Обговорення користувача:Ahonc/Архіви/серпень 2009

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Бельці

Що про це молдовсько-українське місто пише правопис?--рівноденник  16:56, 12 липня 2009 (UTC)

Ну, по-перше, це назва слов'янська (навіть для міст Румунії ми вважаємо назви слов'янськими), тож застосовуємо правила передачі слов'янських назв, в яких на місці колишнього ять пишемо є (Бєломорськ, Мєждурєченськ) тощо. А якби ми перекладали з румунської, то було б Белць. Отже, Бєльці. До того ж, у Молдові (чи Молдавії?) багато міст і сіл мають українські назви: Атаки, Флорешти, Сороки, Оргіїв (з російськохї було б Оргєєв, з румунської Орхей), Дубоссари, Кишинів тощо. Та й словник дає Бєльці.--Анатолій (обг.) 10:08, 13 липня 2009 (UTC)
Звідки інформація, що назва міста є слов'янська за походженням? Наприклад, англійська вікі однозначно виводе від румунського слова «болото».--рівноденник  23:21, 24 липня 2009 (UTC)
По-перше, румунські назви ми вважаємо слов'янськими (вже було обговорення), по-друге, багато молдавських і прикордонних румунських міст мають українські назви (Кишинів, Атаки, Бєльці, Бендери, Сороки, Єдинці, Оргіїв, Вишово-Вижнє, Сигіт, Сучава та ін.).--Анатолій (обг.) 18:45, 25 липня 2009 (UTC)
Хм, цікава філологія Усмішка Де ж саме можна почитати про слов'янськість румунів? Добре, хай молдовські міста українські, українці й дійсно найбільша нацменшість Молдови. Чому в такому разі місто має називатися саме «Бєльці», що видається доволі неприроднім, порівнюючи з містами й селами безпосередньо України? Чому не Бельці чи Більці? --рівноденник  13:45, 26 липня 2009 (UTC)
Я в етимологію назви не вдавався. А чому Бельці? Якщо передавати румунську назву, то буде Белць, звідки там м'який знак береться та і? Так само можна сказати, «чому Отач ми передаємо як Атаки, Кішинеу як Кишинів, а Тігіну як Бендери?» Юо це українські назви цих міст, які склалися історично.--Анатолій (обг.) 06:36, 27 липня 2009 (UTC)
Тож ви бачите найкращим варіянтом назву статті як «Белць»? --рівноденник  07:59, 27 липня 2009 (UTC)
Ні, я бачу назву Бєльці, бо більшість молдовських, а також прикордонні румунські, польські, словацькі, білоруські міста ми називаємо за українськими їх назвами.--Анатолій (обг.) 08:06, 27 липня 2009 (UTC)
Офіційною українською назвою є «Бельці». [1] Звідки у вас інформація, що колись слово «Бѣльці» писалося через ять? Ніколи на таке не натрапляв. --рівноденник  08:24, 27 липня 2009 (UTC)
Хто сказав, що це офіційна назва? (Хіба в іноземних міст є офіційні українські назви?). До того ж ми знаємо, на скільки грамотні наші сайти органів влади (там купа помилок у їхніх постановах та ін. актах, не кажучи вже про прості інформаційні повідомлення).--Анатолій (обг.) 08:27, 27 липня 2009 (UTC)
На жаль, ви маєте рацію. Але на щось спиратися все-таки треба, аби назвати якусь назву українською. Якби там був ять, місто писалося б українською Більці, бо ѣ переходе в і. Але якщо його там нема, нащо вставляти замість е є?--рівноденник  08:29, 27 липня 2009 (UTC)
Ну так а чому не спертися на словник?--Анатолій (обг.) 08:38, 27 липня 2009 (UTC)
Бо їхній новотвір «Бєльці» не можна обґрунтувати з логічної правописної точки зору? --рівноденник  08:43, 27 липня 2009 (UTC)
То напишіть листа до НАНУ, хай виправлять помилку.--Анатолій (обг.) 09:09, 27 липня 2009 (UTC)
Я пам’ятаю в нас десь була рекомендація, що для географічних назв треба перевіряти наскільки назви зі словників і карт узгоджуються з правописом. «Бєльці» з правописом не узгоджується ніяк. І як усталена назва не підходить, бо в українській мові в сполученні з [е] приголосні переважно тверді, окрім завжди м’якого [й] і випадків де той самий [й] був асимільований попереднім м’яким приголосним. --Drundia [ˈd̺r̠ʲʊn̺ʲd̺ʲɐ] 02:46, 1 серпня 2009 (UTC)

