Перший канал (Росія)

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Перший канал
рос. Первый канал
1канал-5.svg
Країна Росія Росія
Місто реєстрації Москва
Слоган Шанс на свіже телебачення, Пора свіжого телебачення (до лютого 2011)
Зона мовлення Земля
Формат зображення 1080i (HDTV), 576i 16:9 (SDTV)
Мультиплекс (DVB-T2) Перший
Власник(и) Національна Медіа Група(25%) та Російська Федерація(75%)
Керівник(и) Костянтин Ернстгенеральний директор,
Олександр Файфман - генеральний продюсер і заступник генерального директора,
Кирило Клейменов — директор дирекції інформаційних програм.
Заснована 1 квітня 1995
Інтернет www.1tv.ru

Відкрите акціонерне товариство «Перший канал» — загальноросійський державний телевізійний канал із найбільшим охопленням аудиторії РФ (98.8% населення)[1]. Другий за віком телеканал СРСР та Росії після петербурзького П'ятого каналу. Веде мовлення з Москви, штаб-квартира знаходиться в телецентрі «Останкіно», на вулиці Академіка Корольова, 12. Позиціонується як головний телеканал країни.

Перший канал веде свою історію від Першої програми ЦТ СРСР, що виходила в ефір з 1951 року, і є найстарішим масовим телеканалом у Росії. В кінці 1991 року Центральне телебачення було замінено РДТРК «Останкіно» і був заснований 1-й канал Останкіно, що існував до 1995 рік а. 25 січня 1995 було засновано ОРТ. 1 квітня 1995 був утворений Перший канал, у той час називався «Громадське російське телебачення» (ОРТ) до 2 вересня 2002-го. Перший канал замінив РДТРК «Останкіно» 1 квітня 1995 року. Історичну назву «Перший канал» повернуто телеканалу в 2002-му (хоча назва ОРТ згадується на каналі та на його сайті й до нині). 1 червня 2011-го канал перейшов на мовлення в форматі 16:9[2].

Телеканал ОРТ («Общественное Росийское Телевидения», тепер — «Перший канал») вийшов 1 квітня 1995 рік а на частоті «1-го каналу Останкіно». РДТРК «Останкіно» займала перший канал з грудня 1991 року. До початку 1995 року РДТРК «Останкіно» почала втрачати свої позиції. Соціологічні опитування, що проводилися в той момент в Москві показували, що телеканал значно поступався в денний час каналу 2х2, у вечірній час НТВ. У зв'язку з цим було прийнято рішення закрити телеканал. ОРТ створювався для того, щоб відновити інтерес до першого каналу російського телебачення.

З 24 грудня 2012 року, телеканал почав мовлення у форматі «HD»

Історія[ред.ред. код]

Радянський період[ред.ред. код]

Перша програма Держтелерадіо СРСР існувала з 22 березня 1951 а. Спочатку це був другий телеканал в СРСР, без постійного мовлення, проте з часом з'явилися й інші канали. Перша програма не мала чітко вираженої тематики, транслюючи як новинні, такі як програма «Час», так і музичні програми, і кінофільм и, радянські мультфільм и, а також освітні програми, такі як «Клуб мандрівників» і «В світі тварин». Гумористичні програми: «Навколо сміху», «КВН» і "Кабачок« 13 стільців ». Дитячі: " В гостях у казки ", " Будильник ", «АБВГДейка». Телеігри: " Поле чудес ", " Щасливий випадок ", « Що? Де? Коли ?». Розважальні: «МузОбоз», «Ранкова зірка», «Блакитний вогник». Громадсько-політичні програми "Погляд «і» До 16 і старше ".

Основний заставкою першої програми була зірка-антена на синьому фоні з рухомими кільцями, що символізують радіохвилі, і підписом внизу «I програма», яка потім змінювалася на «ТВ СРСР». Приблизно в лютому 1988 року заставка була змінена: кола стали нерухомими, зникла напис «ТВ СРСР», а фон став світло-блакитним з білим градієнтом.

Перша половина 90-х[ред.ред. код]

З кінця 1991 рік а «Перша програма» перестала існувати і її замінив «1-й канал Останкіно» у складі РДТРК «Останкіно» — заснованого на базі Держтелерадіо СРСР. Головами ДТРК «Останкіно» в різний час були Єгор Яковлєв та Олександр Яковлєв.

