Обговорення:Маланчук Олександр Васильович

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Щодо заявлених неточностей[ред. код]

  • Є джерела на Гнутове та Лебединське. Додав Гнутове.--Юрко (обговорення) 09:14, 4 жовтня 2020 (UTC)

@Mcoffsky:Колеги по службі Олександра Маланчука повідомили, що він загинув цієї ночі поблизу селища Лебединське Донецької області. І таких джерел більшість - перегляньте в статті. На Гнутове мало, так. --Юрко (обговорення) 18:49, 4 жовтня 2020 (UTC)

  • @Леонід Панасюк: Дякую. Ще раз облетів всі можливі джерела - немає 1 квітня, скрізь 31 березня. Дата народження - так, є три версії, погодили 26 вересня 1989 року, без заперечень. Місце загибелі - дві версії, з плином часу вийде на правильну.--Юрко (обговорення) 19:28, 4 жовтня 2020 (UTC)
Дуже Вам вдячний. Цілком можливо що пані Маланчук ввели в оману --Л. Панасюк (обговорення) 19:30, 4 жовтня 2020 (UTC)
Я цього не стверджую, я виключно про джерела - цілком можлива помилка і в джерелах. Ми тут всі аноніми і не знаємо хто пише - це до слова. --Юрко (обговорення) 19:32, 4 жовтня 2020 (UTC)
погоджуюсь з Вами. Але можливий і такий варіант - в морзі допустилися помилки. Вважаю імовірним зазначити в статті - за іншими даними - 31 березня - і дати шаблон "джерело?". Це моя думка --Л. Панасюк (обговорення) 19:36, 4 жовтня 2020 (UTC)
А иньших даних ми не маємо - наразі тільки 31 березня.--Юрко (обговорення) 19:39, 4 жовтня 2020 (UTC)
і я про це --Л. Панасюк (обговорення) 19:42, 4 жовтня 2020 (UTC)

@Mcoffsky: не хочу писати на ВП:ЗА, бо там не місце для цього. Дивіться тут: Колеги по службі Олександра Маланчука повідомили, що він загинув цієї ночі поблизу селища Лебединське Донецької області., Колеги по службі Олександра повідомили, що він загинув поблизу селища Лебединське Донецької області --Юрко (обговорення) 17:43, 5 жовтня 2020 (UTC)