та хоча б списком матчів

Нащо в статті список матчів? Я додаю туди лише важливі матчі, рівня збірних та єврокубків, табличкою, матчі чемпіонату та кубку текстом. Якщо ж пхати в статтю про стадіон список усіх матчів або навіть матчів вищої ліги, то та сама стаття Стадіон «Динамо» ім. Валерія Лобановського виросте до просто монструозних розмірів — NickK 13:19, 1 серпня 2009 (UTC)

Для стадіону з міста районного значення можна й таблицею матчі Прем'єр-ліги додати. Тим більше, їх там було всього 4.--Анатолій (обг.) 13:25, 1 серпня 2009 (UTC)

Підпис

Скажіть, будь-ласка, пане Анатолію, як ви зробили свій підпис? Якщо можна, детальніше.--Петро Тарасович 10:21, 14 серпня 2009 (UTC)

Відкриваєте налаштування, знаходите поле «Підпис», там пишете HTML-код підпису (в мене це '''''[[Користувач:Ahonc|<font color="purple">Анатолій</font>]]''''' ([[Обговорення користувача:Ahonc|обг.]]), потім ставите галочку в полі «Простий підпис (без автоматичного посилання)» і зберігаєте зміни.--Анатолій (обг.) 14:46, 14 серпня 2009 (UTC)

Файл:Зірка Кіровоград.gif

Ти часом не знаєш, що це за емблема та яких років? На якомусь сайті я таку бачив, але не впевнений, що це хоч колись було офіційною емблемою клубу — NickK 22:56, 14 серпня 2009 (UTC)

Напевно тоді, коли вона була спортивним клубом, а не футбольним, але в такі нюанси я не вникав, тож не знаю, коли це було.--Анатолій (обг.) 14:36, 16 серпня 2009 (UTC)

Географія футбольних команд

Слухай, Агонку як ти на мапі точно визначаєш міста футбольних команд України? Див. Чемпіонат України з футболу 2009—2010 --Анатолій Смага 14:41, 16 серпня 2009 (UTC)

Ту мапу вставив Глюк, а не я. Там задаються координати міст (їх можна взяти з карток у статтях про міста).--Анатолій (обг.) 14:43, 16 серпня 2009 (UTC)
Ага.. дякую, спробую також погратися із цим --Анатолій Смага 14:45, 16 серпня 2009 (UTC)

по Буковині

Шановний Ahonc, я тільки почав читати статтю про своїх сусідів буковинців, а ви вже її вилучили (цілих 110 кілограм) - підтверджую, що це цілком достовірна їнформація, можливо котрись з новачків пробував себе, а Ви за майже 5 хвилин її вилучили. Й залишили суцільний незмістовний спам. А може той дописувач за певний час доробив би цю цілком змістовну інформацію, та й Ви могли б долучитися. Нехай це й чиєсь "копілово", та дайте тому автору попрацювати. Дивна ситуація спостерігається - про якихось "телегггґґ" Несторів Шуфричів - великих футболістів в нас пропускають рекламні "понтові" дописи, а тут цілком якісний матеріал, що потребує допрацювання - ріжемо. Нічого особистого до Вас не маю, тим більше вдячний за ваші дуже якісні матеріали, та все ж таки, краще спам 3-річної давності, чи робота в "поті чола" і супер-якісна стаття про команду-самородок в українському футболі (як спеціаліст в цьому виді - скажу кожен тренер і фахівець за 3-4 хвилини вирізняв гиляра з буковини, за техніков, та стилем гри - так й тутка - хтось буковинський запустив нестандартну інформацію, або він сам її "огранить", або ж хтось з корифеїв чи інших вікіпедистів цим скористається). Звиняйте, за пространність, а мо все ж таки повернете той матеріал, а в абговоренні вкажіть автору (я так думаю що то якийсь з буковинських журналістів чи поліграфістів - підготував матеріал про свою команду - й продублював в вікіпедії... а знаючи, як важко їм там відроджувати буковинський футбол - дайте їм шанс) допрацювати його. А то ви так жорстко дали йму по рукам, що навряд чи повернеться, тому й маємо видко сторінки про «великих футболістів» Несторів Шуфричів, Деметрадзе ...., а про Комана, Решка, Лозинського, Думанського, Шавла, Мигалатюка - жодного слова. Звиняйте (старого футбольора, обївшогося тої кухні по саме то-то), якщо щось не так. Зичу Вам успіхів, з повагою --Когутяк Зенко 14:50, 22 серпня 2009 (UTC)

