Fox News Channel

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Fox News
Fox News Channel
Fox News Channel logo.svg
Країна США США
Зона мовлення США, Канада, Нова Зеландія, ЄС, Філіппіни, Бразилія, Чилі, Перу, Мексика
Час мовлення цілодобово
Мова мовлення англійська
Центр керування Нью-Йорк
Тематика каналу Новини
Дата початку
мовлення
7 жовтня 1996
Власник(и) Fox Corporationd
Слоган «Fair & balanced»
англ. — «справедливий і зважений»)
Сайт foxnews.com
Студія новин Fox News

Fox News Channel (Фокс-Ньюз-Ченнел, скорочено FNC або Fox News) — американський консервативний інформаційний канал зі штаб-квартирою в Нью-Йорку. Його перший вихід в ефір відбувся 7 жовтня 1996 року. Канал належить медіа-концерну News Corporation австралійського підприємця Руперта Мердока, його програми виробляються телекомпанією Fox Broadcasting Company. Канал, який щодня дивляться близько 1,2 мільйона осіб, є основним інформаційним каналом США.[1] Генеральним директором Fox News Channel з моменту його заснування був Роджер Ейлс.

Дотримується консервативної орієнтації, лояльний до Республіканської партії США. В перелік ведучих телеканалу входять Білл О'Райлі, Гленн Бек і Майк Хакабі.

Опис[ред. | ред. код]

Канал був створений австралійсько-американським медіа-магнатом Рупертом Мердоком, для консервативної аудиторії, найнявши колишнього республіканського партійного медіа-консультанта та виконавчого директора CNBC Роджера Ейлса як засновника та генерального директора.[2] Канал був запущений 7 жовтня 1996 року для 17 мільйонів абонентів кабельного зв'язку. Fox News став популярним в кінці 1990-х і 2000-х років, ставши основною мережею новин на підписку в США [3]. У 2019 році Fox News отримала найвищий показник кабельної мережі (2,5 мільйона глядачів). Мердок — нинішній виконавчий голова, а Сюзанна Скотт — генеральний директор.[4]

Політична орієнтація[ред. | ред. код]

Fox News Channel рекламує себе зі слоганами «Fair and balanced» («справедливий і зважений»), а також «We report. You decide» ("Ми висвітлюємо. Ви вирішуєте ") і претендує на нейтральне висвітлення подій. Критики з конкуруючих ЗМІ і Демократичної партії, однак, не раз відзначали явний правий і консервативний ухил каналу, особливо під час Іракської війни,[5][6] президентських виборів 2008 року і з моменту обрання на посаду Президента Барака Обами. У відповідь на це канал часто відповідає, що решта медійного простору є занадто лівим, а він сам нібито належить до консервативних поглядів з «не меншим відношенням», ніж до ліберальних.[7][8]

У документальному фільм Outfoxed продюсера Роберта Грінволда Fox News звинувачується в односторонньому освітленні подій. Колишні співробітники каналу розповідають у ньому про інструкції, показувати республіканців в позитивному, а демократів — у негативному світлі. Сам канал ці звинувачення відкинув, заявивши, що деякі з опитаних ніколи на ньому не працювали, а інші були звільнені за профнепридатність.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. TV Week: CNN Ratings Down; Fox, MSNBC Grow, переглянуто 8 лютого 2010
  2. Mifflin, Lawrie (1996-10-07). At the new Fox News Channel, the buzzword is fairness, separating news from bias.. The New York Times (en-US). ISSN 0362-4331. Процитовано 2020-01-19. 
  3. Viewers Continuing to Flock to Cable News Networks. Observer (en-US). 2008-10-01. Процитовано 2020-01-19. 
  4. Steinberg, Brian; Steinberg, Brian (2018-05-17). Suzanne Scott Named CEO of Fox News. Variety (en). Процитовано 2020-01-19. 
  5. Timothy Noah , Slate, 31. Mai 2005: Fox News admits bias!, Переглянуто 8 лютого 2010
  6. Democratic Party, 25. September 2006: Dean On President Clinton Standing Up To Right-Wing Propaganda On Fox News Sunday Архівовано 19 грудень 2006 у Wayback Machine., переглянуто 8 лютого 2010
  7. Australian Associated Press, 26. October 2004: News Corp denies Fox News bias, переглянуто 8 лютого 2010
  8. Financial Times, 6 . Oktober 2006: Interview transcript: Rupert Murdoch and Roger Ailes, переглянуто 8 лютого 2010

Посилання[ред. | ред. код]