РЕН ТВ

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
РЕН ТВ
REN TV logo 2011.jpg
Країна Росія Росія
Місто реєстрації Москва
Слоган Ти з друзями! (З 15 серпня 2011 року)
Зона мовлення Азербайджан Азербайджан
Вірменія Вірменія
Білорусь Білорусь
Казахстан Казахстан
Киргизстан Киргизстан
Латвія Латвія
Литва Литва
Молдова Молдова
Росія Росія
Естонія Естонія
Формат зображення 576i 16:9 (SDTV)
Мультиплекс (DVB-T2) Другий
Власник(и) Національна Медіа Група
Заснована 1997
Інтернет Офіційний сайт

РЕН ТВ — російський державний федеральний телеканал.[1] Почав мовлення 1 січня 1997 року за назвою «REN-TV». Змінивши назву, з 4 вересня 2006 по 7 лютого 2010 іменувався «РЕН ТВ». З 8 лютого по 31 жовтня 2010 року носив назву «РЕН», але з 1 листопада 2010 року було повернуто стару назву бренду «РЕН ТВ». Акціонером телеканалу РЕН ТВ є ЗАТ «Національна Медіа Група», куди, крім РЕН ТВ, також входять російські телеканали: П'ятий канал, Перший канал, газета «Ізвєстія» та радіостанція «Російська служба новин».

В січні 2015 року телеканал був звинувачений державною Комісією телебачення і радіомовлення Литви у перекрученні подій в Україні та у розпалюванні міжнародної ворожнечі. У випадку підтвердження цього рішення через суд діяльність компанії буде заблокована на всій території Євросоюзу.

Історія[ред.ред. код]

Епоха Леснєвських[ред.ред. код]

  • Виробляюча телекомпанія REN-TV з'явилася 1 січня 1991. У назві телекомпанії містилася частина імені її засновниці - Ірени Леснєвської. Першими програмами REN-TV були «Астрологічний прогноз» Другого каналу і «Іронія долі, або з Різдвом Христовим», яка вийшла 24 грудня 1991. Ця ж телекомпанія надалі виробляла для вітчизняних телеканалів такі телепередачі, як «Щоб пам'ятали», «Дог-шоу. Я і моя собака »,« Білий папуга ».
  • У 1996 році телекомпанія Ren-TV розпочала створення на 49-му дециметровому каналі власного телеканалу з тією ж назвою. Передбачалося, що ефір буде складатися з оригінальних програм власного виробництва. Творцями телеканалу, Іреною і Дмитром Леснєвськими, на стадії запуску телеканалу планувалося, що телеканал стане простором для талановитих людей, які не можуть себе реалізувати на існуючих каналах.
  • З 1 січня 1997 телеканал REN-TV розпочав мовлення в Москві на 49-му дециметровому каналі і увійшов в Незалежну Мовну Систему, спочатку канал починав своє мовлення з 14:30, а обсяг мовлення становив від 9 до 12 годин на добу.
  • На момент початку мовлення телеканалу в 1997 році у Ren-TV не було жодної телестанції в Росії, а мовлення було обмежено Москвою і Московською областю. У тому ж році РЕН ТВ купив ТС «Сети НН» в Нижньому Новгороді.
  • Під керівництвом Ірени Леснєвської і її сина Дмитра, телеканал активно розвивав самі різні телевізійні напрямки. Довгий час телеканал був відомий за трансляціями відомих американських сатиричних мультфільмів («Сімпсони», «Гріфіни», «Футурама»), трансляцій матчів англійської футбольної прем'єр-ліги і російської футбольної першості з коментарями Олександра Єлагіна. Телеканал також відрізняло від інших якість інформаційних, аналітичних і публіцистичних передач власного виробництва (найбільш відомими з них є «Новини 24», «Тиждень з Маріанною Максимовською», «Військова таємниця», «Віддзеркалення»). Ren-TV активно розвивав і серіальне напрямок. За безпосередньої участі Дмитра Леснєвського були створені такі рейтингові телесеріали, як «Солдати», «NEXT», «Ніна. Розплата за любов» та інші. У 2003 році в ефір вийшов перший мультсеріал власного виробництва «Дятлоws».
  • Навесні 2000 року телекомпанія претендувала на вихід в ефір на третьому метровому телеканалі (ТВЦ). Згодом телекомпанія відкликала свою заявку.
  • У жовтні 2000 року 70% акцій REN-TV, що раніше належали ЛУКОЙЛу, викупили дочірні компанії РАО ЄЕС. До того часу частка телеканалу становила вже 3,5-3,7% глядачів по Росії.
  • У 2003 році REN-TV купив єкатеринбургський канал ACB, який у той час був мережевим партнером цього телеканалу.
  • У 2005 році телеканал покинули його засновники Ірена і Дмитро Леснєвські. Новим генеральним директором телеканалу став Олександр Орджонікідзе, колишній гендиректор «НТВ-Плюс». Майже відразу ж після його приходу на телеканалі розпочалася реорганізація всієї сітки мовлення: з телеканалу звільнилися кілька співробітників інформаційної служби на чолі з її керівником Оленою Федоровою, також від ефіру була відсторонена Ольга Романова. 30% акціонерного капіталу телеканалу перейшли до німецької компанії RTL Group і по 35% - російським компаніям «Северсталь-Груп» і «Сургутнефтегаз». Одночасно на телеканалі була створена посада головного редактора - ним став Ілля Кузьменков.