На початку 1995 рік а «Останкіно» остаточно втратило свої, в минулому лідируючі, по відношенню до інших каналів, позиції. Соціологічні дані дослідження телевізійної аудиторії по Москві, що проводяться в той час, показували, що «Останкіно» значно поступалося за обсягом аудиторії в денний час телеканалу 2х2, а у вечірні години — НТВ, у зв'язку з цим було прийнято рішення закрити телеканал. Указом Президента 6 жовтня 1995 рік а телерадіокомпанія «Останкіно» була ліквідована.

ОРТ і Перший канал[ред.ред. код]

  • Громадська Російське Телебачення було створено за ініціативою Асоціації Незалежних телевиробників, яка об'єднувала телекомпанії ВІD, АТВ та Клас!. 29 листопада 1994 Президент Російської Федерації видає указ «Про вдосконалення експлуатації першого частотного (м. Москва) каналу телебачення та мережі його поширення»[3] згідно з яким перший телевізійний канал передавався Акціонерному Товариству «Громадське Російське Телебачення». Відповідно до цього ж указу співзасновник і співвласником Громадського Російського Телебачення ставала РДТРК «Останкіно». Першим Генеральним директором ОРТ став відомий тележурналіст Владислав Лістьєв, який незабаром вводить на своєму каналі мораторій на рекламу, Головою Ради Директорів ОРТ став Голова РДТРК «Останкіно» Олександр Яковлєв, Генеральним продюсером ОРТ став Костянтин Ернст[4]. Після вбивства Лістьєва генеральним директором телеканалу став Сергій Благоволін, генеральним директором телекомпанії ВІD — Олександр Любимов, а Борис Березовський з'явився в якості власника найбільшої частки акцій ОРТ. Були закриті ряд програм — «Полібюро» та «Дело», ведучим програми «Тема» став Дмитро Менделєєв, ведучими програми «Час пік» стали провідні нічного випуску новин Сергій Шатунов і Дмитро Кисельов. Основним політичним ток-шоу стала програма «Один на один», ведучим якої став Олександр Любимов. Виробником інформаційних програм для ОРТ стала ІТА РДТРК «Останкіно», при цьому вона спільно з телекомпанією REN-TV стала виробляти програму «Версії».
  • 1 жовтня 1995 була закрита програма «Версії», а навколо REN-TV стала створювати телемережа — Незалежна Мовна Система і в 1997 році програми REN-TV стали виходити на окремому, 49-му каналі[5]. У вересні 1995 року були також закриті телегра «Зрозумій мене» і розважальна програма «Іванов, Петров, Сидоров», вироблялися телекомпанією АТВ, після чого «Зрозумій мене» стала виходити на НТВ, а «Іванов, Петров, Сидоров» на РТР. Після призначення Сергія Шатунова відповідальним випусковим новинних програм телеканалу ОРТ одним з ведучих програми «Час пік» став Андрій Разбаш. 12 жовтня 1995 була скасована РДТРК «Останкіно» і ОРТ стало самостійно виробляти інформаційні програми.