Ви передерли текст із http://www.fcbukovina.com.ua/club.php?id=6 , тож це є порушенням авторських прав того сайту.--Анатолій (обг.) 14:54, 22 серпня 2009 (UTC)
  • Ви помиляєтеся, жодного стосунку до того матеріалу не маю, хоча в кінці 80-х проходив оглядини того клюбу (там й згодом й усвідомив свій "потолок" тому вибрав інше, а футболістам й друзям помагаю розкриватися в цій сфері). А побачивши цей допис й хотів запропонувати в обговоренні тому аноніму скоротити матеріал й створити по ньому сторнку - історія буковинського футболу, невіть деякий матеріал бим йому підкинув чи фотки раритетні, а тут такий конфуз.
  • Поки що про гилярів, я ще не писав, й думаю десь за пів-року - рік готовий буду, а мож й ні.
  • Давайте не сперечатимемося, я просто хотів дізнатися у Вас, за що ви так різко новачку котромусь по пальцєм дали (за 5 хвилин), а зрештою то є Ваша та йго справа. А у нас видко "великі футболісти Шуфричі" та йму подібні зразу на поле виходять (навіть сітку з мячами не носивши, а нашо їм носити - великі ж бо вони футболісти за таткові грошенята) й їм там дають шанс та ще повсюди попіарять???, а може й червоний килимок на бігову стелять (тра в мадяр попитати????), а Ви котромусь ентузіасту, фанату-чернівецькому по пальцєм, по-пальцєм!!!!!! А потім питаємося, як так скоро наш футбол (за 10 років) - зкурв...ся (дуже перепрошую). Звиняйте, а я йду почитаю про Буковину, бо швабів з баварцями надивився, й чогось свого захтілося, франківського чи буковинського..... Радий спілкуванню, зичу Вам успіхів, з повагою--Когутяк Зенко 15:38, 22 серпня 2009 (UTC)
Упс, я помилився, то були не ви. Але все одно текст взятий із іншого сайту без дозволу авторів. А хто вставив той текст — мені все одно, чий він фанат.--Анатолій (обг.) 15:43, 22 серпня 2009 (UTC)

Олімпік (футбольний клуб, Марсель)

Не лізь і не вандаль! Треба було мати мізки і не йменувати як попало статті --Анатолій Смага 20:01, 24 серпня 2009 (UTC)

Я нічого не вандалив. Якщо знаєш іще якісь клуби (або інші об'єкти) з назвою «Олімпік» з Марселя, то зроби дизамбіг.--Анатолій (обг.) 21:19, 24 серпня 2009 (UTC)

Дніпро

  1. Тільки почав читати статтю, відразу кинулася в очі помилка: написано «2201 км (в Україні — 981 км, 595 — в Білорусі, 485 — в Росії)», але ж 981+595+485 — то буде 2061. Де ще 140 кілометрів (а якщо врахувати, що річка також тече по кордону України та Білорусі, то ця сума повинна бути більшою, ніж 2201, але ніяк не меншою).
    Yes check.svg Зроблено Достеменно підтверджена довжина Дніпра в Україні. Виправила. --Lenka:) 07:09, 26 серпня 2009 (UTC)

Тай координати: 33°45′00″ пн. ш. 55°52′00″ сх. д. вказані неправильно: по-перше, для витоку річки слід вказувати координати більш точно (хоча б з точністю до секунд, а не мінут — точність до мінут дуже груба, адже відстань між двома градусними мінутами — трохи менше 2 км), а по-друге, ніколи б не подумав, що Дніпро бере початок у пустелі Ірану (чи може Гугл-Мепс бреше?).--Анатолій (обг.) 22:45, 20 серпня 2009 (UTC)

Yes check.svg Зроблено Координати допомогли виправити. --Lenka:) 07:09, 26 серпня 2009 (UTC)

Хожів/Хожув

Прохання не перейменовувати статті за умови незавершеного обговорення на ВП:ПС, а тим паче за умови консенсусу проти перейменування там. І дуже велике прохання при суперечливих перейменуваннях не робити друге редагування на редиректі, оскільки це є очевидною спробою «закріпити» свою назву і ускладнити відкіт суперечливого перейменування. Користі від таких дій нема, оскільки редиректи і з першого разу працюють чудово — NickK 08:21, 26 серпня 2009 (UTC)

Якого обговорення? У статті ніякого шаблону не було. Дістав уже той (образа вилучена) Рівноденник зы своїми перейменуваннями. Нічого, на вікізустрічі поговоримо з ним «по душам».--Анатолій (обг.) 12:15, 26 серпня 2009 (UTC)
Ось цього: Вікіпедія:Перейменування статей/Хожів → Хожув. І ти так і не пояснив, для чого робити зайве редагування на редиректі. Ти це робиш далеко не вперше, скажімо, з цим же я зіткнувся, відкочуючи Карпати (Мукачеве), це ти робив і до того. Причому ти зазвичай робиш це в тих випадках, коли перейменування або неоднозначне, або взагалі недоцільне. А так негарно — NickK 12:19, 26 серпня 2009 (UTC)

