Die Welt

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук

Die Welt (вимовляється - Ді вельт, дослівно — світ) — надрегіональна газета Німеччини. Заснована 1946 у Гамбурзі британською окупаційною владою як надпартійна й «національно» орієнтована.

Газета 7 років належала британській окупаційній владі і видавалася німецькою редакцією. Це було пов'язано з тим, що спочатку планувалося позиціонувати її як взірець демократичної газети. Ліберальність і підключення до інформаційної мережі лондонської «Таймс» сприяло її популярності.

Після скасування ліцензій і створення на території Західної Німеччини регіональних газет її тираж упав з 1 млн примірників до 170 тис. У 1953 її придбав видавничий концерн Акселя-Шпрінгера.

Хоча газету вважають консервативною, один з її колишніх головних редакторів Герберт Кремп визначав газету як «лояльну до держави й законослухняну». Він також зазначав: «Орієнтація на атлантичний й європейський Захід, на економічну відповідальність визначається рівнем життєвих цінностей».

Газета закликала за возз'єднання двох німецьких держав, виступає за соціальну ринкову економіку, проти будь-якої форми тоталітаризму.

Тираж газети становить 220 тис. примірників.

Джерела[ред.ред. код]

Посилання[ред.ред. код]


Газета Це незавершена стаття про газети.
Ви можете допомогти проекту, виправивши або дописавши її.