Thomson Reuters

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Thomson Reuters logo.svg

Thomson Reuters — медіакомпанія, утворена в результаті придбання медіакорпорацією Thomson в квітні 2008 року агентства Рейтер (Reuters Group plc).

EndNote vs Zotero[ред.ред. код]

У вересні 2008 року Thomson Reuters вимагає через суд у розробників Zotero (розширення для Mozilla Firefox) — Університету Джорджа Мейсона, і самого штату Вірджинія, 10 млн доларів США. Юристи Thomson Reuters стверджують, що розробники Zotero реалізували підтримку їх пропрієтарного формату файлів (*.ens), використовуваного їх власницькою програмою EndNote[en], незаконно провівши зворотну розробку програми; порушили ліцензію, перетворивши файли, що поставляються з цією програмою, і поширюють результат цього перетворення через свій сайт. Позов було відхилено у 2009 р.[1]

Примітки[ред.ред. код]

  1. Takats, Sean (2009-06-04). Thomson Reuters Lawsuit Dismissed. The Quintessence of Ham. Процитовано 2017-01-22. 

Посилання[ред.ред. код]


медіа-компанія Це незавершена стаття про медіа-компанії.
Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її.