The Australian

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
The Australian
The Australian newspaper logo.jpg

Країна Flag of Australia (converted).svg Австралія
Тип щоденна газета
Мова en
Видавець News Corporation
Формат широкоформатнийd

Засновано 1964
Власник News Corp Australiad
ISSN 1038-8761

theaustralian.com.au

The Australian та його суботнє видання, the Weekend Australian — це широкоформатна консервативна газета, що виходить в Австралії з понеділка по суботу щотижня з 14 липня 1964 року. Це єдина національна щодена газета, спрямована на загальну читацьку аудиторію в Австралії. У вересні 2019 року кількість її читачів становила 2 394 000, що на 4,4 % менше ніж у 2018 році.

The Australian видається медіаконгломератом News Corp Australia, що входить до складу медіакорпорації News Corp, яка також є власником єдиних щоденних газет у Брисбені, Аделаїді, Гобарті та Дарвіні, та найбільш розповсюджених столичних щоденних газет Сіднея та Мельбурна.[2] Головою та засновником News Corp є медіамагнат Руперт Мердок.

The Australian інтегрує контент із закордонних газет, які належать міжнародній материнській компанії News Corp, включаючи Волл-стріт джорнел і Таймс.[2]

Історія[ред. | ред. код]

Перше видання The Australian було видане Рупертом Мердоком 15 липня 1964 року, ставши третьою національною газетою в Австралії після Daily Commercial News[3] та Australian Financial Review. На відміну від інших оригінальних газет Мердока, це не таблоїдне видання.[4] У ті часи всенаціональна газета вважалася поганою комерційною задумкою, оскільки газети здебільшого покладалися на місцеву рекламу як джерело своїх доходів. З моменту створення газета боролася за фінансову життєздатність і зазнавала збитків протягом декількох десятиліть.

У жовтні 2011 року The Australian оголосила, що планує стати першою національною газетою Австралії, яка запроваджує передоплату у розмірі $2,95 на тиждень за перегляд вмісту преміум-класу на своєму вебсайті, мобільних телефонах та планшетних застосунках.[5][6]

У вересні 2017 року The Australian запустили китайську версію вебсайта.[7]

У жовтні 2018 року стало відомо, що Кріс Доре, колишній редактор The Daily Telegraph, стане головним редактором видання.[8]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. а б The ISSN portalParis: ISSN International Centre, 2005. — ISSN 1038-8761
  2. а б Manning, James (10 березня 2008). National daily plans new business website and monthly colour magazine. MediaWeek (Sydney, Australia) (854): 3, 7, 8. 
  3. Trove. trove.nla.gov.au (англ.). Архів оригіналу за 26 березня 2014. Процитовано 29 червня 2020. 
  4. Cryle, Denis (22 березня 2012). Murdoch's flagship. web.archive.org (англ.). Melbourne University Press. Процитовано 29 червня 2020. 
  5. Paywall turns The Australian gold. B&T Weekly (англ.). 9 листопада 2011. 
  6. Dick, Tim (18 жовтня 2011). Australian to charge $2.95 a week for all online content. The Age (англ.). Архів оригіналу за 30 червня 2020. Процитовано 29 червня 2020. 
  7. The Australian newspaper launches Chinese language website. SBS News (англ.). Архів оригіналу за 20 жовтня 2018. Процитовано 29 червня 2020. 
  8. Duke, Jennifer (7 жовтня 2018). Paul Whittaker appointed Sky News CEO in News Corp shake-up. The Sydney Morning Herald (англ.). Архів оригіналу за 3 січня 2019. Процитовано 29 червня 2020.