  • У 1996 році Дирекцію інформаційних програм ОРТ очолила Ксенія Пономарьова. Ведучими програми «Час» стали Аріна Шарапова та Ігор Гмиза, провідними денних новин Ігор хохуля, Олександра Буратаева, Катерина Андрєєва, Кирило Клейменов. У жовтні 1996 року, після невдачі на ОРТ аналітичної програми «19.59» (аналітична програма «Воскресіння» була закрита в квітні 1996 року, після відходу з ОРТ Неллі Петкова, яка замінила в 1995 році колишнього ведучого програми Сергія Алексєєва) і закриття на НТВ програми «Характери» (замінила собою «Версії», що перейшли в жовтні 1995 року на НТВ), на ОРТ повернувся Сергій Доренко і став виходити підсумковий випуск програми «Час» отримав назву «Інформаційно-аналітична програма Час з Сергієм Доренко». У самому кінці 1996 року з ОРТ на REN-TV перейшов Дмитро Кисельов. Андрій Разбаш залишився єдиним ведучим програми «Час пік».
  • У жовтні 1997 року Генеральним директором ОРТ стала Ксенія Пономарьова, а Дирекцію інформаційних програм ОРТ очолив Олександр Любимов (незабаром на посаді Генерального директора Телекомпанії ВІD його замінила Лариса Синельщикова).
  • 12 лютого 1998 на зборах акціонерів ОРТ ЗАТ «Громадське російське телебачення» перетворено із закритого акціонерного товариства у відкрите[6]\.
  • У 1998 році Генеральним директором ОРТ став Ігор Шабдурасулов, Дирекцію інформаційних програм ОРТ очолив Сергій Доренко. Замість програми «Час пік» стала виходити програма «Тут і зараз», ведучим якої став Олександр Любимов, який також зайняв посаду Голови Ради Директорів Телекомпанії ВІD. В 1999 рік у Борису Березовському належить 49% акцій телеканалу.
  • У 1999 році Генеральним директором ОРТ став Костянтин Ернст, Дирекцію інформаційних програм ОРТ очолила Тетяна Кошкарева. Сергій Доренко став вести іншу аналітичну програму, що отримала назву «Авторська програма Сергія Доренка», а "Інформаційно-аналітичну програму"Час"по суботах став вести Павло Шеремет і програма стала називатися" Аналітична програма «Час». Ведучими програми «Час» стали Катерина Андрєєва та Кирило Клейменов, провідними денних випусків Ігор Гмиза та Олександра Буратаева. Випуск новин о 18.00 був збільшений до 25 хвилин, програма стала називати "Новости. Вечірній випуск ", ведучою якої стали Жанна Агалакова та Ігор вихухоль.
  • З січня по жовтень 2000 року, після відходу Павла Шеремета програма Доренко стала виходити по суботах, а провідною т. н. аналітичної програми стала Катерина Андрєєва і програма стала називатися "Час. Недільний випуск ". Програма «Тут і зараз» стала виходити в рамках програми «Час», яка отримала назву "Час. Інформаційний канал ". Олександра Буратаева у зв'язку з обранням депутатом Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації покинула ОРТ.
  • 27 серпня 2000 рік а, під час пожежі на Останкінської телевежі, мовлення ОРТ припинилося і перейшло на частоту телеканалу "Столиця ", єдиного, який тоді працював у Москві. Протягом декількох днів функціонував Спільний канал ОРТ-РТР, на якому транслювалися передачі обох каналів. На екрані були обидва логотипу каналу: РТР (нині — телеканал «Росія») в лівому верхньому кутку і ОРТ (нині — «Перший канал») у правому верхньому кутку; внизу знаходилася підпис "Спільний канал ОРТ -РТР ".[7] В інших містах канали продовжували вести мовлення окремо.[8]
  • У жовтні 2000 рік а на каналі відбулася «велика революція», тобто кардинальна зміна сітки мовлення. ОРТ переживав творча криза, через що довелося закрити 12 програм[9]. В цей же час канал кардинально змінює оформлення.

