NewsOne

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
(Перенаправлено з News One (телеканал))
Jump to navigation Jump to search
NеwsOne
NewsOneUA logo17.jpg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення Цілодобово
Мова мовлення російська, українська
Формат
зображення
576i 16:9 (SDTV)
1080i (HDTV)
Тематика каналу Інформаційний
Дата початку
мовлення
27 червня 2010 року
Засновник Вадим Рабінович
Власник(и) Євген Мураєв
Голос каналу Олександр Паляниця
Вадим Ярошенко
Слоган «Це про тебе»
Сайт newsone.ua (рос.)

«NewsOne» (укр. «НовиниОдин») — інформаційний телеканал, що являє собою телевізійний комплекс інформаційного мовлення, розташований в Україні.[1]

Історія[ред.ред. код]

10 листопада 2014 року телеканал почав мовлення в форматі 16:9.

24 серпня 2015 року телеканал змінив логотип, оформлення, графічне оформлення та студію.

Наприкінці 2015-го — на початку 2016-го років канал за популярністю посів третє місце серед інформаційних каналів України.[2] На 2016 рік канал входив до основних кабельних мереж України та транслювався в аналогових і цифрових пакетах операторів в HD і SD форматах.[1] Був присутній в ефірному цифровому пакеті DVB-T в Києві і області.

Супутникове мовлення здійснюється через супутник Аstra 4a на Україну, Європу і західно-європейську частину Росії.

Інформаційна політика[ред.ред. код]

Канал пропагує близькі до власника політичні сили та їх позицію. В листопаді 2016 канал отримав попередження щодо порушення законів України, яке полягало у проведенні політичної агітації у міжвиборчий період, коли це було заборонене[3].

Перший заступник Голови ВРУ Ірина Геращенко заявила, що участь власників каналу у власних ефірах — це непристойність.

Після скандального ток-шоу в студії каналу, коли власник каналу Євгеній Мураєв обстоював російські пропагандистські штампи про Майдан та назвав Революцію гідності «державним переворотом», деякі медіа-критики звинуватили його у державній зраді[4]:

« 29 листопада на очах притомних глядачів у студії «Українського формату» відбулося самовикриття NewsOne. Якщо перед тим можна було хіба що підозрювати ведучих та експертів-політиків у роботі за темниками російської пропаганди, то минулої середи стало зрозуміло: канал NewsOne – це рупор хімічно чистої, дистильованої контрреволюції й російської пропаганди. »

Особливості каналу[ред.ред. код]

  • 5 телевізійних майданчиків для прямих трансляцій, що працюють з 6:00 до 23:00
  • 23 камери у всіх великих містах, дозволяють відстежувати місцеві події
  • 100 % ефіру власного виробництва
  • 52 реаліті події в день, 360 подій на тиждень
  • формат гостьових студій з ведучими каналу.

Логотипи[ред.ред. код]

Телеканал змінив три логотипи. Теперішній — 4-й за рахунком. З 2010 по 2015 рік знаходився у лівому нижньому куті. З 2015 по 2017 рік знаходився у правому верхньому куті. З 22 травня 2017 року й досі знаходиться у лівому верхньому куті.

  • З 27 червня 2010 по 9 листопада 2014 року логотипом був квадрат з фіолетовим обрамленням та білою серединою. У верхній частині розміщений фіолетовий прямокутник зі словом «NEWS» білого кольору. У нижній частині великого прямокутника — слово «ONE» фіолетового кольору на білому тлі. Логотип знаходився у лівому нижньому куті та був анімованим.
  • З 10 листопада 2014 по 23 серпня 2015 року логотипом був паралелограм з тонкими контурами, нерівномірно поділений похилою лінією на 2 частини по вертикалі: у лівій частині було слово «NEWS» синього кольору на білому тлі, у правій частині — слово «ONE» білого кольору на червоному тлі. Знаходився там же.
  • З 24 серпня 2015 по 21 травня 2017 року логотипом були слова «NEWS» (сірого кольору) та «ONE» (червоного кольору). Логотип мав мінімальну об'ємність. Знаходився у правому верхньому куті.
  • З 22 травня 2017 року по теперішній час використовується той же логотип, але зник ефект об'ємності та колір слова «NEWS» став білим. Логотип знаходиться у лівому верхньому куті.

Супутникове мовлення[1][ред.ред. код]

  • Супутник — Astra 4A:
  • Орбітальна позиція — 4,8°Е (східної довготи)
  • Частота прийому — 12073 МГц
  • Поляризація — горизонтальна (H)
  • Символьна швидкість — 27,500 Мсимв/с
  • Корекція помилок — (FEC) 3/4
  • Формат стиснення — MPEG-2
  • Кодування — FTA (некодований).

Власники[ред.ред. код]

  • канал належав Рудольфу Кірносу, власнику телеканалу Eu Music;
  • серпень 2010 — 50 % акцій каналу перейшло медіахолдингу Вадима Рабіновича Media International Group (MIG);
  • 12 травня 2011 — замість ТОВ «Реаліті Ті-Ві», власником інших 50 % акцій каналу став особисто Вадим Рабінович;
  • січень 2012 — обидва пакети акцій консолідувалися у безпосередній власності Рабіновича;
  • січень 2014 року і донині — член партії «За Життя», до цього Опозиційного блоку, нардеп України Євген Мураєв.[5]

Примітки[ред.ред. код]

Посилання[ред.ред. код]