Обговорення користувача:Ahonc/Архіви/грудень 2009

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Медаль

На місті Якудзи вручив би (і зробив би бюрократом).--213.186.109.18 01:37, 2 грудня 2009 (UTC)

НП Білорусі

Навіщо ставиш російську назву. Досить рідної оригінальної, все інше в інтервікі--Kamelot 16:34, 5 грудня 2009 (UTC)

А в них офіційні — російська і білоруська.--Анатолій (обг.) 16:37, 5 грудня 2009 (UTC)
Здивував. В США офіційної мови взагалі не існує. Твоя відповідь була зпрогнозована слово в слово. Питання навіщо?--Kamelot 16:40, 5 грудня 2009 (UTC)

Файл:Ukraine census 2001 Ukrainians.svg

Вітаю. Оскільки Ви є адміністратором вікісховища, то чи не могли б Ви або примусити автора вищевказаного зображення змінити його або вилучити саме зображення, аналогічні але правильні зображення існують. Справа в тім, що воно містить принаймні одну грубу помилку (чисельність українців в Криму).--Leonst 16:58, 26 грудня 2009 (UTC)

Якщо є правильне, то спочатку позамінюйте це зображення на правильне (або хоча б дайте лінк, щоб можна було ботом змінити).--Анатолій (обг.) 00:45, 27 грудня 2009 (UTC)

Стадіони

Щодо статті Чемпіонат України з футболу 2009—2010: ну де ти знайшов такі стадіони як, наприклад, «Титан» (Армянськ), якщо єдиний (у тому, що він справді єдиний, можеш перевірити за Ґуґл-мапою) міста носить назву «Хімік»? І нащо ти береш місткості з сайту ПФЛ, якщо вони їх рахують невідомим науці способом, наприклад, на стадіоні в Добромилі загубили 1000 місць, в Івано-Франківську забули майже 10 тисяч місць, на харківському «Динамо» та рівненському «Авангарді» порахували лише ті місця, які мають пластикові сидіння, ну а в Калініному «розширили» стадіон аж у 2,5 рази. Ну як можна довіряти таким цифрам? Не віриш — пошукай фотки цих стадіонів, наприклад, за фото рівненського стадіону видно, що там в кілька разів більше, ніж 4500 місць, а на доступних фотках стадіону «Фенікса» можна перерахувати всі наявні сидіння і переконатись, що 2500 місць там і близько нема. Я ж до Списку футбольних стадіонів України закинув усі місткості з посиланнями на джерела (здебільшого сайти клубів або міст), чому ти користуєшся неправильними даними? — NickK 18:20, 24 грудня 2009 (UTC)