Домашний стадіон Арсенал Київ

Привіт Ahonc! Чи незнаєш, чи Арсенал буде грати на стадіон Колосі цілий сезон? Brudder Andrusha. 72.75.144.24 20:33, 16 серпня 2009 (UTC)

Напевно так.--Анатолій (обг.) 20:40, 16 серпня 2009 (UTC)
Чи не краще додати на сторінки Arsenal Kyiv, що домашний стадіон є Колос а на сторінці Кубок немати ніякі інфо, що гра була в Борисполі? Brudder Andrusha. 96.253.224.182 01:36, 17 серпня 2009 (UTC)
А якщо наступного року «Арсенал» побудує власний космодром стадіон, тоді в картці інформація поміняється, а що робити зі статтями про кубок? Міняти в усіх інформацію при кожній зміні стадіону? А так я пишу примітку лише у випадку, якщо команда грала не в тому місті, де вона базується (напр. київське ЦСКА грало свій матч в Києві, тому примітки нема, а «Арсенал» з Києва грав у Борисполі, тому є примітка).--Анатолій (обг.) 08:50, 17 серпня 2009 (UTC)
Справа в тому, що ми не знаємо чи і коли той стадіон збудується! Це щось таке як WP:CRYSTAL. Але на нинішний час Арсенал Київ (грає на домашньому стадіоні в Борисполі) не є інше від останнього року коли ФК Харків грав у Сумax чи ФК Львів грав не в Добромилі, де команда має свій стадіон. Друге, в English WP, ми примітки робемо коли команда не грає на своєму стадіоні і хоч ЦСКА грало в Кончі Заспі (Київ), це не є їхнє домашнє поле! Brudder Andrusha. 72.75.144.24 11:39, 17 серпня 2009 (UTC)
Якщо подавати також протоколи матчів і/або список стадіонів, тоді можна й не писати. А так через кілька років може ніхто й не знатиме, що «Арсенал» грав у Борисполі, бо в нього буде інший стадіон (якщо команду не розвалять…)--Анатолій (обг.) 21:41, 18 серпня 2009 (UTC)
Але на сторінці сезону 2009-10 домашні стадіони розписані. Brudder Andrusha 72.75.144.24 17:07, 26 серпня 2009 (UTC)

Федорчук (ФК Львів)

Привіт! Скільки голів цей грач забив в цьому сезоні? Мені здається після сьогодні 5 але ПФЛ на першому турі незамітив що Він пенальті забив. [http://www.fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=8374 протокол 1-го тур від ФК Львів вебсторінки] Brudder Andrusha 72.75.144.24 18:24, 26 серпня 2009 (UTC)

Так, схоже, що 5. Чому не помітив? Див. протокол на сайті ПФЛ, там позначено, що він забив з пенальті (плюсом вони позначають забитий пенальті).--Анатолій (обг.) 20:58, 26 серпня 2009 (UTC)
Я зазначив, що коли перше протокол був опублікований то Федорчук не був відзначений. ОК, тепер поправили. Thx. Brudder Andrusha 72.75.144.24 21:48, 26 серпня 2009 (UTC)
В розділі "Бомбардири" Перша Ліга Федорчук має 4 голів. Brudder Andrusha 72.75.144.24 10:21, 27 серпня 2009 (UTC)
Подивися по протоколах: Федорчук забив один гол «Ниві» в Тернополі з пенальті, один «Динамо-2» в Києві і два «Прикарпаттю» в Добромилі. 1+1+2=4.--Анатолій (обг.) 17:15, 27 серпня 2009 (UTC)
Цікаво! А на вебсторінки протокол 2-го тур від ФК Львів вебсторінки протів Десни Федорчук теж забив з пеналті. А ПФЛ пише Мандзюк... Хтось нас дурить! Brudder Andrusha 72.75.144.24 20:14, 27 серпня 2009 (UTC)
УА-футбол теж каже, що Федорчук забив [2], а сайт ФФУ — Мандзюк [3]. Напиши ПФЛівцям на infoAt sign.svgpfl.com.ua, може виправлять.--Анатолій (обг.) 20:24, 27 серпня 2009 (UTC)

Вікіпедія:Критерії значимості/Географічні об'єкти

Скільки можна воювати? Підсумок підбив Крис і сам же його скасував — NickK 22:10, 29 серпня 2009 (UTC)

Це риторичне питання.Скільки існуватиме Вікіпедія, стільки часу й будуть війни в ній.--Анатолій (обг.) 22:13, 29 серпня 2009 (UTC)