Гумор ТБ

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до навігації Перейти до пошуку
Гумор ТБ
ТОВ «Гумор ТБ»[1]
Humor logo.jpg
Перший логотип з 1 лютого 2009 по 12 листопада 2012 року
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення 5:00—23:00 (2009-2016)
5:00—20:00 (2016-2017)
Мова мовлення українська, російська
Центр керування Київ, вул. Борщагівська, 204
Формат
зображення
576i 4:3 (SDTV)
Тематика каналу Розважальна, фільмопоказ
Дата початку
мовлення
1 лютого 2009 року
Дата кінця мовлення 7 квітня 2017 року
Причина закриття Скандал з Національною радою телебачення і радіомовлення України та аннулювання ліцензії
Аудиторія 0+
Засновник Вадим Сойреф (98%)
ТОВ «Дрім Гейт»
Власник(и) Вадим Сойреф (98%)
Ігор Шапіро (2%)
Керівник(и) Ігор Шапіро
Споріднені канали Бабай ТБ
Music Box UA
Слоган Розважить тебе!
Сайт gumortv.com.ua

Гумор ТБ — український розважальний телеканал. Розпочав повноцінне мовлення 1 лютого 2009 року. Його засновником і співвласником, поряд з каналом «Бабай ТБ», є Вадим Сойреф, якому належать 98 % акцій двох телеканалів. Решта 2 % належить Ігореві Шапіро.

На початку свого існування мав паралельну назву Штепсель.[2][3]

Ефір каналу «Гумор ТБ» наповнений кумедними сюжетами, класичними комедіями та передачами. Канал розрахований як на людей старшого покоління, так і на молодь та дітей.[4]

У 2017 році був скандал з Національною радою телебачення і радіомовлення України. Після ефіру "Гумор ТБ", без попередження вийшов в ефір "Бабай ТБ" і показав о 20:00 фільм Даріо Ардженто "Гравець". Це є порушенням закону. Нацрада призначила перевірку мовнику. Результати перевірки Нацрада розглянути не встигла.

На початку квітня 2017 року було повідомлено, що канал припиняє мовлення з 7 квітня 2017 року.[5]

Програми «Гумор ТБ»[ред. | ред. код]

Програми «Бабай ТБ»[ред. | ред. код]

  • Час жахів та АХів

Примітки[ред. | ред. код]