Головний художник ОРТ (Першого каналу) Дмитро Ликино:

 — Ми вирішили, що час криків пройшло. Ну, це як раніше в «нових росіян» була мода одягатися від Армані, а потім від цього стали йти. Всі останні роки головним словом в оформленні ОРТ був пафос. Зараз ми перестали самостверджуватися, щось викрикувати, взагалі прибрали весь цей варварськи грубий стиль (нехай і нравившийся телеглядачам). Раніше було Громадське російське телебачення, тепер просто Перший канал. Раніше було щось «головне про старий», а тепер абсолютно нова естетика. Ми повністю відмовилися від комп'ютерної графіки, намагаємося знімати оформлення, як живе кіно. Забавно, але зараз ми вичищаємо все те, чим раніше пишалися.
<…> Тепер замість голубів в заставках ширяє скляна установка — «магічне дзеркало реальності». Для того щоб змусити здоровенну штуковину «парити», знадобився спеціальний кран і троси. Одна з заставок знімалася в аеропорту «Домодєдово» — якраз коли приземлився черговий рейс. Натовп, побачивши насувається дзеркальне споруда, мало не повернула назад у літак.[10]
  • Восени 2000 року «Авторська програма Сергія Доренка» була закрита, а Дирекцію інформаційних програм ОРТ очолив Сергій Горячев. Незабаром була закрита і програма «Час: Недільний випуск». До 2001 року ОРТ не мало власних недільних аналітичних програм, а замість них виходило виконує функції підсумкової програми аналітичне ток-шоу «Пори», ведучими якого стали Володимир Познер та Жанна Агалакова[11]. У цьому ж році була закрита програма «Тема».
  • У квітні 2001 року були закриті програма «Погляд» та «Тут і зараз», а Олександр Любимов був призначений Першим заступником Генерального Директора ОРТ / Першого каналу, пробувши на цій посаді до весни 2003 рік а[12]. Восени 2001 року нічний випуск новин був закритий[13], а замість нього стала виходити інформаційно-аналітична програма "Нічне час "ведучим якої став колишній кореспондент каналу Андрій Батурин, а пізніше і перейшов з НТВ Петро Марченко.
  • 29 липня 2002 рік а на річних зборах акціонерів ОРТ було прийнято рішення про перейменування телекомпанії.[14][15]
  • 2 вересня 2002 рік а телекомпанія ОРТ поміняла свою назву і стала називатися ВАТ «Перший канал», міжнародне відділення — ЗАТ "Перший канал. Всесвітня Мережа «, компанія з виробництва відеокасет, згодом DVD-дисків -» Перша Відеокомпанія «, а музичний лейбл звукозапису -» Перший музичний лейбл ". Причина перейменування — зміна особи, зникнення багатьох передач, багато років виходили на ОРТ.
  • Восени 2002 року «Пори» стали виходити в ефір о 18:00, а в липні 2003 року недільний випуск програми «Час» було відновлено, його ведучими стали Петро Марченко та Андрій Батурин[16].
  • З 24 березня 2003 року, з метою «[17]» Перший канал перейшов на цілодобове мовлення, випуски новин виходили щогодини. Були задіяні всі основні ведучі новин: Катерина Андрєєва, Кирило Клейменов, Петро Марченко, Андрій Батурин, Ольга Кукурекин, Жанна Агалакова, [ [Євген Агошков]], а також Володимир Познер та Світлана Сорокіна. Через деякий час цілодобове мовлення було скасовано. З 1 жовтня 2003 року було запущено цілодобове мовлення на постійній основі[18].
  • У листопаді 2003 року відбувся перехід на часткове стерео оповіщення.[19] Телеканал стає найприбутковішим серед всіх російських телеканалів.[20]. З листопада 2003 по 14 грудня 2008 в лівому нижньому кутку екрана періодично стояв логотип стереозвучання у вигляді двох перехрещених квадратів[21] — розпізнавальний знак для передач у форматі стерео. Використовувався в телепередачах «Останній герой», «Можеш? Заспівай !», «Вгадай мелодію», «Фабрика зірок», «Великі гонки», «Дві зірки», "Новорічна ніч на Першому каналі ", в деяких фільмах, серіалах, трансляціях, концертах і розважальних передачах каналу. Останній раз цей ідентифікатор з'явився в ефір 14 грудня 2008 року і був прибраний.
  • У 2005 році була закрита програма «Нічний час», а нічний випуск новин був відновлений. Недільний випуск також зазнав значних змін (збільшив хронометраж з 45 хвилин до 1 години, його ведучим став Петро Толстой, а програма стала називатися «Недільне Час») (до цього ведучий говорив «Підсумки тижня, що минає в недільній програмі Час …»[22]). Програма «Основний інстинкт» була замінена програмою «Судіть самі». Телеканал покидають Євген Агошков та Світлана Сорокіна[23].
  • У 2008 році на місці колишньої концертної студії «Останкіно»[24] був запущено новий інформаційний комплекс. Здійснено перехід з аналогового на цифрове мовлення[25].
  • 1 квітня 2010 Першому каналу виповнилося 15 років.
  • 1 червня 2011 Перший канал, першим з федеральних каналів Росії, перейшов на формат мовлення 16:9 (для цифрового та супутникового мовлення), а так само на 14:9 (для звичайної антени і кабельних аналогових мереж). До кінця липня показ реклами відбувався у форматі 4:3 (деякі ролики змогли прилаштуватися до формату Першого). З 1 серпня реклама повністю перейшла на новий формат Першого каналу.
  • У різні часи на ОРТ починали віщати інші незалежні мовники, наприклад Міждержавна телерадіокомпанія «Мир» з програмою «Разом» (Новини країн СНД)

