Press TV

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Press TV
Країна Іран
Зона мовлення Міжнародний
Час мовлення Цілодобовий
Мова мовлення Англійська, перська [1]
Центр керування Тегеран
Дата початку
мовлення
2 липня 2007
Власник(и) Islamic Republic of Iran Broadcasting[2]
Сайт presstv.ir

Press TV — англомовний міжнародний телевізійний канал новин, що фінансується за рахунок державного бюджету Ірану, базується в Тегерані, має цілодобовий ефір, в тому числі в інтернеті. У штаті працюють 26 міжнародних кореспондентів і 400 співробітників[3].

Історія[ред. | ред. код]

Сайт телеканалу був запущений наприкінці січня 2007 року. Тестова супутникова трансляція було проведена наприкінці квітня того ж року. Дата запуску каналу — 2 липня 2007 року.

У липні 2013 року Press TV та інші іранські телеканали були видалені з кількох європейських та американських супутників (серед інших, з супутників Eutelsat та Intelsat), формально через санкції проти Ірану, хоч представник ЄС і повідомив, що санкції не поширюються на засоби масової інформації[4].

Журналісти[ред. | ред. код]

Керівництво каналу стверджує, що більша частина зарубіжних кореспондентів — не іранці, серед них багато британців та американців. Канал має понад 50 кореспондентів у Лондоні, Нью-Йорку, Вашингтоні, Бейруті, Дамаску, Пекіні та деяких інших європейських столицях, а також п'ять кореспондентів, які висвітлюють ізраїльсько-палестинський конфлікт у Газі, Рамаллі та Єрусалимі. Підготовку журналістів проводили інструктори BBC.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. No Operation. Архів оригіналу за 29 вересень 2011. Процитовано 2 січень 2018. 
  2. Country Profile: Iran. BBC News. 30 November 2009. Процитовано 2018-01-02. 
  3. Iran to launch press TV (англ.)
  4. PressTV — Intelsat to take Iranian satellite channels off air Архівовано 2013-08-07 у Wayback Machine.

Джерела[ред. | ред. код]