З 2006 року[ред.ред. код]

  • 4 вересня 2006 телекомпанія розпочала мовлення під оновленим русифікованим брендом «РЕН ТВ». Одночасно була запущена оновлена ​​концепція «Самий сік телеефіру». Перехід до нової концепції керівники телеканалу коментували насамперед тим, що при старому керівництві телеканал відрізняли «невиразна програмна політика і невиразне враження від каналу». Ідея ребрендингу належала новим власникам в особі RTL Group, також однією з цілей ребрендингу стало збільшення розважального мовлення на телеканалі.
  • Нові керівники відразу ж відмовилися від сітки мовлення, запущеної при Леснєвських, і запустили ряд розважальних програм і серіалів, серед них «Вулиця Гоголя», «Троє зверху» і «Брати по-різному». Не залишили осторонь і виробництво документально-публіцистичних та інформаційних проектів - в рамках документальних лінійок на каналі вийшли стрічки про вбивство журналістки «Нової газети» Анни Політковської, про справу рядового Сичова, про події в Чечні і річниці бесланської трагедії. Найпопулярнішими проектами телеканалу стали «Вечір з Тиграном Кеосаяном», «Година суду з Павлом Астаховим», а також ток-шоу Михайла Грушевського «Бабин бунт».
  • Через рік, у 2007 році телеканал в черговий раз змінив концепцію і став орієнтуватися переважно на чоловіків від 25 до 54 років. На це, в першу чергу, вплинув факт, що після відходу з каналу Дмитра Леснєвського рейтинги каналу помітно зменшилися.
  • У лютому 2008 року телеканал разом з «П'ятим каналом» і газетою «Известия» увійшов в новий холдинг «Національна Медіа Група».
  • У жовтні 2009 року з'явилася інформація про те, що з наступного року РЕН ТВ і «П'ятий канал» відмовляться від виробництва випусків новин власного виробництва, а виробництвом новин для телеканалу займеться державна телекомпанія Russia Today. Надалі інформація була спростована, і телеканали продовжили випускати в ефір випуски новин власного виробництва.
  • У період з 8 лютого по 31 жовтня 2010 телекомпанія носила назву «РЕН». У той же час телеканалом була визначена концепція «Життя азартне!»
  • З 1 квітня 2011 мовлення «РЕН ТВ» у «Триколор ТВ» було призупинено через нестачу коштів. Місце мовлення в «Триколор ТВ» замістив телеканал «TV-Sale».
  • З 6 липня 2011 мовлення телеканалу «РЕН ТВ» в пакеті супутникового оператора «Триколор ТВ» у складі платного пакету «Оптимум» відновлено в повному обсязі.
  • З 15 серпня 2011 канал знову змінив концепцію і постав у новому стилі та з новим слоганом «РЕН ТВ. Ти з друзями». За словами генерального продюсера РЕН ТВ Дмитра Веліканова попередня концепція зі слоганом «Життя азартне!» і жовто-чорною кольоровою гамою вичерпала себе і не містила достатнього позитивного емоційного заряду.
  • У 2012 році, за підсумками телесезону 2010/2011 років, телеканал «РЕН ТВ» отримав сім статуеток премії ТЕФІ, п'ять з яких за досягнення в інформації та аналітиці.
  • 14 грудня 2012 «РЕН ТВ» увійшов у другий мультиплекс цифрового телебачення Росії.
  • 27 вересня 2013 Олександр Орджонікідзе покинув пост генерального директора, а цю посаду зайняла Ірина Варламова.
  • 15 жовтня 2014 телеканал «РЕН ТВ» розпочав мовлення у форматі 16:9 SDTV.
  • У листопаді 2014 телеканал оголосив про плани щодо створення дочірніх телеканалів «REN-TV International» і «Військова таємниця». REN-TV International - це ліцензійно очищена міжнародна версія РЕН ТВ, наближена до оригінальної (російської) версії каналу. Вона буде включати в себе актуальні інформаційні, авторські та розважальні програми, а також російські серіали і документальні проекти. Сітка телеканалу «Військова таємниця» складатиметься з документальних проектів РЕН ТВ, серед них - «Територія помилок», «Військова таємниця», «Битва цивілізацій». Запуск обох каналів планується на 2015-2016 роки, основний приціл буде робитися на супутникові платформи, кабельні та цифрові мережі.