Хронологія назв телеканалу[ред.ред. код]

Дата Назва
22 березня 1951 — 24 грудня 1991 «Перша програма ЦТ СРСР»
25 грудня 1991 — 31 березня 1995 «I канал Останкіно»
1 квітня 1995 — 1 вересня 2002 «Громадське Російське Телебачення»
28 серпня 2000 — 3 вересня 2000(Москва і область) «Спільний канал ОРТ + РТР через пожежу на Останкінській телевежі в Москві»
2 вересня 2002 — по наш час Перший канал

Слогани[ред.ред. код]

  • «В ефірі телебачення Останкіно» — з 1991 по 1995 рік.
  • «Це — Перший!» — Весна і літо 1995 рік а.
  • «Подивимося?», — З 1999 по 2003 рік.
  • «Перший покаже» — з 2003 по 2005 рік.
  • «Формула Першого» — з 2006 по 2007 рік.
  • "Команда Першого. Аси ефіру "- з 2007 по 2009 рік.
  • «Шанс на свіже телебачення», «Право на свіже телебачення», «Пора свіжого телебачення», «Час свіжого телебачення» — з 2009 рік а по лютий 2011 рік а.
  • З 1 березня 2011 слоган не звучить в ефірі.

Мовлення[ред.ред. код]

Ефірне мовлення здійснюється за системою аналогового кольорового телебачення SECAM, формат 14:9 — для звичайної антени і кабельних аналогових мереж) і 16:9 — для цифрового та супутникового мовлення (до 1 червня 2011 мовлення відбувалося у форматі 4:3). З листопада 2003 рік а канал частково перейшов на стерео оповіщення.[26] 1 червня 2011 рік а Перший канал, першим з федеральних каналів Росії перейшов у формат мовлення 14:9 (для звичайної антени і кабельних аналогових мереж) і 16:9 (для цифрового та супутникового мовлення). Перший канал входить до складу першого мультиплексу цифрового телебачення DVB-T. Телеканал мовить у кабельній мережі НКР в Москві на частоті 223,25 МГц. Також Перший канал має чотири тимчасових дубля для мовлення на східні регіони Росії, що транслюються через супутник. C 2011 транслює також по радіо.

Перший канал. Всесвітня Мережа[ред.ред. код]

Мовленням Першого каналу за кордоном з 1999 по 2002 рр.. займалося ЗАТ "ОРТ-міжнародне «, а з 2002 року до цього дня — ЗАТ» Перший канал. Всесвітня Мережа ", чиє мовлення охоплює весь світ.

Супутникове мовлення[ред.ред. код]

Супутникове мовлення здійснюється в пакетах НТВ-Плюс, Триколор ТВ, Платформа DV, Телекарта ТВ, Оріон Експрес, Радуга ТВ, GlobeCast.

Телетекст[ред.ред. код]

Телевізійний канал володіє самим інформаційно наповненим телетекстом з російських каналів і містить в собі:

  • Програму передач всіх загальноросійських каналів
  • Прогноз погоди по країні, Європі і світовим курортам
  • Курси валют
  • Новини, Спорт
  • Анонси передач
  • Субтитри для деяких програм
  • Рекламу, оголошення та довідкові телефони
  • Кухні народів світу
  • Корисні поради
  • Час
  • Дата

Акціонери[ред.ред. код]

Керівники[ред.ред. код]

Генеральні директори[ред.ред. код]

Генеральні продюсери[ред.ред. код]

Голови Ради Директорів[ред.ред. код]

Перші заступники Генерального директора[ред.ред. код]

Директори громадських зв'язків[ред.ред. код]

Дирекції[ред.ред. код]

Дирекція інформаційних програм[ред.ред. код]