Стадіон «Титан» отут (в інших протоколах — «Хімік»). Щодо даних із сайту ПФЛ, то хто сказав, що вони неправильні? У ПФЛ кажуть, що інформацію в «картках клубів» (говорячи вікіпедійною мовою) їм надають клуби. До того ж хіба ПФЛ — не джерело?--Анатолій (обг.) 08:29, 25 грудня 2009 (UTC)
Ти знаєш, джерела бувають і з помилками. На сайті ФФУ є численні стадони-фантоми, яких у природі не існує (ну, наприклад, «Закарпаття» грало то на «Приладисті», то на «Універсалі-М», хоча насправді це один стадіон). Ну знайди мені на мапі Армянська другий стадіон, я його там взаалі не бачу, тим паче з трибунами на 1500 глядачів. А щодо надійності джерел, то якщо сайт того ж «Фенікса» стверджує, що на їх стадіоні 1050 місць, і розміщує фото, де всі ці місця можна перерахувати, і їх справді 1050, на якій підставі я маю вірити, що їх насправді 2500? Так само з Добромилем: якщо ФК «Львів» нарахував на стадіоні 3220 місць, і вже більш ніж на десятку матчів збиралися понад 2500 глядачів, чому я маю вірити, що місць там насправді 2270? Стадіон «Єдності» колись таки вміщував 1050 глядачів, але перед матчем з «Шахтарем» його розширили до 1500 місць. У ряді міст (Івано-Франківськ, Бахчисарай, «Динамо» Харків, Мелітополь, Стрий) не враховані місця без пластикових сидінь, наприклад, на стрийському стадіоні 3000 стоячих місць. І наостанок: ось тобі фото рівненського «Авангарда», про який ти написав, що він вміщує 4500 глядачів. Ти хоч сам у це віриш? А остаточно мене добив стадіон на базі «Динамо». Ось так виглядає одне поле, так інше, видно, що рядів сидінь там всюди по три. Якщо місць 2700, то в одномі ряді 900 місць. Довжина поля 104 метри. Питання: як всидіти у кріслі завширшки 11,5 сантиметрів? Я не виключаю, що сумарна кількість місць на всіх полях становить 2700, але ж полів там сім, а не одне! Ну стався ж до тих джерел хоч трохи реалістичніше, бо деякі їх дані просто ні в які ворота не лізуть і суперечать не те що клубному сайту, а здоровому глузду взагалі. Про помилку на 9 місць у Охтирці на цьому фоні навіть згадувати смішно... — NickK 17:29, 25 грудня 2009 (UTC)
А чого ти це мені пишеш? Напиши на сайт ПФЛ (там є форма зворотного зв'язку).--Анатолій (обг.) 00:17, 26 грудня 2009 (UTC)
Бо ти використовував дані виключно з того сайту попри те, що в них є численні помилки, і я про це тобі писав ще дуже давно. А писати на сайт ПФЛ — що горохом об стіну, вони вже більше місяця обіцяють порушення авторських прав з Вікіпедії прибрати, а результат де? Сподіваюсь, ти не заперечуватимеш, якщо я зі статті Чемпіонат України з футболу 2009—2010 приберу відверто неправдиві дані (там твоє {{edited}} стоїть)? — NickK 10:25, 26 грудня 2009 (UTC)
Як то кажуть, «попытка — не пытка», принаймні помилки в турнірних таблицях вони виправляли після того як я їм писав. А як дізнатися, що саме ПФЛ неправі? Про той же стадіон «Динамо» в Харкові одні (ua-football) пишуть 9000, інші (sport.ua) — 12000 і т.п. То що братимемо середнє?--Анатолій (обг.) 12:01, 26 грудня 2009 (UTC)
Ну помилки в турнірних таблицях — це, звісно, вже справді жах, я слабо собі уявляю помилку у турнірній таблиці на сайті, скажімо, Бундесліги. Ну такий рівень сайту ПФЛ, якщо вони вже в таблицях роблять помилки, то помилитися у місткості стадіону для них взагалі дрібниця, а вести величезне листування з ними я поки не планую. А з «Динамо» річ ось у чому. Достеменно відомо, що на стадіоні встановлено 2580 пластикових сидінь, що вже більше, ніж 2500. Пластиковими сидіннями обладнана лише 1 трибуна, тож логічно припустити, що місць там саме 9000 (решта трибун трохи менші від головної), 12000 було, судячи з усього, ще до встановлення сидінь (оскільки після встановлення сидінь на всі трибуни місць буде 6500). Мені так по кожному стадіону тобі пояснювати чи що? — NickK 12:52, 26 грудня 2009 (UTC)