Логотип[ред.ред. код]

Телеканал змінив 7 логотипів. Нинішній — 8-ий за рахунком.

  • З 1 січня 1997 по 5 вересня 1999 року логотипом був білий овал, перевернутий по горизонталі, де було написано REN на прозорому тлі і НВС (з 1998 року — TV) на білом, логотип мав середній розмір і був відсунутий від самого куті екрана. Знаходився у правому верхньому куті.
  • З 6 вересня 1999 по 14 січня 2006 року використовувався той же логотип, але він був модернізований: він зменшився на 1,5 рази і став знаходитися ще вище: як би чіпляючись за самий екранний кут. Знаходився там же.
  • З 15 січня по 3 вересня 2006 року використовувався той же логотип, однак він був трохи видозмінений: тонкий і товстий півкола зменшилися, а у слова «REN TV» змінено шрифт і логотип був напівпрозорим. Знаходився там же.
  • З 4 вересня 2006 по 9 лютого 2007 року логотип являв собою помаранчеве коло, в якому написано «РЕН», з отломленним правим верхнім краєм, де місце займали букви «ТВ» і логотип був напівпрозорим. Знаходився там же.
  • З 10 лютого по 5 серпня 2007 року використовувався той же логотип, однак він був трохи видозмінений: він збільшився в розмірі і став більш дзеркальним, опуклим і логотип був напівпрозорим. Знаходився там же.
  • З 6 серпня 2007 по 7 лютого 2010 року логотип являв собою коло з помаранчевої окантовкою країв і чорний в середині, де білими літерами написано «РЕН» і логотип був напівпрозорим. Знаходився там же.
  • З 8 лютого 2010 по 14 серпня 2011 року логотип являв собою жовте коло, в якому знизу вгору по діагоналі чорними літерами написано «РЕН» і логотип був напівпрозорим. Знаходився там же.
  • З 15 березня 2010 по теперішній час логотип не прибирається з екрану при показі реклами.
  • З 15 серпня 2011 по 19 січня 2014 використовувався той же логотип, але він модернізований: він став об'ємним на вигляд, став жовто-помаранчевого кольору, літери тепер горизонтальні. Знаходився там же.

Програми[ред.ред. код]

  • «Вечірній квартал»
  • «Новини 24»
  • «Тиждень з Маріанною Максимовською»
  • «Екстрений виклик 112»
  • «Репортерські історії»
  • «Військова таємниця з Ігорем Прокопенко»
  • «Чиста робота»
  • «Що відбувається?»
  • «Невідома планета»
  • «Звана вечеря»
  • «Час суду з Павлом Астаховим»
  • «Я — мандрівник»
  • «Карданний вал»
  • «Жадібність»
  • «Секретні території»
  • «Таємниці світу з Ганною Чапман»
  • «Ще не вечір»
  • «Формула стихії»
  • «Красиво жить»
  • «Следак»
  • «Вихід у світ»
  • «Незалежне розслідування»
  • «Бункер News»
  • «Вирок»
  • «Три кути з Павлом Астаховим»
  • «Механічний апельсин»
  • «Спартак: Кров і пісок»
  • «Досить мовчати!». Ведучий — Тигран Кеосаян (з 7 листопада 2011 року)

Звинувачення у розпалюванні ворожнечі[ред.ред. код]

Комісія з телебачення і радіомовлення Литви, проаналізувавши мовлення низки російських телеканалів, констатувала, що вони розпалюють ворожнечу, а також спотворюють інформацію про події в Україні. Комісія вирішила на три місяці припинити трансляцію в Литві «РЕН-ТВ Литва». Порушниками визнані також РТР Планета і НТВ-Мир. У зв'язку з тим, що ці російські канали мають право мовити на всій території Європейського союзу, остаточне припинення трансляції цих каналів залежить від рішення на більш високому рівні. Литовська Комісія зажадала від російських журналістів публічного вибачитися і заяви про те, що вони поширювали неправдиву інформацію[2][3].

Примітки[ред.ред. код]


Компанії Росії Це незавершена стаття про компанію або підприємство Росії.
Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її.