Виробництвом інформаційних програм для Першого каналу займається Дирекція інформаційних програм Першого каналу. Інформаційними програмами Громадського Російського Телебачення стали «Новини» і «Время» вироблялися спільно з Інформаційним Телевізійним Агентством до 1996 року, а з 10 березня 1996 самостійно і Версії (ведучий — Сергій Доренко) вироблялися спільно з Телекомпанією REN-TV, закрито 1 жовтня 1996 року, аналітичною програмою залишалося «Воскресіння» (ведучий — Сергій Алексєєв, незабаром покинув ОРТ) вироблялося спільно з Інформаційним Телевізійним Агентством, замінена програмою «19.59», яка також була незабаром закрита, а з жовтня 1996 року «Час» (ведучий — Сергій Доренко). Таким чином в основу інформаційної служби Громадського Російського Телебачення повністю лягла інформаційна служба Російської Державної Телерадіокомпанії «Останкіно».

Головні продюсери
Заступники директора Дирекції інформаційних програм
  • Михайло Світличний (1995 -?)
Директори

Дирекція кінопоказу[ред.ред. код]

З 1995 року продюсером Дирекції кінопоказу є Анатолій Максимов[37].

Дирекція спортивних програм[ред.ред. код]

З 1995 року директором Дирекції спортивних програм є Микола Малишев. Основні спортивні коментатори і ведучі новин спорту каналу в 2000-ті роки — Віктор Гусєв, Костянтин Виборнов (звільнився у 2009 році), [ [Топільська Володимир Павлович | Володимир Топільська]], Володимир Гомельський, Андрій Голованов, Володимир Гендлін та інші.

Студія спецпроектів[ред.ред. код]

Підрозділ, який займається виробництвом ток-шоу для Першого каналу («Нехай говорять», «Основний інстинкт», "Судіть самі ", " Малахов + "і Перший канал. Основний інстинкт <! — Заголовок доданий ботом -->])

Телеведучі каналу[ред.ред. код]

На даний момент голосом каналу є Олексій Неклюдов, однак з липня 2011 рік а досі невідомо, чи знаходиться в даний час у відпустці або повернувся.

Провідні і співробітники минулих років[ред.ред. код]

У творчому колективі каналу в різний час працювали такі відомі люди:

Програми[ред.ред. код]

Музичні оформлювачі[ред.ред. код]

Кінопроекти Першого каналу[ред.ред. код]

Перший канал брав участь у зйомці та просуванні деяких російських фільмів:

Канал також брав участь у роботі над історико-художнім фільмом Андрія Кравчука «Адмірал».

Критика[ред.ред. код]

Служба новин Першого каналу часто звинувачується в упередженою проурядової точці зору Юрій Болдирєв[38]. За словами критиків Включили телепреемніка Нова Газета[39], невиправдано велику частину ефірного часу в новинах Перший канал приділяє інформації про державну владу. З іншого боку, про урядова позиція каналу не ховається і не є секретом для широкої публіки. Завдяки телеведучому Сергію Доренко, в 90-і роки агресивно і не завжди аргументовано критикував опозиційних політиків, з'явилося поняття «телекілера» («медіакіллер») Газета Праця[40]. Олександр Мельман стверджує[41], що під час катастрофи човна «Курськ» Доренко виконував замовлення Бориса Березовського.

Деякі документальні фільми каналу звинувачуються в упередженості і необгрунтованість висловлених ідей:

  • Фільм "Війна 08.08.08. Мистецтво зради «викликав гостру реакцію української влади[42];
  • Фільм «Операція» Кавказ "" викликав критику журналістів радіо «Свобода»[43];
  • У фільмі «Цвіль» були задіяні явно спірні факти, що отримало негативні відгуки в ЗМІ[44].

<! — Леонід Мартинюк / хто такий? що за «критик» / жорстко критикує[45] Перший канал за неприкриту брехня в новинних програмах. За його твердженням, перший канал багаторазовим повторенням[46] поширював свідомо брехливу інформацію про 2000 загиблих осетинцях в ході конфлікту в Південній Осетії.--> У програмі «Час» від 20 вересня 2009 року був показаний завідомо хибний переклад президента Обами, і, таким чином, автором опублікованих на YouTube роликів[47] робиться висновок, що Перший канал — «засіб для обдурення росіян».

