні, протирічні, одіозні, важливі факти підтверджуються. P.S. Там дві колії, подивіться уважніше на картах. Закрийте номінацію, завтра робочий день у всіх, не псуйте його людині з самого понеділка, він виправить. Добраніч. — Alex Khimich 22:14, 23 квітня 2017 (UTC)
    Не зрозумів про оскарження. У нас можна зміст статей оскаржувати? І ви не там дивитеся. Ось тут на схемі 97 км між 92 км і Врадіївкою, ви ж вказали на дільницю між Врадіївкою і Кирилівкою, яка дійсно двоколійна. Там з.п. 108 км. 97-й км ось тут.--Анатолій (обг.) 22:37, 23 квітня 2017 (UTC)

Symbol neutral vote.svg Утримуюсь[ред. код]

підсумок[ред. код]