@Юрко Градовський: по-перше, до статті вже все повернули, і не факт, що правильно вчинили. Щодо місця смерті - я би більше довіряв заявам офіційної особи частини, де служив загиблий, бо хто, як не командування бригади має найточніші дані. У світлі ж правил Вікіпедії всі джерела відповідають ВП:АД, тому формулювання у вступі має право на життя, але я б його дещо перефразував, наприклад «за іншими джерелами» чи щось типу того. Бо «за іншою версією», нмд, виглядає якось не дуже. --Mcoffsky (обговорення) 17:56, 5 жовтня 2020 (UTC)
@Mcoffsky:, так, маєте рацію. Я повернув, бо зрозумів так, що Ви просто не побачили цих иньших джерел. Дякую. Питаю Вас і @Леонід Панасюк:, як осіб, котрі стали учасниками обговорення - прибираємо Лебединське? --Юрко (обговорення) 18:56, 5 жовтня 2020 (UTC)
може варто лишити як версію? --Л. Панасюк (обговорення) 18:59, 5 жовтня 2020 (UTC)
Я роздвоєний, тому не знаю. Можливо, як варіянт, прибрати з вікіданих (шаблону-картки), а в тексті залишити як версію? Зачекаємо на Mcoffsky.--Юрко (обговорення) 19:12, 5 жовтня 2020 (UTC)
більше схиляюся до версії в тексті --Л. Панасюк (обговорення) 19:13, 5 жовтня 2020 (UTC)
Теж схильний до того, щоб залишити в тексті, а з WD прибрати. --Mcoffsky (обговорення) 19:22, 5 жовтня 2020 (UTC)
Дякую. Виправляю відповідно до погоджень. --Юрко (обговорення) 20:37, 5 жовтня 2020 (UTC)
@Юрко Градовський: у свідоцтві про смерть Гнутове. --Saharin88 (обговорення) 13:29, 2 квітня 2021 (UTC)
Ну це і є головною версією. Свідоцтво про смерть - первинне джерело, за котрим ми не можемо перевірити інформацію.--Юрко (обговорення) 13:37, 2 квітня 2021 (UTC)
Юрко Градовський, мати Олександра попросила прибрати неточну інформацію про загибель поблизу Лебединське. Прошу Вас поставитись з розумінням. --Saharin88 (обговорення) 17:14, 2 квітня 2021 (UTC)
@Saharin88:, це питання вже обговорювалось. Вікіпедія всебічно описує події та факти на основі иньших джерел.--Юрко (обговорення) 17:23, 2 квітня 2021 (UTC)
  • @Стефанко1982:, чому Ви не пояснили скасування? --Юрко (обговорення) 14:01, 2 квітня 2021 (UTC)
    @Стефанко1982:, чи дійшов пінг?--Юрко (обговорення) 14:40, 2 квітня 2021 (UTC)
    Ймовірно, що спершу інформація про загибель воїна була і джерело на загибель біля Лебединського може бути помилковим. Принаймі новинний ресурс не може бути авторитетнішим за офіційне повідомлення. Це видно вже по тому, що виникла плутанина з датою.--Стефанко1982 (обговорення) 14:58, 2 квітня 2021 (UTC)
    @Стефанко1982:, поінформую, що плутанина тут була майже з усіма: з датою народження, з датою смерти, з місцем смерти, з батьками. Чому так - невідомо, та й ми не маємо цього встановлювати. Згоден з Вами, що офіційне джерело (котре, до речі, й стало причиною негараздів і було виправлене після першого нашого обговорення цієї теми), має вищу вагу за новинні сайти, однак вище я наводив цитату - "зі слів однослужбовців". Дякую, що врешті перейшли на со для обговорення.--Юрко (обговорення) 15:33, 2 квітня 2021 (UTC)
    @Стефанко1982:, додатковий пінг через мою помилку.--Юрко (обговорення) 15:36, 2 квітня 2021 (UTC)
    Як я вже сказав Вам, я не знав про обговорення на со матері героя. Зараз глибше копнув: Гнутово і Лебединське мають спільні межі. Схоже десь між ними загинув воїн. Тому одні кажуть так, інші так. А де істина — важко докопатися. Щодо позивного, я додав джерело. --Стефанко1982 (обговорення) 15:46, 2 квітня 2021 (UTC)
    @Стефанко1982:, тому варто було почати звідси і запитати в мене, а діяти за допомогою ультиматумів. Дякую.--Юрко (обговорення) 15:53, 2 квітня 2021 (UTC)
  • Ультиматумів? Пане Користувач:Юрко Градовський, можливо я не правильно почав розмову (тоді вибачте мені), але не було жодних ультиматумів. Подібний термін тут зайвий. Хіба з моєї сторони була якась агресія? Чи використання функції лист кооистувачу це неетично?--Стефанко1982 (обговорення) 16:06, 2 квітня 2021 (UTC)
    Не функція лист, а зміст листа був неетичним.--Юрко (обговорення) 16:10, 2 квітня 2021 (UTC)
    Користувач:Юрко Градовський можете мені, будь ласка, пояснити в особистому листі, що я написав неправильно. Бо чесно не розумію. Не вважайте це конфліктом. Хочу розібратися, якщо я не правий, щоб в майбутньому не повторювати помилки. Буду вдячний.--Стефанко1982 (обговорення) 16:18, 2 квітня 2021 (UTC)
    Я не бачу конфлікту, це лише обмін думками.--Юрко (обговорення) 16:48, 2 квітня 2021 (UTC)
  • @Стефанко1982:, ми з Вами розмовляли на цю тему. Тоді Ви просили змінити місце. Першочергово дата була 31 березня. Шляхом обговорень та виправлення на сайті ОДА додали дату 1 квітня. Тепер користувач, котрий "цим займається", виправляє дату на попередню, яку було виправлено на теперішню за проханням матері воїна. Може повідомите користувача, що "цим займається", про досить? Стаття написана з дотриманням всих вимог вікіпедії. --Юрко (обговорення) 18:59, 3 травня 2021 (UTC)