З приводу ситуації на каналі екс-ведучий «Погляду» Олександр Політковський висловлюється жорстко[48] :

Це сімейний бізнес, коли з лівої кишені — «Першого каналу», яким керує Ернст, гроші перекладають у правий — «Червоний квадрат» Синельщикова (цивільної дружини Ернста).

У березні 2011протоієрей В'ячеслав (Пушкарьов), зав. місіонерським відділом Іркутської єпархії Руської Православної Церкви, дав таку оцінку позиції телеканалу в освітленні конфлікту в Лівії:

… два місяці тому Каддафі був надійним партнером Росії, тепер він став «диктатором» і «вбивцею власного народу». Яка метаморфоза! При всьому цьому очевидний однобокий підхід до висвітлення проблеми. Наші телеканали обрали для себе лінію наслідування західним ЗМІ … Виходить, що наші журналісти і редактори є прихильниками заколотів і державних переворотів і їм наплювати на конституційний лад? .. Наші центральні ЗМІ пішли на поводу у політики і, порушуючи основні норми журналістської етики, показали всьому світу і нам найвищий рівень свого власного непрофесіоналізму й ангажованості. Адже вони безсовісним чином стали використовувати методику подвійних стандартів у своїй «роботі» …

[49]

  • У 2002 році відомий тренер Валерій Газзаєв[50] і 2010 році Євген Ловчев[51] відзначили досить посередня якість спортивних трансляцій на цьому каналі: трансляції починаються з затримкою на 10-15 хвилин і частими рекламними вставками[52].
« - Футбол зокрема і спорт загалом на цьому каналі вже давно не є улюбленою дитиною, якого вирощують правильно - так, щоб у майбутньому він і приносив той самий рейтинг. У цьому році матчі декількох турів прем'єр-ліги там не були показані, зараз трансляції вже чемпіонату світу будуть починатися зі стартовим свистком. Накладки тут неминучі - може статися і так, що реклама або шоу про суд накладеться на перші хвилини гри.  »

Цікаві факти[ред.ред. код]

  • Костянтин Ернст працює на Першому каналі з 1995 року.
  • Логотип «Одиниця з роздвоєним низом» встановив абсолютний рекорд на каналі: він використовується в правому верхньому куті екрану вже 11 років. Він як і раніше використовується на каналі, незважаючи на його новий формат.
  • Попри те, що сам канал уже мовить у форматі 16:9, на офіційному сайті телеканалу записи передач з невідомих причин досі розміщуються у форматі 4:3.
  • Щороку 23 лютого, 8 березня, 9 травня і 3 31 грудня по 3 січня телеканал транслюється без реклами. Дана практика була запущена в 1999 році [2] і застосовується досі
  • Логотип «Одиниця з роздвоєним низом» дуже схожа на логотип німецького телеканалу ARD

Родичами каналу[ред.ред. код]

Див. також[ред.ред. код]

Примітки[ред.ред. код]