По кожному не треба. Давай спочатку по «Авангарду» в Рівному, «Руху», «Зірці» і «Трудових резервах» (у двох останніх різниця у джерелах у межах 2000). І звідки ти взагалі все це знаєш?--Анатолій (обг.) 13:09, 26 грудня 2009 (UTC)
Можливо, тому, що коли я про «Динамо» писав статтю, сам усе це розгрібав? Про «Рух» все написано у статті: там 15000 місць, але лише 6500 пластикових сидінь, ось джерело. Так само з «Авангардом»: дивись статтю: на стадіоні 20 тисяч місць, але лише 4500 сидінь, тому арена комфортно може розмістити чотири з половиною тисячі вболівальників (джерело), але решту 15500 розмістити теж може, але некомфортно — на старих секторах. Щоправда, ті сектори в аварійному стані, тому фізично 20 тисяч глядачів на стадіон прийти можуть, але частина місць є небезпечною (майже те саме було в Києві на «Оліміпйському», коли з 83 тисяч місць 41 тисяча була закрита для глядачів, але ж місткість все ще була 83 тисячі). З «Зіркою» точно не скажу, там колись було 20 тисяч, але невідомо, чи це було до встановлення сидінь, чи після, зараз місць там, можливо, саме 14628 місць, детальніше не шукав, точно сказати не можу. В Білій Церкві, напевно, таки 13200, спочатку було 15000, потім почали ставити сидіння і стало 11000, але виглядав він так, тобто частина місць ще не була дороблена. Зараз, можливо, його доремонтували, і стало 13200. А в мене є ще питання щодо луцького «Авангарда» (там перестаралися), «Чапаєвки» (сидіння завширшки 11 сантиметрів), «Енергетика» (схоже, там 4000), «Княжа-Арени» (майже 1000 місць загубили), Тернопільського МС (5000 місць загубили, навіть якщо не враховувати аварійні, то 1050 місць), «Дружби» (або 4500, або 5000), алчевської «Сталі» (за оф. сайтом понад 9000), Калініного (там 1050 місць), «Поділля» (понад 10000 місць), «Сокола» (зі стоячими 10000 місць), «Олімпіка» (за оф. сайтом 1000 місць), і все ще не розумію, як там з'явився неіснуючий армянський «Титан» — NickK 15:17, 26 грудня 2009 (UTC)
Переглянув оновлений тобою список футбольних стадіонів: ти ж сам написав, що на «Вересі» 4500 неаварійних місць. От у ПФЛ і написали тільки ті місця, де можуть люди сидіти. Список також трохи дивний: цікаво бачити 15-тисячник у Дніпродзержинську, коли «Сталь» грає на півторатисячному стадіоні; нема у списку стадіону в Чорткові, який у 90-их збирав до 8 тисяч людей.--Анатолій (обг.) 23:51, 27 грудня 2009 (UTC)
Ну так, місць там справді 4500. Але схоже, що ПФЛ порахувало на цих стадіонах (зокрема на тих, де занижені цифри) лише сидячі місця, та ще й лише обладнані пластиковими сидіннями (наприклад, у Івано-Франківську чомусь не враховано 8500 місць на дерев'яних лавах). Про рівненський стадіон відомо, що: а) на ньому 20 тисяч місць, б) з них 4500 обладнані пластиковими сидіннями, в) є аварійні трибуни, г) планується встановити ще 2500 сидінь найближчим часом. З чого не випливає, що на стадіоні нема 20000 місць, але випливає, що там 4500 індивідуальних пластикових сидінь. Тобто можна подати як місткість 20000, а у примітці написати, що з них лише 4500 обладнані пластиковими сидіннями. Щодо списку, то я включав лише ті стадіони, місткість яких точно відома. Є досить багато стадіонів, і чортківський «Харчовик» у їх числі, де було понад 5 тисяч глядачів, але місткість невідома, тому в списку їх немає (наприклад, той же АРЗ «Спартак» у Кіровограді). Якщо знайдеш відповідні джерела, то вони там будуть. А в Дніпродзержинську, окрім 3-тисячного «Металурга» та 15-тисячної «Перемоги» (застарілого, щоправда) є ще «Буревісник», на око тисяч на 7-8, але ніяких джерел по ньому, на жаль, нема, тому й у списку його нема. Будемо шукати… То мені виправляти у статті стадіони чи як? — NickK 00:39, 28 грудня 2009 (UTC)
Ти вже як той Глюк: у тебе руки чешуться, аби щось моє виправити. Невже більше нема інших статей?--Анатолій (обг.) 21:25, 29 грудня 2009 (UTC)