UBR

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
(Перенаправлено з UBR (телеканал))
Перейти до: навігація, пошук
UBR
Логотип телеканала UBR.jpg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Центр керування Київ
Формат
зображення
576і 4:3 (SDTV)
Дата початку
мовлення
2 березня 2009 року
Дата кінця мовлення 1 січня 2017 року
Власник(и) «Мультимедіа-інвест Груп»

UBR (англ. Ukrainian Business Resource — Український Бізнес Ресурс) — у минулому український телевізійний бізнесовий канал, що почав супутникове мовлення 2009 року[1][2] та почав працювати 2007 року як інтернет-портал.[2][3] В ефірі: економічні новини в Україні і світі, інтерв'ю з першими особами українського бізнесу, експрес-інформація про тенденції ринку у вигляді інформерів: курси валют від НБУ, динаміка цін на нафту, золото і безліч іншої інформації.

З 2013 року телеканал UBR входить до складу медіахолдингу «Вести Україна».

28 грудня 2016 року стало відомо, що з 1 січня 2017 року телеканал UBR припиняє мовлення. 29 грудня медіахолдинг «Вести Украина» повідомив, що прийняв рішення припинити мовлення телеканалу UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необгрунтовані претензії Нацради».[4]

Особливості телеканалу[ред.ред. код]

Телеканал UBR веде цілодобове мовлення, орієнтований на активних ділових людей, які бажають отримувати новини в форматі: оперативно, коротко і достовірно. Найбільш важливі та «гарячі» теми постійно анонсуються.

В 2014 році телеканал суттєво посилив свій інформаційний блок за рахунок оперативних он-лайн трансляцій з місць подій частоту трансляцій новинних блоків, які оновлюються в режимі реального часу і виходять кожні 30 хвилин, надаючи оперативну інформацію, аналіз головних тем і події дня.

В рамках рестайлингу каналу був оновлений логотип, ідентифікаційні плашки та кольорова гамма. Зміна дизайну викликана оновленням сітки мовлення та підкреслює, що канал став більш динамічним та інформаційно наповненим.

Програми[ред.ред. код]

  • Новини — кожні 30 хв. у випусках сама оперативна інформація і аналіз головних тем та подій дня.
  • Без коментарів
  • Країна live — програма, в якій піднімаються найбільш складні питання сьогоднішнього дня. Говоримо про те, що більше всього турбує людей, доносимо його думку до найвищих кабінетів влади. Ми об'єднуємо дві паралельні реальності — влада і народ. Кожну неділю о 19:00 і 22:00 наші журналісти досліджують найбільш резонансні теми минулого тижня.
  • Моменти тижня — недільна ротація серії сюжетів, що відображує зміни в країні та світі протягом тижня.
  • Радіо «Вести» («Точка Зрения», «Тема Калныша», «Максимум Мнений», «Деньги Блинова», «Мужчина и Женщина», «Большое Интервью»)
  • Автоманія
  • Техноманія
  • Масштабні трагедії
  • Топ ЮТУБ
  • Спорт
  • Футбол
  • Огляд преси
  • Погода
  • Ділові події — важливі, ексклюзивні, актуальні і резонансні теми, коментарі, прогнози, матеріали-поради, лайфові матеріали.
  • Прямі ефіри різних подій — Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, оперативна інформація штабу ВСУ, прес-конференцій, відео стрим подій, мітингів тощо.

Логотипи[ред.ред. код]

Досягнення[ред.ред. код]

Власники[ред.ред. код]

У серпні 2011 року 70 % акцій ESG було продано кіпрській компанії Multimedia Ltd[5], і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у ESG. Кінцеві власники кіпрської компанії Multimedia Ltd невідомі, але за припущеннями гендиректора ТВі Миколи Княжицького, власники не змінились і продаж є формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведення коштів в офшор.[6]

У 2012 році власниками каналу були українська компанія ТОВ ES Group (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович.

У червні 2013 року телеканал UBR придбав Ігор Гужва з наміром переформатувати до кінця року у цілодобовий новинний канал, змінивши назву на «Вести TV», чого так і не сталося. Телеканал приєднали до медіа-холдингу «Мультимедіа-інвест груп», у який також входять щоденна безкоштовна газета «Вести», тижневий журнал «Вести. Репортёр», «Радио Вести» та сайт vest-ukr.com.[7][8]

Примітки[ред.ред. код]

  1. http://www.telekritika.ua/news/2009-02-26/44083 Телекритика:2 березня розпочне повноцінне мовлення канал UBR компанії ESGroup
  2. а б http://esg.ua/uk/page/history.html Історія ESG
  3. http://tv.ubr.ua/about
  4. Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина» -ДМ, 12 січня 2017
  5. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-31/65377 Телекритика: Кіпрська компанія стала власником 70 % UBR
  6. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-30/65356 Власником UBR стала кіпрська компнія Multimedia Ltd.
  7. Ігор Гужва купив канал UBR і переформатує його на «Вести TV». Телекритика. 14.06.2013
  8. Гужва залишив медіа-холдинг «Вести Украина». Радіо Свобода. 29.07.2015

Посилання[ред.ред. код]