  1. Реєстр ліцензій на діяльність з телерадіомовлення(рос.)
  2. si5796/p214 Літо в широкому форматі — Акції Першого — Перший канал
  3. DocumID 43783.html
  4. Що `Перший канал` зробив першим — Публікації — Перший канал <! — Заголовок доданий ботом -->
  5. Коммерсант-Газета — Пряма мова <! — Заголовок доданий ботом -->
  6. [1]
  7. Новини NEWSru.com:: У Москві почалося спільне мовлення ОРТ і РТР <! — Заголовок доданий ботом ->
  8. Канали ОРТ і РТР віщають на територію РФ за винятком Москви і Московської області <! — Тема доданий ботом -->
  9. ОРТ не до шоу <! — Заголовок доданий ботом ->
  10. [ http://www.autoteks.ru/news/Ort_sneslo_yicko_ne.html ОРТ знесло яєчко, не золоте, а просте]
  11. Познер і Агалакова йдуть на зміну Доренко?. Публікації — Перший канал
  12. Новини NEWSru.com:: Олександр Любимов і Микола Ніколаєв залишають «Перший канал»
  13. ОРТ клонували програму «Час»
  14. На зборах акціонерів ОРТ прийнято рішення про перейменування телекомпанії — Перший канал <! — Заголовок доданий ботом -->
  15. Новини NEWSru.com:: Костянтин Ернст пропонує перейменувати ОРТ в Перший канал <! — Заголовок доданий ботом -->
  16. Анонси від Першого каналу на 14.01.2004 10:00:03 (tv.news.1tv.anons): Розсилка: Subscribe.Ru <! — Заголовок доданий ботом -->
  17. повнішого і детального інформування російських глядачів про останні події в Іраку
  18. Нічний сон скасовується — Публікації — Перший канал <! — Заголовок доданий ботом ->
  19. Вперше на російському ТБ. Стереозвук на Першому каналі <! — Заголовок доданий ботом -->
  20. Стереозвук на Першому каналі <! — Заголовок доданий ботом -->
  21. Влітає У ОБИДВА ВУХА . І в копієчку <! — Заголовок доданий ботом -->
  22. [ http://www.lenizdat.ru/a0/ru/pm1/c-1033789-0.html Петро Толстой поміняє «Третій канал» на «Перший»]
  23. Новини NEWSru.com:: У новому телевізійному сезоні глядачі не побачать багатьох програм і ведучих (СПИСОК змін)
  24. Огонек: Гіперболоїд Першого <! — Заголовок доданий ботом -->
  25. У Першого каналу нова новинна студія — Перший канал <! — Заголовок доданий ботом -->
  26. Початок стерео трансляція на Першому
  27. Костянтин Ернст передав свої продюсерські повноваження Олександру Файфману
  28. Головою Ради директорів ОРТ обраний директор Державного Ермітажу Михайло Піотровський <! — Тема доданий ботом -->
  29. Новини NEWSru.com:: Головою Ради директорів "Першого каналу "обрано голову апарату уряду РФ <! — Заголовок доданий ботом -->
  30. ВІДОМОСТІ — Коротенько <! — Заголовок доданий ботом — ->
  31. Новини NEWSru.com:: Головою ради директорів Першого каналу став ректор МДІМВ <! — Тема доданий ботом -->
  32. Журнал Теле-Супутник — 5 (67) Новини телекомпаній <! — Заголовок доданий ботом -->
  33. Зміна телевізійних кадрів | LOZINSKI10.NAROD.RU <! — Заголовок доданий ботом -->
  34. Перший канал. Офіційний сайт. Особи. Лариса Кримова <! — Заголовок доданий ботом -->
  35. На ОРТ поміняли інформаційне начальство <! — Заголовок доданий ботом ->
  36. Кирило Клейменов повернувся на Перший / / KP.RU <! — Заголовок доданий ботом -> Кирило Клейменов очолив «Новини» «Першого каналу»
  37. Анатолій Максимов — біографія — російські продюсери — Кіно-Театр . РУ <! — Заголовок доданий ботом -->
  38. про Першому каналі російського телебачення
  39. / ru/pm1/c-1058846-0.html Центр екстремальної журналістики
  40. ПОЧІМ СОВІСТЬ?
  41. «Курська» аномалія — Суспільство МК
  42. УНА-УНСО має намір подати в суд у зв'язку з фільмом» Війна 08.08.08. Мистецтво зради "
  43. Операція «Кавказ». Перший канал знайшов ворогів Росії
  44. / Як відрізнити науково-популярний фільм від підробки?
  45. Лише той гідний життя і свободи, хто кожен день за них іде на бій
  46. YouTube — Брехня Першого каналу 2
  47. .com / watch? v = Zr6KDSKluaw YouTube — Брехня Першого каналу
  48. / 248756/sekrety_pervoj_knopki ВІДОМОСТІ — Секрети «Першої» кнопки
  49. voskres.ru - «Про інформаційну війну»
  50. Новини NEWSru.com:: Газзаєв незадоволений якістю трансляцій матчів збірної на «Першому каналі» < ! — Заголовок доданий ботом -->
  51. Новини NEWSru.com:: Ловчев розкритикував Перший канал за ставлення до футболу і чемпіонату світу <! — Заголовок доданий ботом -->
  52. Новини NEWSru.com:: Проти ОРТ порушено справу про порушення закону про рекламу <! — Заголовок доданий ботом -->

Посилання[ред.ред. код]


Телебачення Це незавершена стаття про телебачення.
Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її.